Jump to content

mosa1001

  • הודעות

    446
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי mosa1001

  1. האם הוא החליף שמן דיפרנציאל אחורי או מרכזי בזמן האחרון?
  2. החיישן נמצא בבית מסנן האויר מצורפת תמונה
  3. תבצע שתי בדיקות 1) נתק את התקע של החיישן זרימה תניע את האוטו ובדוק אם קיימים קירטועים 2) מתחת למסנן הסולר קיים פקק לניקוז מים פתח אותו ע"י סיבוב ונקז קצת ובדוק שוב אם קיימים קירטועים.
  4. באיזה תחנה דלק אתה ממלא סולר ?
  5. אם קיימת עינית קסם היא נמצאת בחלק העליון של המצבר הצבע דרך העינית חייב להיות ירוק במצב תקין. ואם אתה לא מזהה עינית מעל המצבר צריך לפרק את הפקקים ולבדוק גובה הנוזל (המים המזוקקים) מסומנים גבולות על המצבר min ו max (אם המצבר לא נבדק לפני זה צריך להסיר את המדבקה מעל לפקקים כדי לגלות אותם) לפי התיאור שלך ובהתחשב בגילו של המצבר עדיף להחליפו
  6. הגלגל המומלץ הוא 205/55/16 שהוא זהה מבחינת הקוטר ל 195/65/15(יותר נכון רדיוס דינמי זהה) ובנוסף מורכב בדגמי הגנריישן או הגטה . ולפי מה שהבנתי אפשר לשנות את המידה ברשיון בכל מכון רישוי במידה ותרכיב גנטים לא מקוריים הנתונים של הגנט הם 6.5X16
  7. לפי התיאור שלך הבעיה אצלך היא במערכת החשמל שכמו החלונות גם גיר מקבל את הפקודה החשמלית באיחור. תתחיל מבדיקת מים במצבר.
  8. פירוק הציריה בבורה הוא ע"י שחרור 6 ברגי כוכב אין שום צורך בהוצאת שמן גיר. וכמובן שיחרור הבורג המרכזי בצד של הגלגל מצורפת תמונה של החלק הפנימי
  9. לפי אוטודטה יש אפשרות להרכיב 195/55/16
  10. הבעיה יכולה להיות מהאלטרנטור (האם מה שהורכב זהה מבחינת הניתונים) ועוד כל מיני ענייני חשמל ואחרים..) אם תוכל לפרט
  11. מומלץ לבדוק כיוון שסתומים
  12. תמונה כללית של החיישן כולל בדיקות עם VAGCOM 1.doc 2.doc
  13. אפשר לבדוק את החיישן ע"י חיבור לסקופ (נפילת מתח) אם קיים נתק באחד המעגלים בתוך החיישן.
  14. תהנו http://www.myturbodiesel.com/1000q/multi/Door-Module-Removal-Jetta-Passat-Golf.htm
  15. עוד דבר שיכול להיות (לא מכיר את המערכת) שבזמן ההתקרבות החיישנים מפעילים את המשאבה המרכזית שמייצרת לחץ ודוחפת את הדוושה ובנוסף מבצעת בלימה באותו עיקרון עובד ה ESP שהרכב מייצר בעצמו לחץ ע"י המשאבה לשם הבלימה
  16. הדבר הכי פשוט זה למצא רכב זהה בלי המערכת ולבדוק.
  17. חיישני חניה גרפיים לראשונה בישראל מבית קלאס A : חיישני חנייה עם תצוגה גרפית מלאה על גבי מסך הרכב, ייעודי לרכבי קבוצת צמפיון מוטורס. מערכת חיישני החנייה האחוריים מופעלת אוטומטית עם השילוב להילוך אחורי ומתריעה על התקרבות לעצמים מאחורי הרכב. פעולת חיישנים הקדמיים (במידה והותקנו) מותנית במהירות הרכב,הם מפסיקים את פעולתם באופן אוטומטי במהירות הגבוהה מ- 15 קמ"ש על מנת למנוע התראות שווא. בחיבור בין מערכת החיישנים לבין מערכת המדיה שמותקנת ברכב (באמצעות מתאם מסך ייעודי), המערכת פועלת בדומה לחיישנים המקוריים של היצרן, ומתריעה באמצעות חיווי ויזואלי על גבי מסך צבעוני/רגיל עם תמונה גרפית, על מיקום הרכב ביחס המשתנה מול עצמים שבקרבתו. מקורי תוצרת הארץ.
  18. מהדברים שלך אני מבין שהחיישנים לא מקוריים וההתקנה נעשתה בארץ ?
  19. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VW-Wheel-Center-Cap-Passat-Bora-Golf-Mk4-3B0601149D-4PC-/180543909494?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories#ht_2915wt_1165 25 דולר לארבעה בלי כסף
  20. התפקיד של המערכת הוא להזרים אויר לצינור הפליטה של הרכב, הסיבה היא שבזמן הנעה בבוקר קיימת תערובת עשירה שלא נשרפת במלואה וקיים חשש שהדלק הלא שרוף יכנס לממיר ויהרוס אותו (במשך הזמן).
  21. על מנת לחבר את הפיקוד של החלונות עם השלט נוחות צריך לפרק את כיסוי דלק הנהג לאתר את החוט של פיקוד החלונות (לחבר בטור נגד של 1K) בקיצור עבודה לא פשוטה לכך התשלום בהתאם.
  22. בתמונה יש את שני הסוגים.
  23. קודם צריך לאבחן אם הבעיה היא אי החלפת הילוך או שממיר מומנט לא ננעל?
  24. האם בטיפול הגדול הוחלפה משאבת מים ?
  25. בפירוק צריך להיעזר באדם נוסף שיחזיק את מכסה המנוע, למה זה מכסה מנוע גרמי לא יפני.
×
×
  • תוכן חדש...