Jump to content

mosa1001

  • הודעות

    446
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי mosa1001

  1. אולי לשמש בתור גקו ברקס? חימום מהיר של המנוע לטמפ' עבודה?
  2. כבל עם תוכנת צריבה אפשר להזמין מחול ב 25 דולר וקבצים ניתן להוריד מהאינטרנט אני לא יודע מי בנה את הקבצים אבל בבורה 1.9 tdi זה עובד מצויין
  3. אם הרכב תקין ומטופל אני ממליץ על צריבת תוכנה זה עולם אחר עם הצ'יפ
  4. קראתי על בעיה דומה שהחלפת משאבת שמן פתרה את הבעיה
  5. תנסה לבצע כיול למצערת אולי זה יעזור התהליך הוא כזה 1.פתיחת מתג הצתה. 2. לחיצה על דוושת התאוצה עד סוף המהלך והחזקתו למשך 30 שניות. 3. שחרור דוושת התאוצה. 4. סגירת מתג ההצתה. 5. הנעה של הרכב.
  6. 103 זה ממסר פיקוד למשאבת ההזרקה ולמצתי הלהט, תבדוק גם את ממסר 109 הוא ממסר פיקוד של מחשב המנוע ובנוסף מעביר את המתח לממסר 103
  7. מתחת להגה ממוקמים ממסרים תבדוק את התקינות של ממסר 103
  8. ניתן להשיג בנצרת במחיר הנ"ל
  9. קרטר חדש עולה 150 ש"ח לא שווה להתעסק איתו
  10. בזמן עמידה במקום עם הילוך משולב + מזגן + הזזת ההגה הסל"ד יורד טיפה וזה יוצר מצב עומס על המנוע בסל"ד נמוך.
  11. כמה ק"מ עשה הרכב? , הרכב בן 11 מומלץ לבדוק את מצב המותחנים ושרשרת הטיימינג
  12. מה שאני מציע זה לשים בגד ישן בצד ימין בחלק הקידמי של המכסה מנוע ולסגור את המכסה תוך כדי התנגדות קלה ולבדוק
  13. לפי התמונה שצירפת זה לא שמן מנוע אלה גריז אשר יצא מאחד הגומיות הפנימיות של הצריות כנראה נקרעה הגומיה, לגבי עודף השמן מומלץ לנקז את עודף השמן
  14. דבר ראשון יש לבדוק עם מחשב דיאגנוזה את פעולת הדוושה האלקטרונית שאין ניתוקים או קפיצות
  15. בצמיגי goodyear אפשר להבחין בפס חיבור בדופן הצמיג, תבדוק האם הפיצוץ היה בנקודה הזאת.
  16. לא מכיר את השמן הזה, שמני קסטרול נחשבים לאיכותיים 5w40 castrol magnatec
  17. זה ידוע אני מדבר על הרפידות האחוריות
  18. יכול להיות שהרעש בא מהחלק האחורי, תבדוק את העובי של הרפידות
  19. יכול להיות שצמת החשמל שמתחברת לתיבה בתוך תא המנוע יצאה או שנוצרה קורוזיה,תנתק אותו ותחזיר בחזרה (בצע את הפעולה כשהמצבר מנותק).
  20. תנסה את סדר הפעולות הבא 1) פתח את מתג ההצתה 2) לחץ על דוושת התאוצה עד הסוף והחזק לחוץ למשך 30 שנית 3) שחרר את דוושת התאוצה 4) סגור את מתג ההצתה 5) תניע ותבדוק את קיים שיפור
  21. יש אפשרות לפתיחה ידית ע"י המפתח (סיבוב שמאלה והפעלת כוח סביר), הפתח במרכז הסמל מאחורה
  22. השמן הזה עם רמה אפר גבוהה בהשוואה ל Castrol EDGE 5W30.
  23. אצלך הווסת הוא בתוך המסנן דלק אשר ממוקם מתחת לדלת האחורית הימנית, הדרך הכי פשוטה הוא להחליף אותו ולבדוק אם התקלה נעלמת (הווסת מוריד את הלחץ ל 4 באר )
  24. קלסר בצבע שחור יעשה את העבודה, אצלי מחזיק יותר מ- 3 שנים כבר.
×
×
  • תוכן חדש...