Jump to content

elig

  • פרסום הודעות

    20
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

10 נייטרלי

אודות elig

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
  1. תודה על העצות, האם אתה מכיר מוסך מקצועי שיכול לטפל בבעיה?
  2. [h=2]פורד אקספלורר 2010 XLT בנזין 4600,[/h] יש בעיה במזגן, בד"כ מפסיק לקרר כשחם בחוץ (לדוגמא בקיץ בפקקים), מתחיל לקרר ואז כשהרכב מתחמם מפסיק , במקרים מסויימים בכלל לא מתחיל לקרר. הרכב היה במוסך מורשה ומוסך לא מורשה הוחלפו ונבדקו : הוחלף מדחס נבדקו לחצים נבדקו נזילות\דליפות הוחלפו צינורות הוחלפו שסתומים גז רוקן והוחלף רידאטור ראשי ורדיאטור מזגן פורקו ונוקו במידה ומישהו נתקל בבעיה בעבר או מכיר מוסך שייתכן שטיפל בבעיה דומה, אנא המליצו. תודה אלי
  3. פורד אקספלורר 2010 XLT בנזין 4600, יש בעיה במזגן, בד"כ מפסיק לקרר כשחם בחוץ (לדוגמא בקיץ בפקקים), מתחיל לקרר ואז כשהרכב מתחמם מפסיק , במקרים מסויימים בכלל לא מתחיל לקרר. הרכב היה במוסך מורשה ומוסך לא מורשה הוחלפו ונבדקו : הוחלף מדחס נבדקו לחצים נבדקו נזילות\דליפות הוחלפו צינורות הוחלפו שסתומים גז רוקן והוחלף רידאטור ראשי ורדיאטור מזגן פורקו ונוקו במידה ומישהו נתקל בבעיה בעבר או מכיר מוסך שייתכן שטיפל בבעיה דומה, אנא המליצו. תודה אלי
  4. שלום, נשמעו רעשים קשים מהגיר וההילוך לא נכנס , הרכב נגרר למוסך ובמוסך איבחנו שהדיפרנציאל הלך וצריך להחליף קומפלט כולל ציריות. האם יש המלצות היכן לתקן, במידה וצריך להחליף מה העלויות הסבירות ? תודה אלי
  5. שלום, מדובר על סיטרואן C5 2000 בנזין 2008. אתמול נסעתי בכביש מהיר, תוך כדי נסיעה נורת ESP/ABS נדלקה והרכב נכבה ולא הניע יותר. הרכב לא התחמם ויש סטרטר. האם מישהו יודע מה יכולה להיות הבעיה??? יום לפני הוחלפו צמיגים ברכב. יכול להיות שיש קשר לבעיה קודמת, לפני שבוע היתה בעיה של הגיר, נדלקה נורית "Gear fault" ובשורת חיווי ההילוכים כל הנורות דלקו, הגיר קפץ תוך כדי נסיעה עם מכה חזקה ונתקע על הילוך שני או שלישי ורק כאשר מכבים את הרכב ומדליקים שוב התקלה הסתדרה. תודה אלי
  6. לאחר חפירה בפורומים אירופיים, נמצא שניתן לפרק בקלות יחסית את המפוח לאחר פירוק מוט ההגה באזור הדוושות (אום אחד). לדוגמה עבור 206 שהפירוק זהה ל C5 מצורף סרטון : נמצאו מפוחים בין 50 ל- 100 יורו במספר אתרים כולל משלוח. תודה לכל המגיבים והעוזרים.
  7. לפרק דשבורד עולה 3500 ש"ח, בערך שווי הרכב. עבור מפוח שעולה בקושי 200ש"ח. תמוה???
  8. בהנעה הרכב, המדחס נכנס לפעולה אבל המפוח לא עובד, כעבור כ 5 שניות המדחס מפסיק לעבוד. לפי דיאגנוזה המפוח כנראה תקוע/תפוס. ולכן שורף את נגד המהירות (בגלל צריכת זרם גבוהה) שהוחלף כבר 3 פעמים. האם יש אפשרות להחליף מפוח ללא פירוק הדשבורד ואם כן מה העלות של המהלך? האם ניתן לנקות את המפוח במידה ונסתם ע"י לכלוך (עלים ועוד..). תודה מראש אלי
  9. שלום רב, אשמח אם מישהו יכול לייעץ כיצד ניתן לפרק ולהחליף את תריס תיבת ההילוכים אוטומט בגולף 2002. המוסכים מבקשים כ 1200 ש"ח עבור זה. כאשר החלק עולה 200ש"ח.
  10. היי האם החלק המדובר זהה לחלק שהוחלף בלינק http://www.google.co.il/imgres?imgurl=http://www.aussiefrogs.com/~upload/152/1235647225.jpg&imgrefurl=http://www.aussiefrogs.com/forum/showthread.php%3Ft%3D67307&usg=__3drZqCsOkRg1vRlBr1Nx8AJeymI=&h=480&w=640&sz=66&hl=iw&start=7&um=1&itbs=1&tbnid=ev4-ATZd0LujGM:&tbnh=103&tbnw=137&prev=/images%3Fq%3Dcitroen%2B%25C2%25A0C5%2Bshift%2Bgear%26um%3D1%26hl%3Diw%26sa%3DG%26tbs%3Disch:1
  11. לא, אין לי דלקן. הרכב מודל 2003 , 2000 , PK.
  12. תודה לכל המגיבים האם הפין עם הג'ולה המדוברים נמצאים בידית ההילוכים או מתחת לידית האם הידית מתפרקת ע"י ברגים או קליפסים ד"א אותה ג'ולה עם פין נמכר אצל ג'אן ב-340ש"ח לא כולל מע"מ (מישהו מכיר מקום אחר?), החלק מיוצר בארץ מנחושת.
  13. ידית הילוכים תקועה, הכל בסדר עם הקודנית הרכב מונע, אבל לא ניתן להעביר הילוך המקסימום שאפשר זה להגיע כמעט עד R, האוטו נוסע רברס אבל מוט ההילוך לא נכנס למקומו. לפי מה שראיתי בהודעות קודמות סביר שזה בעיה באיזה צ'ופצ'יק (של קומקום) בידית ההילוכים. האם מישהו יודע אם מצב להחליף לבד או שאני חייב לגרור למוסך? תודה מראש אלי
  14. היי אני תקוע כרגע באותה סיטואציה, יש מצב להחליף לבד? לפי מה שתיארת ההחלפה של החלק לא נשמעת מסובכת, ובטוח אפשר למצוא אצל ג'אן את החלק במחיר זול יותר. אלי
×
×
  • Create New...