שלום לכם חברים יקרים,
היום ביקרתי במוסך רון המוכר מאוד לחברי הפורום פה,רציתי לשתף אותכם בשירות המדהים שקיבלתי,
הגעתי למוסך בבוקר בשעה 7 וחצי וישר קיבל אותי בהבנה ואנרגיה אופיר בחור שמקשיב ועוזר ועונה על השאלות גם אם היא השאלה הכי טיפשית שיש,ברשותי פולו שנת 2009 (הצורה הישנה)
הגעתי למוסך לצורך טיפול גדול וטיימינג ועוד בעיה שהייתה לי עם המצערת שהייתה מלוכלכת והייתה עושה בעיות הנעה ראשונית, אופיר ישר תיתק את העיניינים והכניס את הרכב לעבודה כמו כן אני רוצה לציין לשבח את המכנואי שעבד לי על האוטו שעשה עבודה מדהימה ונקייה וכל הזמן הראה לי כל חלק שהחליף וענה לי על שאלות לא משנה כמה ישבתי לידו ושאלתי אותו, אני לא זוכר את שמו של המכונאי אבל אני בטוח שגם רון וגם אופיר ידעו על מי אני מדבר , האוטו קיבל שירות וטיפול מדהים וזה עשה אותי יותר שמח מכל דבר , בעייני הם קנו אותי כלקוח קבוע
לסיכום:
אופיר וגם למכנואי שעבד על האוטו תודה רבה אתם גדולים מהחיים באמת שאתם גרמתם לי לנחת ורוגע
הלוואי וכל בעלי המקצוע היו כמוכם .