Jump to content

mosa1001

  • הודעות

    446
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי mosa1001

  1. מחיר בולם תחליפי כזה הוא בסביבות 100 ש"ח לכך לא כדאי להזמין מחול הבולם תואם לגולף בורה MK4 ובנוסף גם לאוקטביה.
  2. צמיגי GOODYEAR WRANGLER הצמיגים הכי טובים שהרכבתי עד היום לא מרעישים כלל(צריך לנסוע עליהם כדי להבין) ואורך חיים גבוהה
  3. מקדימה זה מפתח אלן פשוט לא זוכר את המידה המדוייק. מאחורה זה בורג רגיל הבעיה היא שהבוכנה מאחורה נכנסת רק עם סיבוב עם כיוון השעון ובדחיפה כמובן. http://www.myturbodiesel.com/1000q/a4/brake-pad-rotor-job.htm לפי הקישור זה 7 מ"מ
  4. http://www.lubadmin.com/Restitution.aspx?Marque=3&Famille=4&Type=2&Language=1&Site=4&Parametre1=2 תאתר בקישור המצורף את השמן שקניתה קיימים הרבה סוגים של 5W30 ותסתכל מצד ימין על התקנים
  5. המסנן אצלך נמצא בצד הנהג (מסנן עגול ולא מלבני) וההחלפה פשוטה מחסה עליון + חבק בצורת ירח עם שני ברגים
  6. תדרוש שיבדקו את השגם של הקראנק ואת רוחב החריץ בגלגל השיניים שמתלבש על השגם. תזוזה(שנובעת מהתרחבות של החריץ או שבירה של השגם) של כמה מילימטרים יכולה לשנות את התיזמון
  7. אלה השמנים המומלצים לפי אוטודטה 4speed =9.5 litres CASTROL TQ 95 5SPEED =8.0 litres shell or fuchs ATF 3353 http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=261008 http://www.castrol.com/liveassets/bp_internet/castrol/castrol_australia/STAGING/local_assets/downloads/a/AU_Castrol_TQ95.pdf
  8. אם רכב עובר טיפולים שוטפים תכנס לטסט בלי לבצע שום פעולה נוספת, אם לא תעבור בבדיקת גזי הפליטה יש אפשרות ע"י המחשב להקטין את כמות ההזרקה ולהפחית משמעותית את כמות גזי הפליטה.
  9. 1. כשמתג ההצתה סגור לחץ והחזק את הכפתור בלוח השעונים 2. המשך ללחוץ ופתח מתג הצתה 3. שחרר לחצן 4. סובב את הלחצן ימינה לביצוע האיפוס
  10. המתיחה היא אוטומטית אתה צריך רק לדחוף את הבוכנה ההידרולית נגד הקפיץ על ידי מפתח סגור 16mm ולהלביש את הרצועה החדשה ולהרפות. מצורפת סקיצה של הרצועה
  11. לאיזה רצועה אתה מתכוון רצועת הטיימינג או רצועת העזרים ?
  12. huli2000 תבחר ע"י יחיצה ימנית על הקובץ vag com בשולחן העבודה הגדרות > תאימות > windows xp ותנסה להתחבר ל -35
  13. איפה מצאת שמן בצמיגות הזאת כבר לא קיימים בשוק, אני ממליץ לך להחליף בהקדם האפשרי את השמן באיזה תקנים עומד השמן שהוספת?
  14. 4Runner מה אתה אומר רוצה שנתחרה על רמת הידע שלי ושלך על שמנים המלצות החברה הן למשיכת הטיפול עד 15 K ולא החלפה כל 7.5 K מה שכן אתה לא מבדיל בין איכות השמן לצמיגות שלו הצמיגות המתאימה לרכב הנ"ל היא צמיגות 10W40 ולא אוסיף יותר. בקשר למה שהתכוון רון נמתין לתשובה שלו ונראה מי צודק. קבל שמן 10W40 עם תקן VW 502
  15. רון מתכוון שהשמנים שקיימים בשוק בצמיגות 10W40 הם חצי סינטטיים, בכל מקרה זאת הצמיגות המתאימה לרב שלך ולא ה 5W40 אפשר למצא שמנים איכותיים בצמיגות הזאת.
  16. לפי אוטודטה השמן המומלץ הוא בעל צמיגות 10W40, מעבר לשמן הנ"ל יקטין את צריכת שמן הטבעית. השמן שנשרף אפילו בכמות קטנה ממוחזר ע"י ה EGR לסעפת היניקה ועם הזמן מצטבר הפיח.
  17. מה צמיגות השמן מנוע שאתה משתמש ?
  18. בסדר תסתכל על כל מוצר כיום ותראה ואיפה הוא מיוצר, אני ראיתי חלקים בגולף דור 5 שמיוצרים בסין.
  19. כיום רוב המוצרים מיוצרים בסין לכן אם הבולם נראה מבחינה חיצונית והגימור שלו סביר אין כל בעיה להתקין אותו.
  20. ככה זה ברכבים הגרמניים.
  21. לדגם הספציפי הזה של מישלין קיים דופן חלש לו היית שואל לפני הרכישה הייתי ממליץ על צמיגים GOODYEAR DURA GRIP שמורכבים אצלי כבר מעל 100K שקטים ונוחים.
  22. יש סבירות גבוהה שהבעיה היא במשולש המרכזי.
  23. אם עוד לא החלפת את כרית הבולם כנראה שהגיע הזמן להחליפו מומלץ בנוסף להחליף את המיסב מעל הכרית שעלותו זניחה. האפשרויות הנוספות הם: 1) צירייה 2) גומיות מוט פיתול אבל כפי שאמרתי כנראה זה כרית הבולם או גומיות מוט הפיתול.
  24. מס' 46 בתוכנה מצורפת תמונה אני מצרף קישור מאתר התוכנה לבעיה הקיימת אצלך http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/Golf5.html
  25. הדרך היחידה לאתר תקלה זה על ידי חיבור הרכב לסורק תקלות עדיף מקורי של הייצרן תשקיע 150 200 ש"ח לבדיקה.
×
×
  • תוכן חדש...