Jump to content

mosa1001

  • הודעות

    446
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי mosa1001

  1. האם מד המהירות אצלך תקין?
  2. ה-4 מציין שהשמן מיועד למנועי 4 פעימות
  3. מעל כרית הבולם קיים מיסב שתפקידו לרכך את סיבוב ההגה כנראה אצלך המיסב תפוס. מצורפת תמונה.
  4. לצערי זאת לא הפעם הראשונה שאני שומע על מכוניות טויוטה שבהן לא נדלקה נורת מפלס השמן. תתקדם לפולקסווגן
  5. האם בזמן כיבוי הרכב המזגן עדיין בפעולה ?
  6. זאת לא תקלה. במצב של נסיעה מאומצת לדוגמא לאחר עלייה ממושכת בסל"ד גבוהה עדיף להמתין כמה דקות לפני כיבוי הרכב לשם קירור טוב יותר מאשר כיבוי במקום.
  7. לפי התיאור שלך הרעש נובע מהמאוורר של המנוע בצד הנהג (כנראה הגיע הזמן להחליפו, תקלה נפוצה) פעולת המאורר היא טבעית וחייבת לפעול בזמן שטמפ' הנוזל קירור עולה, מה שכן עדיף לחכות כמה דקות לפני דימום המנוע לאחר נסיעה מאומצת מה שגורם לעליית הטמפ' לאחר כיבוי המנוע(שבעצם לא קיימת סירקולציה של הנוזל ע"י המשאבה)
  8. אכן כן, התיבה בפגרו מכילה 9.3 ליטר ובריקון רגיל מתנקזים רק ארבעה ליטרים לכן חייבים להחליף את הנוזל עם המכשיר המדובר
  9. מהתמונות אי אפשר לראות כלום, האם גודל הצמיגים הוא מה שמצויין ברשיון(לפי התמונות הם נראים בולטים מהרכב) ? מה שלא תורם לשמירת מערכות ההגה
  10. אין קשר בין הצירייה לבין כיוון הגלגל(קיים קשר אבל זניח התפקיד העיקרי שלו זה להעביר את התנועה מהגיר לגלגל), צריך לבדוק את זרוע ההגה, תפוח פרונט, משולש אלה החלקים המשפיעים על כיוון הגלגל
  11. תוריד מהפרק את החלפת שמן הגיר ואת כול התוספים שציינת חוץ מתוסף הדלק. מבחינת המסננים החברה התואמת ביותר הקרובה למקורי היא חברת MANN מצורפת תמונה של המצתים המומלצים.
  12. קודם כל תחליף גלגל, ואם הגלגל עוד נראה במצב אלכסון כנראה שיש עיקום של זרוע ההגה ויתכן עוד כמה חלקים.(קבל עצה ממכון פרונט)
  13. הנה קישור http://www.myturbodiesel.com/1000q_how_to/a4/consoleremove.htm עוד קישור מומלץ http://www.myturbodiesel.com/1000q_how_to/a4/a4_how_to_index.htm בתיבת הילוכים אוטומטית פירוק ידית הבורר הוא ע"י משיכתו כלפי מעלה.
  14. באיזה חלק הייתה הפגיעה קידמי או אחורי?
  15. מצורפת תמונה לבדיקת המפעיל.
  16. קודם כל עדיף להחליף את השמן + מסנן שמן מחשש שקיימים שבבי מתכת. בקשר לנזק למנוע אי אפשר להחזיר את הגלגל אחורה, מה שחשוב זה לבדוק תצרוכת שמן ולבדוק שלא קיימת התחממות יתר של המנוע.
  17. עולה כסף לנתק ולבדוק?
  18. כנראה שחסר לך הרבה שמן (אין לסמוך על מנורת גובהה שמן) בדיקת שמן מנוע חייבת להתבצע כשהמנוע כבוי (המתנה של כמה דקות אחרי דימום המנוע).
  19. נראה כמו מסנן שהיה מורכב במערכת קירור G12
  20. תפרק את המגבר וסאב והכל יסתדר.
  21. נסיעה עם מצבר פרוק גורם לעליית המתח במערכת ולשריפת רכיבים אלקטרונים (תגיד תודה שמחשב הרכב לא נשרף)
  22. האם לאחרונה הותקנה ברכב מערכת שמע שכוללת מגבר?
  23. המלבן המרכזי בתמונה הוא המחשב של חלונות החשמל + הנעילה המרכזית, כל יציאה של חוט ממוספרת וקיים גם קיצור של צבע החוט שאפשר לפרשו ע"י קוד הצבעים שמצורף.
  24. האם לאחרונה הותקנה דיבורית ברכב.
  25. אתה מתכוון לבקר הזה. אם כן יש לך גם קוד צבעים.
×
×
  • תוכן חדש...