Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6199 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

*) מהי צריכת הדלק הממוצעת לאוטו ספורט "פשוט"(רנו קליאו ספורט, פיג'ו GTI...)?

*) מה העלות הממוצעת של אחזקת מכונית כזו(לחודש, לא כולל קנייה)?

*) האם כדאי לקנות מכונית ספורט משומשת, ואם כן, אז איזה?

פורסם

1) כול רכב זה שונה זה לא אותו דבר

2) ושוב זה מישתנה עם הרכב שמור אז יהיה לך פחות הוצעות (תיקונים לא מה שמיסביב) הרנו קליאו ספורט יקרה

קצת בטיפולים אבל רכב ממש מוצלח

3) זה לפי התקיצב שלך עדיף תמיד לקנות רכב כמה שיותר חדש אבל עם אין$$ אז מה לעשות,

כול אחד ומה שהוא אוהב יש אנשים שמספיק להם רק קו ישר ויש אנשים שאוהבים סיבובים זה תלוי מה אתה אוהב,

שיהיה בהצלחה בכול מיקרה.

פורסם

אלו לא מכוניות ספורט, אלא גרסאות ספורטיביות. תשובות באדום.

*) מהי צריכת הדלק הממוצעת לאוטו ספורט "פשוט"(רנו קליאו ספורט, פיג'ו GTI...)? תלוי. אם אתה מחפש רכב חסכוני - לך על הגרסה עם המנוע הקטן. בנהיגה רגילה - צריכת הדלק סבירה, מעט יותר בזבזנית ממשפחתית ממוצעת. בנהיגה ספורטיבית - בזבזנית בהרבה.

*) מה העלות הממוצעת של אחזקת מכונית כזו(לחודש, לא כולל קנייה)? תלוי. אם הרכב חדש - מהחברה - הכל באחריות וההוצאות הן רק ביטוח ורישוי. ירידת ערך של 10%-15% בשנה. אם הרכב משומש, במצב מוזנח, שעבר תחזוקה גרועה, ובלאי גבוה - אז יקר.

*) האם כדאי לקנות מכונית ספורט משומשת, ואם כן, אז איזה?

אם אתה צריך רכב שטח, אז לא כדאי. אם יש לך כסף לרכב חדש - אז גם לא כדאי. קנה חדש.

עדיף פורשה 911.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

×
×
  • תוכן חדש...