Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6237 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לדעתי הוא התכוון לעלויות הטבק והגחלים שהן גם ככה נמוכות וההפרשי מחירים בין מקום למקום עומדים על שקלים בודדים.

ההשקעה העיקרית היא בנרגילה - עדיף אחת יצוקה מחלק אחד ולא המצועצעות, שלעיתיים נראות יפה יותר, ומורכבות ממספר חלקים מחוברים.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אני קונה קבוע ביפו סמוך לכיכר השעון, על הפינה מול אבולעפיה.

אגב אתמול הייתי שם וראיתי שהביאו סוג חדש של טעמים בקופסא עגולה עם ריח ממש טוב, החלטתי לנסות 2 מהם והתאכזבתי. לקחתי טעם אבטיח נענע (על הפנים, טעם של סבון) ופסיפלורה (נחמד אבל טעם חלש) היבואן שלהם "גואה - אל בוסתן", אל תטעו מהאליפסה עם הדקל, אין קשר לנאחלה. מזל שקניתי גם 2 פאקטים של תפוח, עם זה אי אפשר לטעות 8-)

עוד שאלה אחת:

מה ההבדל בין סוגי הגחלים ? ויש סוג מומלץ?

יש את פגסוס ואת הגחלים עם הכוכב - סטאר, נאחלה, Start 7, כולם טובים. תיזהר מגחלים זולים שלא נדלקים ואם כן אז מתפוררים ונגמרים מהר. אישית ממליץ על גחלים מעץ לימון.

פורסם
המלך ביאסיף, זה לא המחיר - זו החוויה.

 

מלך הנרגילה בכפר יאסיף.

 

לא רק המחיר, לא החוויה, אלא הטבק המעולה שלהם שמכינים במקום.

תערובת תפוח כזו שלא תמצא בשום מקום.

 

וכמובן כל סוגי הנרגילה, אביזרים, צינורות, ראשים, ופחמים אמיתיים מעולים (לא סטאר הדרעק).

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

יש בפ"ת חנות שמוכרת נרגילות וכו'. הם נימצאים ליד כתר פלסטיק (לא זוכר את שם הרחוב). אחלה חנות ואחלה מחירים. גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
"אום כולתום" יפו רחוב יפת, אם עוד לא סגרו את המקום אחרי הרצח האחרון שם.

גם שוק הפשפשים יפו, אבל תזהר מהמוכר החינני שבנדיבות אופיינית הזהיר אותי מלקנות את הטבק

במדף השמאלי (אותו מדף ממנו הוא מכר לי שבוע קודם חבילה ) "כי הוא מסרטן", והפנה אותי לטבק טוב יותר ממדף ב' .

 

מניסיון קיבלתי יחס מאוד רע מאום כולתום.הבן של עבד מתייחס מאוד לא יפה זורק את הכסף ומדבר מסריח,גם עבד לא תלית שכולה תכלת.... הפסקתי לקנות שם בכלל לאחר שהייתי לקוח קבוע שנים!

עברתי לקנות בנרגילה לנד על דרך ז'בוטינסקי מול שווארמה שמש.יש שם בחור צעיר נחמד והוגן.מעדיף לקנות אצל מי שמכבד את האנשים שמפרנסים אותו.

 

שיהיה לכם שבוע נפלא.

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

לא כזה זול ביאסיף.

נרגילות רגילות בסביבות ה 100 שקל, ואלה המיוחדות וטיפה חדשות ב 150.

אני נוסע מדי חודש לשם, שעה נסיעה בשביל הטבק.

אחד האיכותיים.

[size=3][color=navy][b][i]אתה לא קוסם ואין לך שפן בכובע.[/i][/b][/color][/size] [size=3]אסף.[/size]

פורסם

ממליץ גם על אום כולתום ברחוב יפת ביפו.

אני קונה אצלו כבר שנים ואף פעם לא יצאת פחות ממבסוט.

 

עלות של נרגילה היא בערך 150 שקל לנרגילה יצוקה מעולה עם כל המסביב.

פקטים של טבק עולים בסביבות ה 50 שקל ופקטים של גחלים (פגסוס וסטאר) הם בסביבות ה 40 שקל.

 

השירות טוב והמוצר מעולה. ממליץ לך לנסות את הקופסאות טבק מפלסטיק (נמכר לפי משקל).

הטבק עסיסי ,מתפורר טוב והטעם... אוח הטעם.

 

 

נירגול נעים :)

Y'all pop the trunk, I pop the hood - Ferrari

;)

פורסם

יש בכפר סבא,אם אתה רוצה אני יקח אותך,מקום זול שאני קונה בו כל הזמן.

מסובך להסביר איפה זה כי זה באיזור התעשיה וזה יבואן שמוכר כמו חנות.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
האם אתה משלם מס אשכנזים? :roll:

 

לא אשכנזי זה בטוח.

ללכת ולהתווכח איתו על 20 שקל לא נשמע להיט, במיוחד שכתוב "כאן לא מתווכחים".

עדיין כל הסביבה של הנרגילה היא משם, חוץ מגחלים שיש להם על הפנים.

[size=3][color=navy][b][i]אתה לא קוסם ואין לך שפן בכובע.[/i][/b][/color][/size] [size=3]אסף.[/size]

פורסם

אני מתכנן ביום חמישי לקנות נרגילה בכפר יאסיף,האם יש שם גלחים מעץ לימון?

או שלדעת מראש שאני לא אמצע שם גחלים כאלו?!

 

לפי מה שזכור לי הנרגילות שם לא יקרות בכלל,עם מבחר גדול,וטבק מעולה!

 

בן.

Got To love It


×
×
  • תוכן חדש...