Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6244 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אריק, הדיון כאן הוא על אמינות ואיכות הרכב, לא על מראה.

 

אוראל, אחרי קריאה חוזרת של הנושא הבא, ההתלבטות הופכת להיות עוד יותר בעייתית:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=220892&highlight=%D7%A4%D7%90%D7%91%D7%99%D7%94+%D7%90%D7%9B%D7%96%D7%91%D7%94

מי שאוכל לבד, אוכל יותר.

פורסם

מאוכזבים יש מכל רכב. גם טויוטה ומאזדה שכ"כ מעריצים בארץ.

תעשה נסיעת מבחן ותחליט איזה מהרכבים מתאים לך יותר ואותו תקנה. אתה קונה הרי חדש מהסוכנות, כנראה שאף אחת מהן לא תהיה אסון.

emotion of motion

פורסם
אריק, הדיון כאן הוא על אמינות ואיכות הרכב, לא על מראה.

 

אוראל, אחרי קריאה חוזרת של הנושא הבא, ההתלבטות הופכת להיות עוד יותר בעייתית:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=220892&highlight=%D7%A4%D7%90%D7%91%D7%99%D7%94+%D7%90%D7%9B%D7%96%D7%91%D7%94

 

הדיון כאן ידידי , הוא איזה רכב עדיף, אני חושב שצורת הרכב היא אחד הגורמים לרכישת רכב , אחרת כל הרכבים היו נראים כמו

קופסאת נעליים עם מנוע (מבלי להעליב את הסוסיתא) . אז כן מבחינת מראה הסקודה מכוערת לטעמי , מה לעשות.

"החיים הם מה שקורה לך בזמן שאתה עסוק בלתכנן תוכניות אחרות"

פורסם
הדיון כאן ידידי , הוא איזה רכב עדיף, אני חושב שצורת הרכב היא אחד הגורמים לרכישת רכב , אחרת כל הרכבים היו נראים כמו

קופסאת נעליים עם מנוע (מבלי להעליב את הסוסיתא) . אז כן מבחינת מראה הסקודה מכוערת לטעמי , מה לעשות.

 

יפה שאני פותח נושא בקשר לאמינות ואתה משנה לי אותו למראה :?.

הפאביה לא מכוערת, היא נראת יותר סולידית ליד האיביזה שנראת הרבה יותר צעירה ונועזת (כמובן שיופי זה עניין של טעם אבל עדיין).

 

מחר נסיעות המבחן, נקווה שנגיע להחלטה מהירה :)

מי שאוכל לבד, אוכל יותר.

פורסם

לנו יש פביה "אלגנס" 1.6 טיפטרוניק מ- 11/2008.

 

חוויותינו מהשירות:

עד כה, אין תלונות. כל התהליך של ההזמנה והמסירה הלך חלק, השירות היה אדיב וענייני במיוחד.

ה"טיפול" היחיד שעשינו היה להתקין "כספת".

 

הרכב עצמו:

פשוט נהדר. רכב מצוין, בכל התחומים.

איכות החומרים נהדרת, הרכב מרגיש חסון וכבד (במובן הטוב של המילה!), המון מקום לרגליים מאחורה (ומדובר פה על גרסת ההצ'בק),

תא מטען לא גדול, אבל מאוד שימושי. חסכוני מאוד בדלק, בטח בהשוואה לטויוטה RUN-X הקודמת. למרות שטנק הדלק בפביה קטן ב10 ליטרים, יוצא שאנחנו מתדלקים הרבה פחות. ממש כך!

 

התנהגות:

הגה רך מאוד (לדעתי זה יתרון, במיוחד בנסיעות ארוכות), זריז (ב-3,000 ק"מ הראשונים הוא נוטה להיות כבד, אחרי זה - פשוט תענוג).

אני מבין שאתה מעוניין בגרסה הידנית, אבל בכל זאת אציין שהגיר האוטומטי מעולה.

 

תלונות:

אין. ממני תשמע רק שבחים. אנחנו מאוד מרוצים ואף מעוניינים להחליף את הפוקוס באוקטביה TDI חדשה.

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

פורסם

למה שלא תחכה לפולו החדשה? נראית טוב מבחוץ ומבפנים (לטעמי הרבה יותר טוב מהפאביה המתמאצת - סליחה אוראל RS...) ותגיע עם מנוע מדליק 1.2TSI. בדיוק היום התפרסמו תמונות שלה באתרים השונים, ממש אחות קטנה לגולף.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אני יכול רק להוסיף שיצא לי לנהוג, על האיביזה החדשה גיר ידני וגיר אוטמטי (DSG) פשוט אחלה של נסיעה הרכב עצבני במלוא מובן המילה הוא פשוט דורש לחיצות לא שהרכב בנוי לזה אבל בכל זאת.

לגבי הפאביה אני הייתי מכנה אותה ואני לא רוצה להעליב את בעלי הפאביה (אוראל) כי, היא יותר מכונית שמדברת אל המבוגרים הכוונה לפנסיונרים היא כזאת קטנה וסולידית שמתחאבת אל הכלים ואין בה משהו מיוחד.

ממה שאני שמעתי מבעלי איביזה חדשה שכבר עשו בדיקה של 1,000 ק"מ הם מרוצים מימנה, עד הגג ולגבי הפאביה אני רק שמעתי לבינתיים טענות וממש לא דברים חיוביים עליה.

לפי דעתי ולפי גם מה שהציעו לך תערוך נסיעת מבחן בשתיהם ותגיע להחלטה סופית אני, הייתי בוחר באיביזה היא יותר מושכת.

" מי שמאמין לא מפחד..... :mm_cool:

פורסם

דור,עצה ידידותית?

עשה את הנסיעת מבחן לבד ולא עם אוראל.אוראל,אל תעלב(אתה חובב מושבע של פאביה).

תעשה את הנסיעות מבחן עם לבד עם עצמך וקח בחשבון את השיקולים שלך.

 

כן אוראל,היה לי בעיה עם הסאן רוף,כבר אמרתי,קורה שיש פאקים בייצור,העניין טופל בלי יותר מידי רעש ועד עכשיו הכל בסדר!

Got To love It

פורסם

אייל, יש זמן רב עד להגעת הפולו - מה גם שהפביה מקבלת את המנועים הנ"ל (1.4TSI, 1.2TSI ו-1.6TDI CR) עד סוף השנה (כולל גם DSG7 ותיבה ידנית 6).

 

ולידיעתך - שקודה היא שמייצרת (במפעל במלאדה בולסלאב) עבור הקונצרן את 1.2TSI (שזה פשוט 1.2 המוכר [באירופה לפחות] שהוחלפה בו ההזרקה להזרקה ישירה ונוסף לו מגדש טורבו קטנטן).

 

י.ל, שמעת, אז?

אני לא מדבר מתוך שמיעה אלא מתוך ניסיון עם לפחות 6 פביות (ש-3 מהן שלי ובקרוב ארכוש את ה-4).

 

בן, גם אתה משוחד לגבי סיאט, אז?

תעשה לי טובה...

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

בן, אין בעיה בקטע שאוראל יבוא מכיוון שההחלטה בסופו של דבר תהיה שלי (בכל אופן רכב שישרת אותי ב3 שנים הבאות).

בעיקרון, צריך לשבת מסודר ולקבל הצעת מחיר על האיביזה ועל הפאביה, לנסוע בשתיהן ואז להחליט.

מי שאוכל לבד, אוכל יותר.

פורסם

א-אני לא משוחד לסיאט. הרכב הבא שלי לא יהיה סיאט,יותר מידי מציק לי עניין הגובה-אוטו קטן.

ב-אם היתי משוחד לא היתי מציע עצמי להצטרף לנסיעת מבחן משום שכל איש בעל העדפות שונות.

 

תאמין לי שבעזרת דיבור אפשר לגרום בדואי לקנות את הגמל של עצמו!

לכן הוא צריך לעשות את הנסיעת מבחן לבד ולא עם מישהו שבאיזשהו מקום "משוחד" לסקודה!

מספיק תגיד לו כמה מילים וזה ישנה לו את הדעה.

 

בן.

Got To love It

פורסם

בן, אביו של דור ביקש ממני להצטרף - לא אמרתי לא.

 

לצערנו הרב, היום לא היה מוצלח כפי שחשבנו שיהיה - האיביזה 1.6 "ספורט" לא הייתה זמינה (תאונה או בעיה מכנית. לא ברור מה בדיוק) ודור נאלץ להתפשר ולקחת איביזה 1.4 "רפרנס" (רק בשביל לראות כיצד הוא מסתדר עם התיבה הידנית).

 

הערה - חבל מאוד שאף אחד מסוכני המכירות (או נציג נסיעות המבחן) לא טילפן לדור ועידכן אותו על כך שה"ספורט" אינה זמינה.

 

אין ספק שיש קפיצת מדרגה בכל הקשור לתא הנוסעים - העיצוב פנים מדליק (למרות שאיני מחובבי פתחי המיזוג המעוגלים), האיכות טובה ומוקפדת יותר, מרווח הפנים גדל (בעיקר מבחינת מרווח הראש לנוסעים מאחור), ותא המטען שלה מכובד ונוח יותר להטענה.

 

מצד שני - העיצוב החיצוני ממש לא מלהיב (עניין של טעם כמובן), ישנם מקומות בהם החומרים פחות נעימים/איכותיים (חיפוי פנימי של קורות B ודיפוני הדלתות), הדוושות מוסטות לימין ולא נמצאות מול הנהג (מצריך התרגלות), מעט "לחוצה" מבחינת מרווח רגליים לנוסעים מאחור, שדה הראייה לאחור די זוועתי (תקף בעיקר לגרסת 3 דלת' SC) ומחיר רכישה גבוה ולא מוצדק (גם אחרי הנחת "חבר").

 

לגבי רכב המבחן הסצפיפי (אדמוני, ברמת גימור הבסיסית ביותר "רפרנס") - נשמעו זמזומים מהמגש האחורי, נוחות הנסיעה הייתה נוקשה למדי (והיא נעלה חישוקי 14' על צמיגי 175/70), האיבזור לוקה בחסר (יש מערכת Hill Holder יעילה ונחמדה. אין חלונות חשמל מאחור, אין מערכת מקורית ואין חישוקי סגסוגת או צמיגים שמנמנים) והיא מרגישה פחות נעימה (כתוצאה משימוש בגוונים אחרים משל רמות הגימור הבכירות יותר).

 

לסיכום - אני מצפה לסיבוב 1.6 "ספורט" (ידנית. לא DSG - לא רלוונטי).

בהחלט מורגש השינוי לטובה (ברב הדברים) :-), רק חבל שהתג מחיר גבוה מידי (ולא מוצדק - לדעתי) :-(.

 

התחילו בשיווק "ספורט" 5 דלת'.

FR ו-CUPRA יגיעו באוגוסט.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

קודם כל, נהנתי לסוע על האיביזה (טוב, אני נהנה מכל רכב ידני :roll:), אבל מעבר לכך אני אישית לא שמעתי רישרושים או רעשים מכיוון כלשהו ברכב.

לגבי הנוקשות, אני חושב שהפאביה לא יותר רכה ממנה וזה גם משהו שפחות מפריע לי, לכן לא זה מה שיכריע לגבי הרכב החדש.

מה שכן, אוראל ואימו סיפרו לי שהשירות במוסך של צ'מפיון (שהוא נפרד משל סקודה), מתייחסים לבעלי סיאטים כסוג ג' ואשמח אם עוד אנשים פה שהם בעלי סיאט (בן?) יספרו איך התייחסו אליהם במוסך.

 

שוב, אני לא שמעתי זימזומים מכיוונים שונים ברכב ולכן לא יכול להתייחס למה שאוראל שמע.

לגבי העיצוב, מבחוץ ומבפנים הרכב נראה צעיר ונועז אם כי הפלסטיקה בצידי הדלת נראת די זולה (חוץ ממנה הפלסטיקה ברכב נראת ומרגישה איכותית). מעבר לכך, פתחי לא התלהבתי לראות פתחי מזגן עגולים, שכן יש לי כאלה בסוויפט (בצידי הדשבורד) ומאוד קשה לכוון אותם כדי שיקררו איזור מסויים (נגיד לשים אותם לכיוון שלי כשממש חם).

 

עכשיו נשאר רק לבדוק טוב טוב את האופציות ולקוות שנגיע להחלטה מהירה :lol:.

מי שאוכל לבד, אוכל יותר.

פורסם

הי, האיביזה הספורטיבית ועוד הרבה מכוניות הדגמה שלהם היו היום במודיעין ביום מכירות מיוחד שסיאט עשו שם. נהגתי עליה אתמול בערב אחלה אוטו.

אם החלטת הסוף ללכת על איביזה, תדע, שלמרות מה שאנשי המכירות אומרים לך בהתחלה, יש להם אפשרות להוסיף אבזור על המבצע של חבר בחינם אם מתמקחים איתם. (לי הוסיפו חיישני רוורס חינם אחרי שאמרתי להם שהזוית ראיה של ה-SC היא בעייתי).

×
×
  • תוכן חדש...