Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התרשמות מקורסי נהיגה בטוחה וספורטיבית.


dimdim1
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5851 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

למרות התקציב הדל

:roll:, החלטתי לקחת קורס נהיגה בטוחה לחברה שלי וקורס ספורטיבי בשבילי.



היות ולקחתי בעבר קורס במסלולים ובעוד משטח החלקה אחר, חשבתי ללכת על "סוג" אחר של קורס. החלטתי ש-GdriveTech תהיה בחירה טובה.



חברה שלי, שלא כל כך אהבה את הרעיון, אבל הבינה שצריך, לא התהלבה במיוחד בדרך לשם. לעומת זאת, לאחר הקורס המצב התהפך לחלוטין. בעקבות הקורס שלה, גם אני למדתי כמה דברים חדשים. היא התרשמה במיוחד מהיחס הסבלני של דני שהקנה בטחון, ומהדברים החדשים שלמדה, ששינו לה את כל חווית הנהיגה, כבר תוך כדי השיעור.



 

מאז השיעור של חברה שלי, ציפיתי מאוד לקורס שלי. במהלך הקורס, שכלל שני מפגשים, למדתי והפנמתי (בין המפגשים) טכניקות שונות, ששיפרו לי בערך את כל הרגלי הנהיגה. הופתעתי מאוד מהיחס ומהמקצועיות של דני. הבנתי בדיוק מה עומד מבחינה פיזיקלית מאחורי כל דבר שלמדתי, ומה הסיבות להם. את תכני הקורסים אפשר למצוא באתר של דני G.



 

ממליץ לקחת קורס כזה למי שמתעניין. למי שרוצה להבטיח רמה גבוהה- ממליץ עוד יותר לקחת אצל דני G. בבתי ספר גדולים, אתה לא יודע מי יישב לידך, והתירגול שלך תלוי גם באנשים אחרים, שעושים את הקורס איתך.

 

דני, תודה!

:lol:

דימה וקמילה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרות התקציב הדל

:roll:, החלטתי לקחת קורס נהיגה בטוחה לחברה שלי וקורס ספורטיבי בשבילי.

 

 

היות ולקחתי בעבר קורס במסלולים ובעוד משטח החלקה אחר, חשבתי ללכת על "סוג" אחר של קורס. החלטתי ש-GdriveTech תהיה בחירה טובה.

 

 

 

חברה שלי, שלא כל כך אהבה את הרעיון, אבל הבינה שצריך, לא התהלבה במיוחד בדרך לשם. לעומת זאת, לאחר הקורס המצב התהפך לחלוטין. בעקבות הקורס שלה, גם אני למדתי כמה דברים חדשים. היא התרשמה במיוחד מהיחס הסבלני של דני שהקנה בטחון, ומהדברים החדשים שלמדה, ששינו לה את כל חווית הנהיגה, כבר תוך כדי השיעור.

 

 

 

 

מאז השיעור של חברה שלי, ציפיתי מאוד לקורס שלי. במהלך הקורס, שכלל שני מפגשים, למדתי והפנמתי (בין המפגשים) טכניקות שונות, ששיפרו לי בערך את כל הרגלי הנהיגה. הופתעתי מאוד מהיחס ומהמקצועיות של דני. הבנתי בדיוק מה עומד מבחינה פיזיקלית מאחורי כל דבר שלמדתי, ומה הסיבות להם. את תכני הקורסים אפשר למצוא באתר של דני G.

 

 

 

 

ממליץ לקחת קורס כזה למי שמתעניין. למי שרוצה להבטיח רמה גבוהה- ממליץ עוד יותר לקחת אצל דני G. בבתי ספר גדולים, אתה לא יודע מי יישב לידך, והתירגול שלך תלוי גם באנשים אחרים, שעושים את הקורס איתך.

 

 

 

דני, תודה!

:lol:

 

 

דימה וקמילה.

 

היי! האם אתה יכול ציין איזה מהקורסים עשית (נהג בטוח/ נהג נולד/נהג רגוע/נהג ספורטיבי)?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברה שלי לקחה את "נהג בטוח" ואני לקחתי את הספורטיבי.

 

הקורסים הם קורסים אישים - אתה ודני לבד ברכב שלך, בכבישים של הרי ירושלים (נס הרים והאזור). לפי מה שהבנתי מדני, יש אפשרות להוסיף קצת ולעשות את הקורס על הרכב שלו (bmw 325).

 

אני מניח שהמחירים משתנים עם הזמן, אפשר לפנות אליו ולקבל מחיר עדכני.

 

הקורס הספורטיבי מתחלק ל 2 מפגשים של 3 שעות כל אחד. במפגש הראשון עושים כל מיני דברים בסיסיים, ומעט עצירות חירום (תמיד טוב לתרגל). ואז עוברים לדברים המעניינים באמת, קו נכון, משיכה (טכניקה לסיבוב נכון של ההגה) ועוד. מה שטוב פה שאתה מתרגל בקצב שלך, אם יש משהו שאתה יודע / שהצלחת ללמוד ממש מהר עוברים הלאה ויש עוד תכנים להספיק. דני מסביר איך להמשיך לתרגל לבד לקראת המפגש הבא.

 

אני קבעתי מפגש שני לאחר שבוע, בשבוע הזה תרגלתי פעמיים: טיול נהיגה בדרום + יום לפני קפצתי לבד לאזור נס הרים. בסה"כ די נסגרתי על החומר. אחרי הטיול הראשון הבנתי שיש לי בעיה בלקחת קו נכון בפניות ארוכות, טלפון לדני פתר את הבעיה מבחינה תיאורטית והאימון השני מבחינה עשית :)

במפגש השני הגברנו קצת את הקצב, עוד קצת חומר חדש: גז ביניים + heel and toe + מעגל האחיזה של הצמיג + קו בפניות יותר מסובכות, תרגול של כל דבר בנפרד, ולבסוף תרגול סופי של הכל ביחד.

 

לאחר הקורס אני מנסה להפנים את מה שלמדתי ולשנות את הנהיגה שלי מבחינת סיבובי הגה, הזרימה של האוטו, העבודה שלי עם הפדאלים ועוד.

 

דבר חשוב ששכחתי לציין, בטיחות דבר ראשון! לאחר הקורס אתה מבין איך להנות בנהיגה :twisted: ולהעלות את רמת הבטיחות בו זמנית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי דימה,

 

רציתי להודות לך על הפירגון בכתיבת ההתרשמות שלך כאן.

 

רציתי גם להזכיר (כפי שאמרתי לך ולקמילה בקורסים), שאחרי שלמדתם את הטכניקות והגעתם לרמה טובה, עכשיו ההתקדמות הלאה תלויה בעיקר במידת האימון וההקפדה על הפרטים. ככל שתתאמנו יותר, כך תעלה הרמה שלכם.

 

גם אני נהנתי :-D.

 

 

תודה,

 

דני G.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאוד בעד קורסים כאלה אבל קצת מוזר לי "הדרכת נהיגה ספורטיבית" בכביש ציבורי אבל זה רק אני :roll:

 

(שלא נדבר על המושג ההזוי משהו לטעמי "נס הרים רינג" )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאוד בעד קורסים כאלה אבל קצת מוזר לי "הדרכת נהיגה ספורטיבית" בכביש ציבורי אבל זה רק אני :roll:

 

(שלא נדבר על המושג ההזוי משהו לטעמי "נס הרים רינג" )

 

לא נראה לי שלומדים שם לנסוע על 200 קמ"ש, לא לאותת ולעקוף את כולם.

לומדים טכניקה של נהיגה אשר מתאימה גם לנהיגה יום יומית. תקנו אותי אם אני טועה.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאוד בעד קורסים כאלה אבל קצת מוזר לי "הדרכת נהיגה ספורטיבית" בכביש ציבורי אבל זה רק אני :roll:

 

(שלא נדבר על המושג ההזוי משהו לטעמי "נס הרים רינג" )

 

כדי ללמוד נהיגה ספורטיבית לא חייבים להיות במהירות של 130 + קמ"ש

 

תלמד במקום סטרילי ותצא לנהוג בכביש ציבורי כאילו מדובר באותו דבר , ממש לא , שני דברים שונים בתכלית.

 

ומכיוון ש99% מהנהיגה שלנו תהיה בכבישים ציבוריים , שם גם עליך ללמוד.

 

עד כמה שזכור לי , גם שיעורי נהיגה לפני שמקבלים רשיון נהיגה , נעשים בכבישים ציבוריים.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא מבין כנראה מה ההבדל בין נהיגה ספורטיבית ללימודי נהיגה ?

עם מורה מוסמך ליד ועם סט פדלים נוסף למקרה חירום .

ספורטיבי =מהר .

 

לא צריך 200 קמ"ש או 130 קמ"ש בנס הרים כדי להגיע קרוב למגבלות , והמהירויות האלו באוטוסטרדות פנויה לא דורשות מיומנות והרבה פחות מסוכנות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלימוד נהיגה עם מורה נהיגה , לא לומדים לנהוג - לומדים אך ורק לעבור טסט ...

 

עם מדריך נהיגה (אמיתי ) יכולים ללמוד לנהוג , ועוד עולם שלם שקשור בנהיגה ...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי החתימה אתה רואה שאני כבר בגיל מבוגר ולכן מותר לי כבר להיות סנילי ולא להבין.

 

אבל תרשה לי ממש לא להסכים לאף מילה שכתבת.

 

לנסוע על אוטוסטראדה ב 200 קמ"ש זה נראה לכאורה לא מסוכן אבל זה מסוכן יותר מלקחת סיבוב " ספורטיבי" ב 30 קמ"ש.

 

ברור שאתה מדבר מנסיון עם כבישי נס הרים כיוון שאתה יודע כי הם מסוכנים במהירות גבוהה.

 

טענתי כי הם לא מסוכנים יותר במהירות של 90 קמ"ש מאשר נסיעה באוטוסטרדה במהירות של 200 קמ"ש, ובידיים מאומנות אין בשניהם שום סיכון. ברור שיש שם סיבובים שאפשר לקחתם ב 130 קמ"ש ויש כאלה שיש לקחתם ב 70 קמ"ש.

 

ובנושא הפדלים , אצל מורה לנהיגה ,לטעמי צריך גם הגה נוסף, כפי שיש במטוס לימוד בחיל האוויר.

 

אני מאמין ומעריך שכל מי שהולך לקחת קורס מתקדם כזה או אחר לא קיבל רשיון נהיגה אתמול, וכן הוא לוקח קורס כזה כדי להשתפר.

 

מי שיודע ומבין שהוא צריך לשפר ולהשתפר עדיף עלי בהרבה על מי שחושב שהוא יודע והוא לא יודע

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...