קצת חולק על דעת הרוב פה ,חוץ מציי הרכב שלו קשה לי להאמין שיהיה לרכבים האלה שוק פה ,
אין שום בשורה באופלים הרגילים והאמת כמעט בשום אופל אין בשורה ,
סיכוי גדול נגד היפנים ממש אין לו , והמזג אויר בישראל לא עושה כל כך טוב לאופלים , מנסיון העבר !
ימים יגידו !