Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6256 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני לא מבין למה אנשים משקיעים בצמיג ספציפי מחירים גבוהים כל כך.יש מספיק צמיגים טריים מאיכות טובה(בוא נגיד לצורך העניין לא סיניים) שאפשר לבחור בהתאם למלאי. אף אחד פה הוא לא נהג פורמולה ואין צמיג ספציפי ש יעזור לו באחיזה

בסיבוב במאתיים קמ"ש. לפעמים אנשים נתפסים במותג של צמיג כלשהוא ללא הסבר.

צמיג הוא לא רק אחיזה. בצמיג צריך לחפש נוחות נסיעה, שקט, אורך חיים, חסכון בדלק, כיווניות טובה וכמובן אחיזת כביש כפי שציינת. כמובן שחלק מהתכונות באות האחת על חשבון רעותה. הצמיג הנזכר כאן, לפחות לנסיוני, מהווה פשרה מאוד מוצלחת בין כל הדברים הללו.

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני לא מבין למה אנשים משקיעים בצמיג ספציפי מחירים גבוהים כל כך.יש מספיק צמיגים טריים מאיכות טובה(בוא נגיד לצורך העניין לא סיניים) שאפשר לבחור בהתאם למלאי. אף אחד פה הוא לא נהג פורמולה ואין צמיג ספציפי ש יעזור לו באחיזה

בסיבוב במאתיים קמ"ש. לפעמים אנשים נתפסים במותג של צמיג כלשהוא ללא הסבר.

 

310 ש"ח לצמיג זה מחיר גבוה?

 

כנראה ש:

א. אין לך רכב ספורטיבי

ב. אין לך ממש קשר למוטוריקה

ג. הרכב שלך בעל מידת צמיג סטנדרטית או שבכלל זה רכב חברה

ד. אין לך מספיק הבנה כמה צמיגים חשובים ולא משנה באיזה מהירות

פורסם

סליחה טעות קטנה - לא 310 כי אם 320 ש"ח לצמיג.

שלא תתפסו אותי במילה..

 

ותודה שהרגעתם אותי שקט נפשי זה חשוב

תקנו אותי אם אני תועה

פורסם
אין לי סימוכין, רוצה סימוכין תחפש באינטרנט איפה שצריך(אני לא יישב לחפש במקומך), יש לי מספיק ידע בראש,ותסמוך עליי שאני לא זורק שטויות באויר.

 

רוצה שייתחסו אליך ברצינות, התייחס גם אלינו.

ללא סימוכין זה פשוט דעתך, אז כתוב שזוהי דעתך...

 

אני לא מבין למה אנשים משקיעים בצמיג ספציפי מחירים גבוהים כל כך.

 

כנראה שאתה ממש לא מבין.

השתמש בכפתור החיפוש ותמצא המון מידע בנוגע לאנשים שרוצים את הטוב ביותר לרכב שלהם ולא מתביישים להגיד זאת.

 

סליחה טעות קטנה - לא 310 כי אם 320 ש"ח לצמיג.

שלא תתפסו אותי במילה..

 

אתה לא יודע כמה שילמת??

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

ממש לא דיברתי על המקרה בספציפי הזה.שאני יודע שהמחיר לא גבוהה יחסית .וזה בגלל התאריך של הצמיגים שהוא קיבל.

דיברתי בצורה כללית אנשים נצמדים למותג ספציפי בלי להתייחס לשאר פרמטרים כמו מחיר, תאריך, דגם צמיג.

בכל מקרה יש הרבה מותגים טובים שלא תמיד ההבדל בינהם הוא משמעותי לרוב האנשים .זו דעתי.ומי שמחפש לשים צמיג טוב

ולסמוך עליו ולהשתולל עושה טעות. על הכביש גם עם צמיג הכי טוב אין טעם להגיע למצבים קיצונים.

נ.ב" אנשים שרוצים הכי טוב לרכב שלהם" זה סיסמא אין סוף לדברים שאתה יכול להשקיע ברכב .לאדם ממוצע רכב הוא כדי להגיע מA לB ולא מקום לשפוך ים של כסף לא לצרוך .יש דברים חשובים יותר בחיים.

פורסם

לעניינו של דבר-

גם אני נתקלתי במקרה דומה בצמיג ישיר. אמנם היה זה צמיג פשוט אך גילו היה כמעט שנה. לא הסכמתי לקבל את הצמיג, כמובן שגיא היה נבוך מעט ואמר לי שזה בסדר אבל לא הסכמתי. בסוף המתנתי שיגיעו חדשים.

 

המחירים שלהם טובים מאד, בגלל זה מפוצץ שם. בגלל זה אנשים (כולל אני) מתפשרים על פאשלות כאלה, פשוט לא סומכים עליהם ומוודאים הכל. הם עסוקים מאד, צריך לפתוח 7 עיניים. כבר נתקלתי שם בעובד שלא רצה לאזן לי צמיגים אחוריים- "למה צריך לאזן גלגלים אחוריים? זה לא נחוץ". בסדר...

 

בנושא אחר- מי ששם לב חלק מההודעות בשרשור זה נמחקו. אני מזכיר שוב למי ששכח שאנחנו בפורום טכני מכובד ולא בשוק. דיונים ומחלוקות בצורה ראויה. יש להתייחס לגופו של עניין ולא לגופו של משתמש. הודעות מעין אלו ימחקו ובאם זה לא יובן אז נעלה מדרגה. כנ"ל לגבי מידע בלתי מבוסס.

פורסם

צמיג טוב ניתן לקנות גם במחיר סביר של 400 ש"ח וזה לא כזה יקר , ממה שאני יודע לאחר שנה מתאריך יצור הצמיג חייבים ליידע את הלקוח ולהוריד במחיר .

מחיר הצמיג גם קשור למידת הצמיג ולא רק לסוג הצמיג מידה יותר קטנה הצמיג יהיה יותר זול גם מאותה חברה .

וכן צריך להיתעקש על צמיג כמה שיותר טרי .

יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .

פורסם
אם הוא היה בסדר גמור, הוא לא היה שם צמיגים בני שנה וחצי על הרכב. אני קונה צמיגים אצל מישהו ביפו, תמיד הוא שם לי צמיגים בני חודשים עד חצי שנה לכל היותר.

 

לעניינו של דבר-

גם אני נתקלתי במקרה דומה בצמיג ישיר. אמנם היה זה צמיג פשוט אך גילו היה כמעט שנה. לא הסכמתי לקבל את הצמיג, כמובן שגיא היה נבוך מעט ואמר לי שזה בסדר אבל לא הסכמתי. בסוף המתנתי שיגיעו חדשים.

 

המחירים שלהם טובים מאד, בגלל זה מפוצץ שם. בגלל זה אנשים (כולל אני) מתפשרים על פאשלות כאלה, פשוט לא סומכים עליהם ומוודאים הכל. הם עסוקים מאד, צריך לפתוח 7 עיניים. כבר נתקלתי שם בעובד שלא רצה לאזן לי צמיגים אחוריים- "למה צריך לאזן גלגלים אחוריים? זה לא נחוץ". בסדר...

 

מוסיף לדברי אביב, זה שאמרתי שגיא בחור בסדר גמור לא אומר שלא צריך לפתוח 20 זוגות עיניים ולוודא שהכל בסדר, ואם לא אז לא לוותר ולדרוש את הצמיג הכי טרי במלאי.

 

אתם משלמים את מיטב כספם - דרשו את התמורה שמגיעה לכם!

פורסם

אם כך הדבר. וצמיג ישיר מוכר צמיגים עם תוקף קצר או כמעט פג תוקף .

אני לא ארכוש ממנו לעולם .

מה גם הוא שלח אותך ליבואן והתנער מהרכישה שלך שבוצעה אצלו.

יש עוד הרבה מוכרי צמיגים במיוחד במרכז הארץ.

רק חרם צרכנים יוביל את צמיג ישיר לתקן את העיוותים.

פורסם

תגידו, כשאתם קונים קוטג' למשל בסופר השכונתי, אתם גם לא בודקים תאריך?

ואם התאריך פג תוקף - הייתם קונים? אז הסופר אשם ונעשה חרם צרכנים?

 

זה בדיוק אותו דבר, אי אפשר לסמוך על אף אחד, רק על עצמנו.

אם זה מה שפותח השרשור היה עושה, הוא היה פותח שרשור לשבח את צמיג ישיר כי המחיר\שירות שלהם טוב, אבל בגלל שהוא טעה אנשים לוקחים את זה לצד השני.

פורסם
אני לא מבין למה אנשים משקיעים בצמיג ספציפי מחירים גבוהים כל כך.יש מספיק צמיגים טריים מאיכות טובה(בוא נגיד לצורך העניין לא סיניים) שאפשר לבחור בהתאם למלאי. אף אחד פה הוא לא נהג פורמולה ואין צמיג ספציפי ש יעזור לו באחיזה

בסיבוב במאתיים קמ"ש. לפעמים אנשים נתפסים במותג של צמיג כלשהוא ללא הסבר.

 

WTF ?

מעבר לזה שהמחיר מעולה , רוצה חשבונית על 700 שקל לצמיג במידה 14 ?:lol::roll:

פורסם

ROIEI אתה באמת לא רואה הבדל בין לקנות מוצר כמו קוטג' לבין לקנות צמיג שאין חולק על כך שסימון התאריך שעליו הוא בסוג של קוד? תמהתני. לא לדבר על העובדה שמוצרי מזון (לפי הדוגמה שלך) זה דבר שקונים לעיתים תכופות בעוד שצמיגים קונים לעיתים רחוקות למדי . זה שאנשים לא מודעים ל"שטיקים" האלה, לא נותנת סיבה לרמות אותם. אבל בתרבות שלנו, מי שמרמה ומקמבן הוא ה"גבר". חבל שיש מי שמעודד את זה.

פורסם

א. הבחור יודע לקרוא תאריך על הצמיג ואם מישהו לא יודע, אתה יכול לשאול תאמין לי שהיו עונים לו.

ב. אני ממש לא מעודד אנשים שמקמבנים, אני מעודד אנשים לא לסמוך על אף אחד ולבדוק.

ג. הקוטג' זה סוג של מטאפורה, לא צריך להיות קטנוניים, אני בטוח שגם אתה הבנת את העיקרון.

 

שורה תחתונה, מי שאל פוקח עיניים, חשוף למקרים כמו של פותח השרשור.

פורסם

מסכים עם בעל הרנו ;-)

 

לפחות בישראל בכל דבר שאתה נוגע אתה צריך להבין במידה דיי טובה. אם אתה לא מבין תיעזר במישהו שמבין.

מאחר ואין לנו על מי לסמוך (חוץ מאבינו שבשמים) בינתיים אנחנו צריכים לסמוך על עצמנו.

פורסם

גם אם זה נכון שצריך לפתוח עניים .אין מה להצדיק את זה שמרמה.צמיג שלפני שנה וחצי צריך לעדכן את הלקוח אם אתה הגון.

ואם נמשיך להאשים את הלקוח ככה נראה.אני לא אכנס אליו .

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6256 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...