Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6255 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

קניתי הבוקר רביעיית PX4 לקליאו ספורט שלי, אצל צמיג ישיר (וגם יישור 2 ג'נטים על הדרך).

שכחתי לבדוק תאריך במעמד הקניה(#!@). הגעתי לעבודה, התכופפתי - בני שנה וחצי (לפחות השניים שממוקמים כך שאני יכול לראות את התאריך). לפי חפירות בפורום אני מבין שזה גבולי, קצת ישן.

אני בדילמה - האם לאכול את הכובע ואת מה שבישלתי בשאננותי או לנסות ולקבל תמורה נאותה יותר לכספי?

מרגיש כאילו ברגע שאני מוריד הגנות דופקים אותי..אי אפשר לסמוך על אף אחד כאן.

 

אגב המחיר: 310 לצמיג.

 

מודה לכל עונה

תקנו אותי אם אני תועה

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לדעתי היית צריך לדרוש מראש שהצמיגים יהיו טריים אם לא אין עסקה.

במצב הנוכחי אני מציע לך לדבר עם גיא ולהסביר לו שלא ציפית לזה ולשאול אם הוא יכול להחליף

 

אם כן אז כן, אם לא, תאלץ לאכול את הכובע כמו שרשמת ...

 

ד"א איזה צמיג זה PX4?

פורסם

proxes 4, toyo

רציתי T1R אבל אין במידה, ונמאס לי מה SP9000 לא רציתי את אותו הדבר שוב. טיפשי אני יודע..

תקנו אותי אם אני תועה

פורסם

המחיר די זול, הייתי אומר ממש זול, וזה כבר חשוד. ככל הנראה גם אם תצליח להחליפם, אז רק בתוספת מחיר בהצלחה

פורסם

צמיג ישיר ידוע בתור מקום זול לרכישת צמיגים, רק שלפני שבועיים כשרציתי

 

לרכוש שם רביעיית צמיגים, התייאשתי ורכשתי בסוף צמיגים בפנצ'ריה אחרת עקב השירות הלקוי בצמיג ישיר.

:evil:LEON CUPRA 2011 ,GIAC STAGE 1

פורסם

הבעיה בצמיג ישיר הוא חוסר השירות המוחלט ו"דחיפת" צמיגים ישנים. קרה לי כבר (ולא פעם וגם לא פעמיים)שהרכיבו לי רביעית צמיגים וכל צמיג בתאריך אחר ו/או לא אותה סדרה ו/או ארצות ייצור שונות וכויצ"ב.

פורסם

לא 10 חודשים מיום הייצור , כי אם שנה .

לפי החוק הוא היה חייב ליידע אותך שגיל הצמיגים מעל שנה .

 

דבר אליו יפה ובעדינות , אם תראה שהוא אינו מתרצה - תמיד פתוחה הדרך בפניך לתבוע אותו ולהתלונן באגוד המוסכים .

 

להבא תלמד

 

אין מתנות חינם

פורסם

לא הלכתי אליו בשל מחיר הצמיגים כי אם בשל מחיר היישור לג'נטים וביקורות טובות בפורום..

החוק לגבי מכירת צמיגים בני עד שנה חדש הוא? כי בת'רדים רלוונטיים מלפני זמן מה לא הזכירו זאת.

 

תודה על התגובות

 

גיא

תקנו אותי אם אני תועה

פורסם

גיא בחור אדיב ונחמד, ואני מאמין שהוא יפצה אותך בדרך כלשהי אם רק תפנה אליו בצורה תרבותית ותסביר לו את המצב.

 

ולגבי תלונות על השירות, הנה לכם סיפור אישי -

הגעתי לצמיג ישיר לפני כחודש כדי להחליף זוג צמיגים בטויוטה קורולה.

כשהגעתי, המקום היה עמוס עד אפס מקום, והמחשבה שרצה בראש היא "אני לא אצא מפה גם בעוד שעתיים".

לא הספקתי לדומם מנוע, וכבר ניגש אלי גיא לשאול לבקשתי.

תוך פחות מחצי שעה, הורכבו על הרכב שני צמיגי יוקוהמה A-DRIVE מסוף שנת 2008.

פורסם
שלום לכולם,

קניתי הבוקר רביעיית PX4 לקליאו ספורט שלי, אצל צמיג ישיר (וגם יישור 2 ג'נטים על הדרך).

שכחתי לבדוק תאריך במעמד הקניה(#!@). הגעתי לעבודה, התכופפתי - בני שנה וחצי (לפחות השניים שממוקמים כך שאני יכול לראות את התאריך). לפי חפירות בפורום אני מבין שזה גבולי, קצת ישן.

 

אתה לא היחיד, גם לי זה קרה. הוא הרכיב את הצמיג כך שלאחר ההרכבה תאריך היצור נמצא בצד הפנימי של הגלגל.

 

יהודה

פורסם

אין איזו הוראה של משרד התחבורה שאומרת שבצמיגים ללא כיוון יש להרכיב את הצמיג ככה שהתאריך יהיה כלפי חוץ ?

 

ואולי גם הוראה של רישום תאריך הייצור על החשבונית ?

 

 

עריכה, חיפוש בפורום נותן תוצאות של דיון ממש דומה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=217699

.

.

.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם
גיא בחור אדיב ונחמד, ואני מאמין שהוא יפצה אותך בדרך כלשהי אם רק תפנה אליו בצורה תרבותית ותסביר לו את המצב.

 

ולגבי תלונות על השירות, הנה לכם סיפור אישי -

הגעתי לצמיג ישיר לפני כחודש כדי להחליף זוג צמיגים בטויוטה קורולה.

כשהגעתי, המקום היה עמוס עד אפס מקום, והמחשבה שרצה בראש היא "אני לא אצא מפה גם בעוד שעתיים".

לא הספקתי לדומם מנוע, וכבר ניגש אלי גיא לשאול לבקשתי.

תוך פחות מחצי שעה, הורכבו על הרכב שני צמיגי יוקוהמה A-DRIVE מסוף שנת 2008.

 

גם לי הייתה חוויה דומה לפני שבועיים שם - נכנסתי, והיה מלא למדי - מצד שני, פנו אליי מייד, התייחסו ברצינות לשאלות שלי והראו לי בדיוק את תאריך הייצור של הצמיגים שקניתי (בני קצת יותר מחצי שנה, מישלן אנרג'י).

בסך הכל השירות היה אדיב ויעיל, אפילו שהיה עמוס מאוד שם.

 

ארבעים דקות מאוחר יותר, היו לי צמיגים חדשים, טריים ושקטים.

פורסם
על פי חוק אסור לשווק צמיג לאחר 10 חודשים מיום יצורו, לך תסביר לו את זה.

 

לא 10 חודשים מיום הייצור , כי אם שנה .

לפי החוק הוא היה חייב ליידע אותך שגיל הצמיגים מעל שנה .

 

הביאו נא סימוכין לחוקים שאתם מפזרים.

:turn-l:
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6255 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...