Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6257 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.. אני די חדש פה..

שמי נדב..

ברשותי ניסאן אלמרה TEKNA שנת 2006

ברכב ישנה מערכת מובנית + 4 רמקולים 6.5 מובנים

אני מעוניין להחליף את כל 4 הרמקולים בחדשים ולחבר אותם למגבר..

אי לא מעוניין כרגע בסאב (יהיה בעתיד) וגם לא ברמקולים אחוריים 6X9 (אני לא מתכוון לבצע חיתוך)

אני שומע בעיקר מוזיקה שחורה.. טראקים.. דאנסים..

אני מחפש בעיקר צליל נקי ואיכותי..

עפ"י מה שקראתי עד עכשיו.. ממליצים על במה קידמית חזקה ואחורית קצת פחות..

אז ככה.. אני לא מחפש את זה.. אני רוצה שמאחורה ומקדימה יהיה את אותו הדבר !

אני צריך המלצות לגבי איזה סוג של רמקולים - קומפוננט או רגיל + דגמים

וגם המלצות לגבי מגבר (4 ערוצים) - דגמים

אני לא מעוניין במוצרים יד שניה (הכל חדש)

 

התקציב שלי עומד על 2200 ש"ח כולל התקנה

 

אשמח לקבל את עזרתכם

ותודה מראש :)

פורסם

עושה רושם שאתה יודע מה אתה רוצה אבל לא אמרת לאיזו סוג מוזיקה אתה שומע ואם יש איזשהם רמקולים שכבר שמעת ואהבת.

 

לקחת בחשבון את עלות ההתקנה ?

...CASKA for life

פורסם

צודק, לא קלטתי את סוגי המוזיקה שפירטת

 

כשאתה "חייב" חדש ולא מוכן לסט קדמי טוב יותר מהאחורי אתה קצת מגביל את עצמך וחבל.

 

ההמלצה הדיי גורפת בפורום, בתקציבים נמוכים, היא סט קומפוננט של מורל פולס/טמפו שנותנים תמורה מעולה לכסף ובדרישות שלך היא כמעט בלתי נמנעת. מחיר סט 6.5 הוא סביב ה 400 ש"ח.

 

מגבר טוב בתקציב שנשאר יהיה משהו כמו ה JBL 1004 (שנותן תמורה טובה למחיר ואחריות מעולה) ויש גם את ה LANZAR HTG434 שהוא אומנם סיני אבל הוא חזק ונשמע טוב יחסית לציפיות שלי ממנו.

 

ויישארו לך כמה שקלים להתקנה.

 

אממה, במקרה שלך, הייתי הולך על סט קדמי טוב יותר מיד שניה ובאותו תקציב (יש דוטק באתר יד 2) שהוא כבר רמה גבוהה יותר או מגדיל קצת את התקציב לכיוון ה 3K ואז תוכל להרשות לעצמך שני סטים חזקים יותר (פשוט חבל).

 

תעשה חיים ויום עצמאות שמח.

...CASKA for life

פורסם

אתה צריך לקחת בחשבון שאתה חייב מנחת כדי לחבר מגבר כי המערת מובנית ...

HU: alpine 9855. FRONT: tw:TangBand 25-1719S - woofer:hertz mlk 6.5 . SUB: DC AUDIO .LEVEL 3 "12". FRONT AMPS: celestra fa475.woofer amp: Celestra fa2150 SUB AMP: dc audio 2.0k. dsp: audison bit one

פורסם

אני הייתי הולך על מגבר + קומפוננט קדמי חזק וקומפוננט אחורי בינוני.. להשלמת הסאונד ובהמשך אקנה סאב.

 

תילך על קומפוננט מהדגם הזה:

 

morel dotech ovation 6 קדמיים

 

אחוריים אפרי לשים את הMOREL PULSE 6 או אפילו עוד DOTECH OVATION הכול תלוי בתקציב שלך.

 

ומגבר טוב, כמו למשל:

MAC AUDIO Z4200

 

 

לדעתי תהנה מכל רגע.

 

*חשוב: כדי לך מאוד לעשות איטום דלתות קדמיות והתקנה מקצועית על מנת שהצליל יהיה נקי צלול ואיכותי יותר.

 

תהנה,אלמוג!

| 2DIN: Pioneer AVHX25550BT|

| AMP: Genesis Dual-Mono | Comp: CLARUS C61-2 + L1PRO |

| (Mono: Rockford 1500-1BD | Sub: AA Havoc 15 (DC recon lvl 4 |

 

 

פורסם

אם בא לך לחמם פיתה או לטגן ביצה לך על ה MAC

ראיתי בפיאט אונו שהתקינו אותו במקום הרדיאטור של החימום הפנימי באוטו

והבחור אומר שהוא עושה אחלה עבודה

 

ועכשיו ברצינות תקנה JBL גם אמין גם חזק אחריות טובה מחיר טוב.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6257 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...