Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיטו מול קליאו ספורט בואללה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6267 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 113
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נו, ידעתי שיש אנשים שלא יסכימו איתי. אבל זה בסדר, מתישהוא they will come to their senses :wink:

אולי כשהם ינהגו פעם על רכב ספורטיבי ואחרי שהם ירדו ממנו הם יקלטו שההגה לא מתקשר בגרוש והם עדיין עשו כיף חיים...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
הגה מתקשר ומעביר את התחושות של הכביש אל הנהג זה הגה מהנה רק בנהיגה של סוף שבוע,בשאר השבוע ההגה של היום הרבה יותר טוב.

 

 

כבר עניתי על זה הרבה פעמים במשל הזה: רב החיים לא עושים סקס, אבל זה תראה לי מי שמרוצה עם בת זוג שעושה הכל מצויין ולא טובה במיטה...

 

נו, ידעתי שיש אנשים שלא יסכימו איתי. אבל זה בסדר, מתישהוא they will come to their senses :wink:

אולי כשהם ינהגו פעם על רכב ספורטיבי ואחרי שהם ירדו ממנו הם יקלטו שההגה לא מתקשר בגרוש והם עדיין עשו כיף חיים...

 

זו לא חכמה. תן לי מכונית סבירה וכביש טוב ואני נהנה. בכביש טוב אני גם נהנה לנהוג ב-A3, אבל זו בהחלט לא הבחירה המועדפת עליי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

ועדיין רובנו נעדיף כלכלית לרכוש אותן כמשומשות... ומה יהיה אז? על איזה מכונית נשים את מזוודת (הפחות) כסף?

 

מהנסיון המר שהיה לי עם פיאט HGT שאכלה לי מנוע ו-15,000 ש"ח אני מטיל ספק בכך שאוכל נפשית לרכוש מיטו משומשת.

 

לגבי קליאו. הנסיון מראה שהמגאן 1.6 מכונית מאוד לא אמינה, קרסו מפחידים במוסכי השירות ואנחנו לא יודעים איך הם יתמודדו עם מנוע 2,000 משוכלל כזה בעוד מספר שנים כ אשר הוא יחל לדרוש יותר מתחזוקת ספר.

 

קשה לחשוב על ספורטיבית קטנה, איכותית ואמינה שנמכרת היום, וזה משהו שאנחנו שוכחים.

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם
ועדיין רובנו נעדיף כלכלית לרכוש אותן כמשומשות... ומה יהיה אז? על איזה מכונית נשים את מזוודת (הפחות) כסף?

 

מהנסיון המר שהיה לי עם פיאט HGT שאכלה לי מנוע ו-15,000 ש"ח אני מטיל ספק בכך שאוכל נפשית לרכוש מיטו משומשת.

 

לגבי קליאו. הנסיון מראה שהמגאן 1.6 מכונית מאוד לא אמינה, קרסו מפחידים במוסכי השירות ואנחנו לא יודעים איך הם יתמודדו עם מנוע 2,000 משוכלל כזה בעוד מספר שנים כ אשר הוא יחל לדרוש יותר מתחזוקת ספר.

 

קשה לחשוב על ספורטיבית קטנה, איכותית ואמינה שנמכרת היום, וזה משהו שאנחנו שוכחים.

 

זה שיש לך ניסיון מר עם HGT לא אומר כלום.

יש לי חבר עם יאריס TS שקנה חדשה וגם היא לא מושלמת מבחינת אמינות. יש לי גם שני חברים עם אלפות שדווקא מרוצים (אחד קנה חדשה, השני משומשת).

emotion of motion

פורסם

להזכירך, סה"כ, המנוע הוא אותו מנוע כמו בקליאו שלי ובדור השני.

כמו שנכתב, יש מוסכים שיודעים את העבודה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

האלפות של היום הרבה יותר אמינות מכל הגרמניות והצרפתיות

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280


×
×
  • תוכן חדש...