Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיטו מול קליאו ספורט בואללה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6267 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אקסודוס - נסעת על ה- GTI ? ממש לא נעים להגיד אבל אפילו האבזור בקליאו יותר סביר. מבט אחד על המזגן של ה- 207 ותבין על מה אני מדבר. כדי להביא אותה לרמת מחירים הנוכחית שלה (150 במקום 175) הורידו ל- GTI המון אבזור. הקליאו לפחות נראית אחידה. בנוסף - אין שום השוואה ביניהן במדד הפאן או באותו מונח חמקמק בשם "ספורטיביות" וזה בעצם התירוץ היחידי לקנות מכונית כזו.

 

בקשר להשוואה עם דור קודם - על הנייר אתה לא צודק. בפועל - תן למנועים של הקליאו החדשות להפתח ולהגיע ל- 20 אלף ק"מ ותבדוק מול דורות הקודמים - וכנראה שיהיה יתרון לטובת החדשות.

 

לקליאו החדשה אין סיכוי להמכר כמו הדורות הקודמים. אולי היא תהיה מדד למכונית מהנה, עיתונאי רכב יהנו להשוות אותה למיטו\פג'ו\סמיטריילר וכו' אבל כשצריך לשלוף את הארנק אז ישראל ישראלי מודד את האוטו שהוא קונה באולם התצוגה, בחניה מול האוטו של השכנים ובמבחן יצחק לוי - ולא על הכביש.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
  • תגובות 113
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא, לא נסעתי בGTI החדשה וההתרשמות שלי היא מסרטונים ותמונות בלבד.

לעומת זאת, נהגתי רבות בקליאו החדשה ותא הנוסעים שלה יבש כמו הנגב ומשעמם לחלוטין.

אולי האיכות טובה, אבל אין שום סממן של רכב ספורט, המושבים נטולי העור היו "יוקרתיים" יותר אפילו בדור הראשון והשני.

בהתייחס למה שרוני אמר. אכן לא תהכוונתי לאיבזור במובן הגאג'טי של המילה (בקרת אקלים, חימום מושבים, גג נפתח וכו') אלה יותר לתחושה שתא הנוסעים העביר לי (כן כן, מתמונות וסרטונים).

אפילו פס הצבע, סגנון פיאט קופה, שהוסיפו בקליאו החדשה במתיחת הפנים הנוכחית היה מוסיף המון. קצת עור במושבים עוד לא הרג אף אחד (פרט לפרה).

בקיצור, מרגישה יותר מדי ליסטינג וקצת מדי ספורט.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

מהתרשמות אישית שלי בלבד ולא נהגתי באף אחת מהמכוניות המדוברות, הקליאו פשוט מכונית ספורט טובה, אפשר לתקוף איתה סיבובים, טובה בסל"ד גבוה ובנהיגה ספורטיבית במסלול תהיה מהנה הרבה יותר מהמיטו וזאת עובדה

 

אבל, ויש אבל גדול, כשאנחנו קונים רכב, הוא לא בהכרח משמש לנסיעות ספורטיביות גרידא אם בכלל,ולכן המיטו פשוט תהיה טובה יותר ליום יום כחבילה-עיצוב ייחודי(יפה/לא יפה זה רק בעייני המתתבונן),גימור והרכבה טובים משל הקליאו, ובסופו של דבר יכולות ספורטיביות לא רעות, לא טובות כמו של הקליאו זה ברור אבל טובות מספיק בשביל נה ממוצא ואף מעל הממוצא

 

לי קשה להחליט מה הייתי רוכש ב150K, מצד אחד מכונית ספורטיבית טובה כמו הקליאו או מכונית מגניבה כמו המיטו?

 

האמת לא יודע, שתיהן אגב בחירה טובה ולא שגרתית ככה שזה מצב של WINWIN

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

כמה דברים על ההשוואה הזאת:

1.המיטו היא מכונית ספורט פאר קטנה באחת הגרסאות הבסיסיות שלה.

הקליאו היא גרסת אקסטרים של רנו עם מנוע עצבני ומינימום איבזור בשביל משקל קל.

2.יש 20000 ש"ח הבדל במחיר של המכוניות.

3.יש 42 כ"ס הבדל בין המכוניות.

4.יש כמה מכוניות קטנות עם מפרט דומה למיטו במחיר דומה(לא הקליאו) אבל המיטו הרבה יותר יפה ואיכותית מהם.

5.שירוקו מתאימה יותר להשוואה למיטו,המיטו יותר יפה ומאובזרת.

6.יש MiTo Veloce עם 180 כ"ס,יותר מתאימה להשוואה לקליאו.

7.מצחיק איך פתאום פיאט התעוררו ואמרו לעולם:עכשיו נראה לכם איך מעצבים מכוניות ומתכננים מנועים.

הם אחת החברות הכי רווחיות עכשיו,הם חושבים לקנות חלקים מ GM.

8.צוות וואלה,מה קרה קמתם בבוקר ואמרתם בואו ננהג על המכוניות שכי בא לנו,מה זה משנה אם יש קשר ביינהם או לא?

אייל

פורסם

תודה למגיבים כאן, אני שמח שניהניתם מהמבחן המדובר, גם אנחנו נהנינו

ולבחור שמעלי, לא כל כך הבנתי את השאלה שלך, השמינית

אם זה לגבי המכוניות שכיף לנו לנהוג בהן, אז? אסור ליהנות ממכוניות היום?

ואם זה לגבי ההשוואה, יש אמנם פער מחיר ויש פערי כוח, אבל שים לב לתוצאה

אלו שתי מכוניות סופר מיני ספורטיביות, קרובות בכל ממד ומידות

נכון, המנוע של הרנו חזק יותר, אפילו משמעותית, אבל במציאות, פעם אחר פעם במיאוץ ל-400 שערכנו, ההפרש בין השתיים היה חצי רכב בלבד, באופן עקבי. כך גם בהאצות הביניים בזכות המומנט העדיף של המיטו ורצועת הכוח.

בשורה התחתונה, עולה שהתמחור של רנו הוא הבעייתי, כי האלפא נותנת כחבילה שלמה יותר, בהרבה פחות

ולדעתך, מה הבעיה בהשוואה?

פורסם

אני ממש לא אוהב את כל הדור החדש של החמימות הקטנות. לפי דעתי הדגמים הולכים ונעשים חזקים יותר, בטוחים יותר אבל מצד שני גם מאבדים את כל הכיף הטהור שבנהיגה, שזה אומר הגה אילם ובקרות לא מתנתקות.

רנו ממש לא פספסו עם הקליאו כאשר הם בנו את המפרט אבזור, הם פספסו עוד הרבה לפני זה, כאשר הם הכניסו לה את ההגה החשמלי המיותר הזה. וזו אגב הסיבה היחידה שבגללה אני אפילו לא שוקל את הקליאו החדשה למרות שהיא הרבה יותר בטוחה ומתורבתת מהדור הקודם. אני מעדיף לסוע בקליאו ה"ישנה" שלי, להמשיך לשפר אותה ולסחוט כל כ"ס מהמנוע ה"עייף" שלה ולהתמודד עם שלל המחלות שלה רק בשביל לא להתפשר ולהמשיך להנות מהגה מזמר.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
לא, לא נסעתי בGTI החדשה וההתרשמות שלי היא מסרטונים ותמונות בלבד.

לעומת זאת, נהגתי רבות בקליאו החדשה ותא הנוסעים שלה יבש כמו הנגב ומשעמם לחלוטין.

אולי האיכות טובה, אבל אין שום סממן של רכב ספורט, המושבים נטולי העור היו "יוקרתיים" יותר אפילו בדור הראשון והשני.

בהתייחס למה שרוני אמר. אכן לא תהכוונתי לאיבזור במובן הגאג'טי של המילה (בקרת אקלים, חימום מושבים, גג נפתח וכו') אלה יותר לתחושה שתא הנוסעים העביר לי (כן כן, מתמונות וסרטונים).

אפילו פס הצבע, סגנון פיאט קופה, שהוסיפו בקליאו החדשה במתיחת הפנים הנוכחית היה מוסיף המון. קצת עור במושבים עוד לא הרג אף אחד (פרט לפרה).

בקיצור, מרגישה יותר מדי ליסטינג וקצת מדי ספורט.

 

 

את מי זה מעניין השטויות הללו ברכב כמו קליאו ספורט?!

מה, תא הנוסעים בדור הראשון היה מזמזם ומרטט (אם לא מתפרק) באופן ספורטיבי?

ההתפוררות של העור על ההגה תרמה לחווית ההארד-קור?

חאליק...

 

ולרנו יש "התנהגות פלא?"

פג'ו ייצרו מכוניות שלא היתה להן תחרות דרומה ל-BMW, כשהם רצו. היום זה פשוט כנראה לא מעניין אותם יותר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אני ממש לא אוהב את כל הדור החדש של החמימות הקטנות. לפי דעתי הדגמים הולכים ונעשים חזקים יותר, בטוחים יותר אבל מצד שני גם מאבדים את כל הכיף הטהור שבנהיגה, שזה אומר הגה אילם ובקרות לא מתנתקות.

רנו ממש לא פספסו עם הקליאו כאשר הם בנו את המפרט אבזור, הם פספסו עוד הרבה לפני זה, כאשר הם הכניסו לה את ההגה החשמלי המיותר הזה. וזו אגב הסיבה היחידה שבגללה אני אפילו לא שוקל את הקליאו החדשה למרות שהיא הרבה יותר בטוחה ומתורבתת מהדור הקודם. אני מעדיף לסוע בקליאו ה"ישנה" שלי, להמשיך לשפר אותה ולסחוט כל כ"ס מהמנוע ה"עייף" שלה ולהתמודד עם שלל המחלות שלה רק בשביל לא להתפשר ולהמשיך להנות מהגה מזמר.

 

מצטער, אני לחלוטין לא רואה את זה ככה. כן, הגה בעל תקשורת זה אלמנט שימושי ותורם להנאה מהנהיגה, אך לא קריטי. כיף טהור אפשר להשיג גם עם הגאים חסרי תקשורת. (בעצם, לא יודע מה זה "כיף טהור", אבל אני מכיר המון מכוניות עם הגה מתקשר שהכיף הוא מהן והלאה...)

 

אז הפרש של 100 אלף שקלים יכול בהחלט להיות גורם חשוב בהחלטה שלא לרכוש את הקליאו ספורט החדשה, אבל רק ההגה? נראה לי שאתה מעריך יתר על המידה את החשיבות של תקשורת הגה כששאר המכלולים עושים עבודה כל כך טובה (וגם מעריך יתר על המידה את התקשורת של ההגה של הקליאו ספורט דור ראשון/שני - מזמר הוא בטוח לא).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

 

לקליאו החדשה אין סיכוי להמכר כמו הדורות הקודמים. אולי היא תהיה מדד למכונית מהנה, עיתונאי רכב יהנו להשוות אותה למיטו\פג'ו\סמיטריילר וכו' אבל כשצריך לשלוף את הארנק אז ישראל ישראלי מודד את האוטו שהוא קונה באולם התצוגה, בחניה מול האוטו של השכנים ובמבחן יצחק לוי - ולא על הכביש.

 

ישראל ישראלי לא מוציא מעל 150 אלף שקל על מכונית קטנה, נקודה. הוא היה קונה מאזדה 6 במקום.

הקליאו עולה יותר מהמיטו וביום יום מציעה הרבה פחות. היא יותר ספורטיבית, זה נכון, אבל בנסיעה מהבית לעבודה באיילון היא פשוט תהיה הרבה פחות טובה מהמיטו ועדיין המיטו מספיק ספורטיבית כדי שיהיה אפשר להנות ממנה כשנוסעים לטיול בצפון. הכל שאלה של תמורה למחירה. ב 130 אלף, יכול להיות שהייתי בוחר בקליאו (למרות שנראה לי שהייתי מעדיף להוסיף 20 ולקנות את המיטו) אבל ב 170 זה לא הגיוני לרוב האנשים שזה הרכב העיקרי שלהם.

emotion of motion

פורסם
את מי זה מעניין השטויות הללו ברכב כמו קליאו ספורט?!

מה, תא הנוסעים בדור הראשון היה מזמזם ומרטט (אם לא מתפרק) באופן ספורטיבי?

ההתפוררות של העור על ההגה תרמה לחווית ההארד-קור?

חאליק...

 

ולרנו יש "התנהגות פלא?"

פג'ו ייצרו מכוניות שלא היתה להן תחרות דרומה ל-BMW, כשהם רצו. היום זה פשוט כנראה לא מעניין אותם יותר.

 

הכל שאלה של מחיר. ב 170 אלף שקל הציפיות שלך אחרות מאשר ב 120.

emotion of motion

פורסם

אולי הציפיות שלך אחרות. לי לא איכפת לחזור למכרה הפחם של ה-306 אם ייתנו לקנות כזו GTI חדשה. מחר!

ואתה צריך לראות איך נראה תא נוסעים של WRX, מכונית שעלתה כחדשה יותר מ-200 אלף ש"ח.

 

בגלל ההתעסקות בשטויות הללו מייצרים היום מכוניות ספורטיביות שהן כמו קפה נטול קפאין מוגש בספל יפה. הכל נראה נכון, רק שזה לא עושה לך כלום.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

ה WRX מכוערת ולא משנה מה היא עושה, לא הייתי קונה אותה.

אם ה 306GTI היתה עולה היום כמו 308, כנראה שרוב האנשים היו בוחרים ב 308. יצרנים מייצרים מכוניות שמכניסות להם כסף. לא מה שעושה כיף ללקוחות שלהם.

יש היום מספיק מכוניות ספורטיביות שנראות נכון וגם עושות הרבה (בוקסטר/קיימן, 370Z, RX-8, פוקוס RS, ב.מ.וו Z4, אודי TT ואני יכול להמשיך), אנחנו פשוט לא במדינה הנכונה בשביל להינות מהן.

 

עריכה: יש גם זולות יותר כמו המכוניות בסמלון שלי.

emotion of motion

פורסם
הכל שאלה של מחיר. ב 170 אלף שקל הציפיות שלך אחרות מאשר ב 120.

 

זה נכון, אבל כפי שהובהר כאן בפורום, ניתן לרכוש את הקלאו במחיר המתקרב ל150K ולא במחיר הנקוב והגבוה.

ואני אישית חושב שהWRX משנתון 02-07 נראית מצויין חיצונית אך כמו שFALOU ציין, פנים הרכב אינו מזכיר רכב שעלה כחדש 200K ומעלה.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

גם ב 150 אני עדיין חושב שהאלפא חבילה עדיפה בשביל רוב האנשים, אבל המחיר הזה הרבה יותר הגיוני לדעתי ומהווה אחלה קניה למי שמחפש רכב ספורטיבי בעיקר. חבל שבמתיחת פנים שעשו לה עכשיו, הרסו את העיצוב שלה.

לגבי האימפרזה - על טעם ועל ריח...

emotion of motion


×
×
  • תוכן חדש...