Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיטו מול קליאו ספורט בואללה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6268 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש היום מספיק מכוניות ספורטיביות שנראות נכון וגם עושות הרבה (בוקסטר/קיימן, 370Z, RX-8, פוקוס RS, ב.מ.וו Z4, אודי TT ואני יכול להמשיך), אנחנו פשוט לא במדינה הנכונה בשביל להינות מהן.

 

עריכה: יש גם זולות יותר כמו המכוניות בסמלון שלי.

 

המכונית בסמלון שלך היא תכשיט במחיר מופרז שלא נוגע בשום דבר שיוצר לפניו כמכונית נהיגה. כל המכוניות ברשימה שלך הן מכוניות יקרות. במחירים הללו תמיד היה מה לקנות. פעם היה גם מה לקנות במחיר של מכונית משפחתית+. היום אין, כי מי שקונה מכוניות ספורט אלו לא חובבי נהיגה אלא חובבי פוזה.

אז תגיד שיש היום ב-200K ש"ח אלפא 159. באמת, תודה רבה! ב-96 בכסף כזה (ריאלית) היית קונה פיאט קופה.

מצא את ההבדלים...

 

זה שמשתלם כלכלית לייצר מכוניות להדיוטות, כאלו שמחפשים פס כסף בתא הנוסעים ורוצים שהמכונית תשמור עליהם, זה ברור. זה רק חבל ועצוב למי שמבין בנהיגה שמכונית מלפני 15 שנה היא מכונית ספורט הרבה יותר טובה ממה שתקנה היום. את הכיף שיכולת לקבל פעם מספורטיבית עממית טובה לא תזכה לקבל יותר. אולי זה לא משנה ליצרנים, כי אין הרבה מי שיידעו להעריך את זה, בטח לא מי שצריך פס כסף בתא הנוסעים כדי להיות מאושר מהרכב.

 

ומה רב האנשים בוחרים... רב האנשים לא יודעים להבדיל בין הילוך שלישי לחמישי, אז מה לי ולהם?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 113
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
את מי זה מעניין השטויות הללו ברכב כמו קליאו ספורט?!

מה, תא הנוסעים בדור הראשון היה מזמזם ומרטט (אם לא מתפרק) באופן ספורטיבי?

ההתפוררות של העור על ההגה תרמה לחווית ההארד-קור?

חאליק...

 

ולרנו יש "התנהגות פלא?"

פג'ו ייצרו מכוניות שלא היתה להן תחרות דרומה ל-BMW, כשהם רצו. היום זה פשוט כנראה לא מעניין אותם יותר.

 

אותי זה מעניין, אותי ואת רוב ציבור רוכשי מכוניות הספורט.

זה שרכב ספורט והנהג שלו הם "הארדקור" יחסית לא אומר שהרכב צריך להיות ברמת גימור ליסטינג.

ולא, הקירקושים בתא הנוסעים שלי לא תורמים לחווית הספורט, בדיוק מזה רנו צריכים להמנע.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

איכות ההרכבה בתא הנוסעים ברנו פחות טובה בהרבה מהמיטו.

יש הרגשה בקליאו שהכול רופף לא יושב טוב,לעומת המיטו בה בנוסף ליופי בתא הנוסעים הכל יושב כמו שצריך האיכות ורמת ההרכבה טובה בהרבה מהרנו ומרגישים זאת מיד.

ALFA ROMEO MITO 1.4

 

פורסם

אני ללא ספק הייתי בוחר בקליאו

 

בסופו של דבר כשאני נוהג ברכב עיקר העניין הוא התחושות שהרכב מעביר אליי, והקליאו יותר ספורטיבית ויותר מתנהגת בלי ספק.

ניתן גם לראות בסללום שהם עשו את הרכינות של המיטו וחוסר הרצון שלה להיכנס לסיבוב, לאומת הקליאו ששינתה בסללום כיוון בנחישות עם זוויות גלגול מינימאליות.

 

 

 

מי שמחפש רכב ספורטיבי במטרה לנצל את היכולות שלו שיקנה את הקליאו, ומי שמחפש רכב קצת יותר מתון, נוח ומפואר שיקנה את המיטו.

לא נראה לי שאפשר לקרוא למיטו רכב ספורטיבי

פורסם
המכונית בסמלון שלך היא תכשיט במחיר מופרז שלא נוגע בשום דבר שיוצר לפניו כמכונית נהיגה. כל המכוניות ברשימה שלך הן מכוניות יקרות. במחירים הללו תמיד היה מה לקנות. פעם היה גם מה לקנות במחיר של מכונית משפחתית+. היום אין, כי מי שקונה מכוניות ספורט אלו לא חובבי נהיגה אלא חובבי פוזה.

אז תגיד שיש היום ב-200K ש"ח אלפא 159. באמת, תודה רבה! ב-96 בכסף כזה (ריאלית) היית קונה פיאט קופה.

מצא את ההבדלים...

 

זה שמשתלם כלכלית לייצר מכוניות להדיוטות, כאלו שמחפשים פס כסף בתא הנוסעים ורוצים שהמכונית תשמור עליהם, זה ברור. זה רק חבל ועצוב למי שמבין בנהיגה שמכונית מלפני 15 שנה היא מכונית ספורט הרבה יותר טובה ממה שתקנה היום. את הכיף שיכולת לקבל פעם מספורטיבית עממית טובה לא תזכה לקבל יותר. אולי זה לא משנה ליצרנים, כי אין הרבה מי שיידעו להעריך את זה, בטח לא מי שצריך פס כסף בתא הנוסעים כדי להיות מאושר מהרכב.

 

ומה רב האנשים בוחרים... רב האנשים לא יודעים להבדיל בין הילוך שלישי לחמישי, אז מה לי ולהם?

 

הרכב שבסמלון שלי זו ה 500 Abarth שלפי אתרים בחו"ל נוגעת בהרבה דברים דווקא והיא גם די זולה שם.

כיף יש גם היום במכוניות עממיות. אפשר למצוא לא מעט כיף ביאריס TS, סוויפט ספורט, מיני קופר וגם במאזדה 3 או פוקוס משפחתיות. בנוסף היום אתה גם מקבל עיצוב עדיף, נוחות ובטיחות שבעבר רק יכולת לחלום עליהם במחיר הזה. זה שאת חלקן לא מביאים בכלל, את חלקן מביאים במחיר מופרז ואת חלקן לא מביאים עם הגיר הנכון, זו אשמת ציבור הנהגים בארץ שמה לעשות, אבל מוטוריקה לא כ"כ מעניינת אותם.

emotion of motion

פורסם
אותי זה מעניין, אותי ואת רוב ציבור רוכשי מכוניות הספורט.

זה שרכב ספורט והנהג שלו הם "הארדקור" יחסית לא אומר שהרכב צריך להיות ברמת גימור ליסטינג.

ולא, הקירקושים בתא הנוסעים שלי לא תורמים לחווית הספורט, בדיוק מזה רנו צריכים להמנע.

אני נאלץ לא להסכים איתך...

תן לי לוטוס אליס או סופר 7 כל יום בימות השנה -לא מעניין אותי מזגן או קרקושים או דלת שעפה....

פורסם

יש דברים שאני מוכן להתפשר עליהם, בשביל לנהוג יום יום על לוטוס אליז. אך אני לא אסכים להפשר עליהם בשביל קלאו...

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
הרכב שבסמלון שלי זו ה 500 Abarth שלפי אתרים בחו"ל נוגעת בהרבה דברים דווקא והיא גם די זולה שם.

כיף יש גם היום במכוניות עממיות. אפשר למצוא לא מעט כיף ביאריס TS, סוויפט ספורט, מיני קופר וגם במאזדה 3 או פוקוס משפחתיות. בנוסף היום אתה גם מקבל עיצוב עדיף, נוחות ובטיחות שבעבר רק יכולת לחלום עליהם במחיר הזה. זה שאת חלקן לא מביאים בכלל, את חלקן מביאים במחיר מופרז ואת חלקן לא מביאים עם הגיר הנכון, זו אשמת ציבור הנהגים בארץ שמה לעשות, אבל מוטוריקה לא כ"כ מעניינת אותם.

 

ה-500 הרגילה יקרה פה. בחו"ל אני יכול לקנות סופר-7 משומשת ושהרכב השני שלי יהיה טרנזיט דיזל מצידי. לא רלוונטי.

יאריס TS אין יותר.

סוויפט ספורט?! מה זה?

מיני קופר... צריך S לביצועים טובים ואז המחיר... המחיר... לא בדיוק משפחתית+

מאזדה 3 ופוקוס הן עגלות אוטומטיות חסרות השראה.

 

הבעיה היא שפעם מי שלא הבין קנה מכוניות ללא מבינים ומי שמבין קנה מכוניות למבינים, שגם ננהגו כך. היום אין מכוניות ספורטיביות ברמה שהיתה לפני שני דורות במחיר של משפחתית+. אפילו במכונית כמו המגאן קופה אי אפשר לנתק את בקרת האחיזה (בגירסה שמייבאים לארץ). פעם היתה 106GTI. היום יש C2 VTS שהיא בושה של מכונית.

 

הזו אשמת ציבור הנהגים בארץ שמה לעשות, אבל מוטוריקה לא כ"כ מעניינת אותם.

 

וכל מה שכתוב בפסקה למעלה זו אשמת ציבור קוני המכוניות הספורטיביות שעסוקים בלספק להם פס-כסף בתא הנוסעים, במקום לדאוג למשקל קל והתנהגות משובחת. ככה זה בכלכלה, רק אל תגיד שזה טוב לנהיגה. לנהגים ונהיגה זה מקלקל.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

רוי, כמו שעידן אמר, אין מה להשוות.

מן הסתם גם אני מעדיף לוטוס :\

אבל זה כולה קליאו ספורט שתשמש אותך גם כרכב ליום יום.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

לא, הקליאו ספורט דור ראשון ושני לא היתה "כולה קליאו ספורט". הן היו ספורטיביות שלא עלו ביותר מ-10% מליסינג אוטומטית. מכוניות שניתן לקבל מהן היגוי יתר ושלא בנויות להציל כסילים שנוהגים לא נכון (היתה בקרת משיכה בדור 2, אם אני זוכר נכון, אבל היא בעיקר סירסה לחלוטין את המנוע). הן נתנו ביצועים ברמה של 0-100 בשבע שניות עם צריכת דלק סבירה. נכון, הן לא היו ברמת הניהוג/התנהגות של הטובות של פיז'ו, אבל הן היו טובות. מאוד. מאוד מאוד. והכי חשוב, אפשר היה להתחרע איתן עד זוב גומי.

 

מה אפשר לקנות היום במחיר של 10% יותר ממכונית ליסינג אוטומטית?

אלפא מיטו, תכשיט שימושי שגם קצת נחמד לנהוג אותו.

 

ואתה יודע למה?

כי מר ישראספורט רוצה פס-כסף. אתה בוכה על ישראל ישראלי שרוצה אוטומט? לי ישראל ישראלי לא הפריע אף פעם. הוא ואני לא חיינו באותו סיגמנט. היום מי שחי איתי באותו סיגמנט מדבר על פרקטיקה ודיPונים כשיקול בקנייה.

Fuck דיPונים.

אני קונה מתכת חשופה, רק תנו מכונית עם הגה נורמלי...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אתה מתעלם בכוונה ממה שכתבתי או שאתה קורא רק חצאי הודעות?

אתה כתבת:

 

בגלל ההתעסקות בשטויות הללו מייצרים היום מכוניות ספורטיביות שהן כמו קפה נטול קפאין מוגש בספל יפה. הכל נראה נכון, רק שזה לא עושה לך כלום.

 

נתתי לך דוגמאות של מכוניות שמיוצרות היום ומשווקות בחו"ל במחירים של משפחתיות בערך. אתה נדבק למה שיש בארץ ומתלונן שפעם היה יותר טוב. יאריס TS עדיין יש, לא מביאים לפה. סוויפט ספורט כנ"ל (ומה זה חפש בגוגל). מיני קופר S יקרה מידי בארץ. מאזדה 3 ופוקוס נמכרות גם בגרסאות "חמות" בחו"ל ובמחירים של משפחתיות+.

בנוסף, יש לך גם גרסאות cup למיניהן שמתאימות לאנשים כמוך, שלא מעניינים אותם דיפונים ושוב - לארץ לא מביאים אותן אבל הן מיוצרות וטובות יותר מאי פעם.

emotion of motion

פורסם

מה איכפת לי מה יש בחו"ל? בחו"ל יש עוד הרבה דברים, מפורשה משומשות ועד מכוניות מירוץ חוקיות לכביש.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מה לעשות שבארץ אין תעשיית רכב וכל רכב שמוכרים פה מיוצר בחו"ל. אתה טוען שלא מייצרים יותר, אני טוען שלא מביאים יותר במחיר שפוי. זה הכל.

emotion of motion

פורסם

חבל שסמל"ת לא מייבאים לארץ את הגרנדה פונטו אברת'. זה רכב שהיה יכול להתחרות בקליאו בכיף. בעבר הם הביאו את הפונטו HGT, חבל שבגרסה האחרונה של הפונטו, הם לא מביאים את הספורטיבית, וכמובן שגם את ה- 500 אברת' חבל שלא מביאים.

פורסם

חבל שלא מביאים את הסוויפט ספורט, חבל שלא יביאו גם את המאזדה 2 MPS, חבל שלא מביאים את היאריס TS, חבל שהמיני קופר יקרה מידי פה, חבל שלא מביאים את הפנדה 100HP או את הטווינגו 133. חבל שלא מביאים לפה כמעט כלום.

emotion of motion


×
×
  • תוכן חדש...