Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיטו מול קליאו ספורט בואללה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6266 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לדעתי התוכנית הזו הרבה יותר טובה מ"טסט ראשון" של און יעקובסון.

זה מצחיק שבלי תקציב כמעט, "וואלה" עושים תוכנית (קצרה אומנם) יותר טובה מערוץ 11.

 

זה לא תוכנית אלא סרטונים קצרים כמו שיש ברוב אתרי החדשות ואתרי הרכב. אני אגב חושב שבמובנים רבים זה יותר טוב מתוכנית טלוויזיה, כי הצרכן יכול הרבה יותר טוב לשלוט בתוכן - לבחור מה בא לו לראות ומה לא, ואם משהו משעמם אותו הוא לא צריך לחכות לאייטם הבא אלא פשוט לסגור את החלון :wink:

 

בכל מקרה - יופי של סקירה, נהנתי לראות.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 113
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הייתה סקירה קצרה וקולעת, אבל האמת שלא גיבשתי דעה

האלפא כחבילה עושה רושם טוב יותר ובעיקר ליום יום, הקליאו פשוט הייתה טובה ממנה

 

מזל שאני לא צריך לבחור:lol:

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

אחרי זמן מה עם הקליאו נראה לי שגיבשתי דעה די מוצקה עליה (במיטו אולי אסע בשבוע הבא, באיטליה).

 

הבחירה היא קלה. מי שרוצה חבילה כוללת מצויינת - שיקח מיטו. מי שרוצה אוטו להראות בו - שיקח מיטו. מי שאוהב לנהוג אבל לא רוצה להתפשר על דברים "בסיסיים" - שיקח מיטו.

 

מי שרוצה בהמה צמאת סל"ד, שמוציאה אותך מהבית בשעות מוזרות כדי לבדוק אם בטעות שכחת משהו בבית-שמש ולאנשים ברמזור לשאול "כמה כוח-סוס יש למכונית הזאת שהיא עושה כזה רעש" - יקח קליאו.:multi:

 

אגב - מבחן טוב וממצה. כן ירבו.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם

מבחן מעניין ומעניין אותי לנהוג במיטו, אבל לא יודע לגבי העיצוב שלה, פשוט לא הרמוני בחזית...משהו לא מסתדר לי בשילוב של הגריל והפנסים. אני צריך לראות אותה במציאות ובצבע אחר (אדום \ אפור עכבר\ שחור) כדי לגבש דעה סופית.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

פחות-או-יותר בין שתיהן נכנסת השירוקו 1.4TSI - גם אופציה מעניינת (קצת פחות מאז עליית המחירים התמוהה-משהו).

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
אחרי זמן מה עם הקליאו נראה לי שגיבשתי דעה די מוצקה עליה (במיטו אולי אסע בשבוע הבא, באיטליה).

 

הבחירה היא קלה. מי שרוצה חבילה כוללת מצויינת - שיקח מיטו. מי שרוצה אוטו להראות בו - שיקח מיטו. מי שאוהב לנהוג אבל לא רוצה להתפשר על דברים "בסיסיים" - שיקח מיטו.

 

מי שרוצה בהמה צמאת סל"ד, שמוציאה אותך מהבית בשעות מוזרות כדי לבדוק אם בטעות שכחת משהו בבית-שמש ולאנשים ברמזור לשאול "כמה כוח-סוס יש למכונית הזאת שהיא עושה כזה רעש" - יקח קליאו.:multi:

 

אגב - מבחן טוב וממצה. כן ירבו.

 

זה בערך מה שהם אמרו אז נראה שאתה מסכים.

 

השירוקו היא מעל שתיהן. יותר גדולה ויותר יקרה.

emotion of motion

פורסם

נ.ב: גם אתמול ב"ידיעות האחרונות" היה מבחן דרכים למיטו החדשה וגם שם התגובות היו אוהדות.

 

מצאתי סריקה של מבחן הדרכים הנ"ל (מתוך האתר הרשמי הישראלי של אלפא רומיאו) :

 

http://www.d-say.com/projects/alfaromeo/alfa159/scan_01.pdf

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

קספר, אני יודע בדיוק על מה אתה מדבר, אבל גם אני לא מצליח להבין מה בדיוק לא מסתדר לי עם הפנסים האלה.

האבזור הפנימי של הקליאו הוא בדיחה של היבואן.

אם למיטו הייתה התנהגות ספרטנית וספורטיבית כמו לקליאו, הבחירה הייתה קלה.

ת'כלס, כל מבחן הקליאו "מנצחת" רק בזכות ההתנהגות והאופי המאוד ספורטיבי. ברגע שיהיה הוט האצ' שיצליח להתחרות בקליאו בסעיף ההתנהגות והנאה מנהיגה, באותו מחיר עם איבזור יותר עשיר ולוק סקסי. הקליאו תהפוך ללא רלוונטית.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

אני לא מבין את רנו\קרסו, למה לא למשוך לקוחות גם באמצעות מפרט עשיר?

למה לא לתכנן את העיצוב הפנימי בצורה יותר מושכת ולהשתמש בחלקים מעט יותר יוקרתיים?

 

חבל זה סוג של פספוס ואפשר די בקלות לעשות את מה שרשמתי.

פורסם

ROIEI כתב:

אני לא מבין את רנו\קרסו, למה לא למשוך לקוחות גם באמצעות מפרט עשיר?

למה לא לתכנן את העיצוב הפנימי בצורה יותר מושכת ולהשתמש בחלקים מעט יותר יוקרתיים?

 

זה לא ממש עניין של קרסו כיבואנית. זה פשוט הראש של רנו, או ליתר דיוק מרבית החברות הפונות לפלח הזה של סופר מיני חמות ונושכות בטוסיק (אגב בניגוד למיטו, שלא הצלחתי למצוא בה מספיק "בשר" כמעט בכל פרמטר כך שבעיני היא בעיקר נושכת משהו אחר...), בארצות הנכר שם מחירן הוא נמוך למדי אף אחד לא מחפש את הלוקסוס יותר מאשר יחפש בכל סופר מיני אחרת. כשהמחיר אינו חופף לזה של משפחתיות גדולות מאובזרות אין גם ציפייה למשהו כזה.

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם

קני מחזק את דבריו של קינן ומגדיל ואומר שככל שהגרסאות של רנו גדלות במספר כוחות הסוס שלהן - ככה האבזור יורד..:)

SPORT-->CUP-->R-->R2XR

פורסם

תראו את הפג'ו GTI (או איך שלא קוראים לגרסה החדשה) 207.

היא מאובזרת פי 2 מהקליאו ועדיין נחשבת הוט האצ' לכל עניין.

נכון, גם היא מספידה לה בהתנהגות אבל אם זה לא היה המצב ופג'ו היו עולים על נוסחת "התנהגות הפלא" של רנו, אף אחד, כולל אותי, לא היה מסתכל לכיוון הקליאו.

אגב, רק אני מקבל את הרושם שהקליאו החדשה תפסיד במירוץ 0-100 לדורות הקודמים שלה?

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

לדעתי אחרי שלקחתי נסיעת מבחן על הקליאו וגם על המיטו,התברר לי שהמיטו טובה יותר בכל המובנים ואני מדגיש את זה.

ALFA ROMEO MITO 1.4

 

פורסם

דווקא ה-207 GTI לא מאובזרת "פי 2 מהקליאו" - יש לה אבזור די דומה, בסופו של דבר. פשוט העיצוב הפנימי ברובו עדיף וכך גם איכות חלק מהחומרים.

 

ב-0-100 בין הקליאו לדורות הקודמים הדור החדש באמת מפסיד (במעט מאוד) - עשיתי כבר בדיקה כזו בכתבה ל"אוטו" כשהקליאו יצאה לשוק.

 

באשר למיטו - אסור לשכוח שמדובר בסופו של דבר בגרסת ביניים ולא ספורטיבית הארד-קור. התפקיד הזה שמור ל-GTA. המיטו שמגיעה לארץ מתפקדת כספורטיבית חמימה בלבד והגיוני שהיא תהיה קצת רכה יותר, פחות מהוקצעת ותזזיתית מהקליאו (וגם הבקרה לא מתנתקת, אסור לשכוח).

 

לדעתי אחרי שלקחתי נסיעת מבחן על הקליאו וגם על המיטו,התברר לי שהמיטו טובה בכל המובנים ואני מדגיש את זה.

 

אתה יכול להדגיש עד מחר, אבל המיטו בפירוש פחות טובה מהקליאו בכל הקשור להתנהגות כביש.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...