Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6281 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז קודם ככל שלום וחג שמח לכולם..

התחילה אצלי בעיה מוזרה שבימים חמים הרכב נתקע בלי שהמד חום רכב יראה על התחממות או משהו דומה, מה שקורה זה שבזמן נסיעה אני מרגיש כאילו הרכב נהיה כבד והתגובה לדוושה איטית ואז אני ממשיך ללחוץ גז והרכב מאט את עצמו (כאילו נגמר לי הדלק במיכל) שאני מנסה להניע שוב אני לוחץ על הגז והטורים לא עולים אני מנסה לשחק עם הגז והטורים נשארים למטה ועושים טובה שמדי פעם קופצים. זה קרה לי כבר 3 פעמים ושעון החום נמצא על האמצע ככה שהרכב לא התחמם או משהו, בד"כ אני נותן לרכב לנוח איזה 20 דק' ואז ממשיך לנסוע עד למקום עצירה קרוב.

לפני 10,000 ק"מ הוחלפו פלאגים, יש לי תקלה ברכב של חיישן חמצן אחורי תקול, אני נוסע עם הבעיה של החיישן חמצן כבר זמן מה אבל מה שהיה קורה לי זה שהרכב היה מקרטע הייתי נותן קיק והרכב היה ממשיך בנסיעה רגילה, עכשיו בזמן האחרון התחילה לי הבעיה שהרכב נתקע וזה קורה רק בימים חמים.

המאוררים פועלים כראוי, חשבתי על כיוון של מערכת הצתה שיש עליה עומס או משהו דומה..

רעיונות/הצעות לאיתור/פתרון הבעיה יתקבלו בברכה (:

Audi A6 3.0T Quattro - לשייט ב260 קמ"ש :lol:

פורסם

לי זה נשמע כמו משהו שקשור להתרופפות מגעים במצערת(חיישן מצערת/מנוע מצערת), או משאבת בדלק. אני יותר נמשך לכיוון המנוע מצערת אבל חכה למבינים יותר ממני. איזה שנה הרכב? אם הוא ישן יחסית אז אין לך מצערת אלקטרונית והדעה שלי לא נכונה בעליל.

פורסם
לי זה נשמע כמו משהו שקשור להתרופפות מגעים במצערת(חיישן מצערת/מנוע מצערת), או משאבת בדלק. אני יותר נמשך לכיוון המנוע מצערת אבל חכה למבינים יותר ממני. איזה שנה הרכב? אם הוא ישן יחסית אז אין לך מצערת אלקטרונית והדעה שלי לא נכונה בעליל.

הרכב שנת 03 1800 סמ"ק עשה כ140000 ק"מ. וכן הונטה פועלת, אמנם לא כל הזמן, אבל היא נכנסת לפעולה לזמן מסוים ומפסיקה, פעולת הוונטה נראת לי תקינה, אולי היא צריכה להיות יותר חזקה אבל אני לא מאמין.

Audi A6 3.0T Quattro - לשייט ב260 קמ"ש :lol:

פורסם
לי זה נשמע כמו משהו שקשור להתרופפות מגעים במצערת(חיישן מצערת/מנוע מצערת), או משאבת בדלק. אני יותר נמשך לכיוון המנוע מצערת אבל חכה למבינים יותר ממני. איזה שנה הרכב? אם הוא ישן יחסית אז אין לך מצערת אלקטרונית והדעה שלי לא נכונה בעליל.

 

הרכב שנת 03 1800 סמ"ק, עשה כ140,000 ק"מ. פעולת הונטה נראת לי תקינה, היא נכנסת לפעולה לזמן מסוים ואז מפסיקה, אולי היא לא מספיק חזקה אבל אני לא יכול לקבוע את זה..מה גם שמד החום ברכב עומד על האמצע, אז כנראה שהונטה פועלת כראוי. המגעים רופפים נשמע לי הגיוני מאוד, מה הסיפור של זה וכמה עלות התיקון בערך? יכול להיות שחיישן החמצן גורם לכל הבעיה הזאת?

Audi A6 3.0T Quattro - לשייט ב260 קמ"ש :lol:

פורסם

תבדוק את הפלאגים שלך ודבר איתי יכול להיות שזה באמת החיישן התקול שצריך להחליף

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701

פורסם

בדקתי פלאגים הוצאתי סלילי הצתה וראיתי בפלאג הראשון קצת שמן מסביבו, כל השאר יושבים טוב ונקיים לגמרי, בחיבור למחשב רכב מופיע חיישן חמצן תקול ושצילנידר 2 צורך יותר דלק מהרגיל כנראה תוצאה של החיישן התקול..

Audi A6 3.0T Quattro - לשייט ב260 קמ"ש :lol:

פורסם

לי יש הרגשה דווקא שמדובר במשאבת דלק גוססת. צריך ללכת למוסך עם ציוד מתאים לבדוק את הספיקה שלה כשהיא מתחממת.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

1) פלאג=מצת, מצת יושב בתוך הבוכנה, קירור מים...השמן לא נראה למישהו מיותר?

2) אם צילינדר מסויים צורך יותר דלק אז כנראה ההספק שלו לא זהה לשאר הצלינדרים, זה יוצר לחצים על הגל ארכובה והטלטלים ויכול להגמר מאוד לא טוב.

3) אליבבה הוא אומר שיש לו בעיה רק בימים חמים, המשאבת דלק בכל מקרה מגיעה לטמפ' גבוה תוך כדי עבודה גם בימים קרים, אז לדעתי זה לא קשור.

4) אם אני צודק בעניין המגעים זה עניין שטותי של לחזק חוט חשמל עם בורג או לחזק ריתוך תלוי איך הוא מחובר, אם הנתק פנימי(בתוך החיישן) אז זה כבר תלוי אם אפשר לפתוח או בלי לשבור אותו ל20 חלקים, אם לא אז תצטרך להחליף.

5) אני רוצה לומר שוב שאני לא מבין יותר מידי אז עדיף שתראה אם עוד כמה אנשים שכן מתמחים בנושא מסכימים איתי לפני שאתה מוציא כסף.

×
×
  • תוכן חדש...