Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6093 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

ברשותי יונדאי אקסנט אוטומטית מודל 96 עם 260000ק"מ.

בזמן האחרון (שבועיים), האוטו פשוט סוחב פחות, מרגישים כאילו הוא ממש מתאמץ כדי לנסוע כמו שלוחצים לו על הבלם והגז ביחד.

לפעמים גם מרגישים שפתאום האוטו מפסיק להזרים דלק תוך כדי נסיעה ומגמגם.

לפעמים בעמידה, מרגישים את המנוע קצת מגמגם, הסל"ד יציב, הוא עולה ויורד- אבל זה רק לפעמים.

בזמן שהאוטו מגמגם, נדלקת לפעמים נורית check angine ל10-20 שניות ואז נכבית ואז האוטו נוסע רגיל.

יש לציין שהאוטו עבר טיפול 10000 ממש לפני הבעיה הזאת ולאחר הטיפול הוא נסע ממש מצויין.

מישהו יכול לעזור לכוון מה זה יכול להיות?

אני לא בטוח שאם אני ניגש למוסך ונורית check angine לא דולקת, אני לא יודע אם יאתרו את הבעיה.

אני חושב שזה קשוב להזרקת דלק

 

תודה לעוזרים

נ.ב אחלה אתר

פורסם

שכחתי לציין שמילאו ברכב שמן מעל המקסימום, והבעיה היתה כמדומני קצת אחרי הוספת השמן

יכול להיות קשר בין הדברים?

פורסם

הממיר קטליטי ברכב הוא המקורי?[איתו עברת 260 אלף.]

אם כן הייתי מתחיל לבדוק מפה[ממיר בגיל כזה עם עבר כזה כבר ממזמן שבור וסתום בפנים מקשה על הפליטה כתוצאה מכך פוגע בסחיבה ובתגובת מצערת,יכול בכייף להדליק מנורת צק אנגן].

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

יש לחבר סורק תקלות, לשקע הדיאגנוסטיקה ברכב, ולשלוף קוד תקלה, ולהתייחס בהתאם.

 

חג שמח

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

אני מאמין שהממיר הקטליטי הוא מקורי, קנינו את הרכב ב160000 ק"מ ולא נראה לי שנגעו בו.

יכול להיות שזה בעיה בהזרקה? יכול להיות קשר לזה שיש יותר מדי שמן?

אם אני עושה בדיקת דיאגנוזטיקה לרכב ולא נדלקת לי הנורית, האם אפשר עדיין לראות את התקלה?

 

בתודה

פורסם

גם לי יש יונדאי אקסנט 96 ידנית.ואצלי הנורה הזאת קופצת לביקור פעם בשבוע בערך לחצי דקה,רק שאצלי זה כבר שנה וחצי ככה אז כבר הפסקתי להתרגש.בהתחלה אני גם חשבתי שזה קשור למנוע,אבל גם אחרי שהחלפתי מנוע היא המשיכה לדלוק פעם בכמה זמן.

פורסם

אין קשר בין הנורה למפלס שמן המנוע.

כפי שדני זומרשטיין ציין - יש לגשת למוסך לשם שליפת קוד תקלה, אין טעם במקרה הזה לזרוק כל מני אפשרויות תקלה באוויר.

 

חג שמח לכולם

פורסם

קפצתי למוסך בשפרעם, הוא לא הצליח לבדוק בדיאגנוזסטיקה כי לא נדלקה הנורית וגם המכשיר היה מתאים לרכב אמריקאי.

הוא ניקה את התעלה של האויר החיישן חמצן והמצערת והיה מלא בוץ.

אנינ לא מבין כל כך במכונאות, אבל עכשיו האוטו נוסע חלק.

הוא גם לקח מחיר טוב

הוא אמר שזה המחלה של יונדאי.

 

תודה לכל העוזרים

שבת שלום

פורסם

אני בספק רב שהתקלה סודרה. ניקוי בית מצערת, ועוד אי אילו פעלות, מועילות הן. מכאן ועד פתרון בעיית נורית התראה של "צ'ק אנג'ין" , קיים מרחק.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

המחלה העיקרית ברכבים אלה היא סעפת פליטה שנסדקת וזה מצדיק את כל התופעות שקורות לך

תנסה לפרק את המג שיושב על הסעפת ולהציץ עליה

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

היי.

בעייה דומה שפתרנו היום, לא להאמין אבל דקה לפני החלפת כויל מצאתי כי מאחר וסליל ההצתה מחולק לשני סלילים האחראים לשני פלגים כ"א, יש לכ"א מהם חיבור מתח נפרד והוא מחוזק ע"י בורג קטן בפינה התחתונה של כל סליל. הבורג האחד היה משוחררו לכן האוטו גמגם וכבה לעיתים.

שימו לב - גם כויל חדש היה פותר את הבעיה אבל היה עולה 900++..

פורסם

דבר ראשון, תודה על העזרה.

עד עכשיו, שזה כבר כחודשיים, האוטו בסדר והנורית לא נדלקה בכלל.

אני מאמין שנפתרה הבעיה, אבל רק ימים יגידו.

תודה בכל אופן לכל העוזרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
יש לחבר סורק תקלות, לשקע הדיאגנוסטיקה ברכב, ולשלוף קוד תקלה, ולהתייחס בהתאם.

 

חג שמח

 

דני

 

מעלה את השרשור מהאוב:

ניסיתי למצוא את שקע הדיאגנוסטיקה ביונדאי אקסנט 1996.

בכל הרכבים שבדקתי עד כה, השקע נמצא מתחת להגה, ביונדאי לא הצלחתי למצוא.

מישהו יכול לכוון אותי למיקום המדויק של השקע?

 

תודה,

אביגדור

OPTIC HOUSE

פתרונות ראיה מתקדמים

חפשו אותנו ב facebook

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הצלחתי למצוא את השקע, אבל לא מתבצע קשר בין השקע והמחשב.

פרקתי את השקע וראיתי שהחוטים המגיעים לשקע, מתחברים לפינים אחרים מאשר בתקע.

האם מישהו הצליח בוודאות לקרוא תקלות עם סקנר של OBDII?

האם יכול להיות שקע של OBDII והפרוטוקול הוא OBDI?

 

תודה,

אביגדור

OPTIC HOUSE

פתרונות ראיה מתקדמים

חפשו אותנו ב facebook

×
×
  • תוכן חדש...