Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6094 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הצלחתי למצוא את השקע, אבל לא מתבצע קשר בין השקע והמחשב.

פרקתי את השקע וראיתי שהחוטים המגיעים לשקע, מתחברים לפינים אחרים מאשר בתקע.

האם מישהו הצליח בוודאות לקרוא תקלות עם סקנר של OBDII?

האם יכול להיות שקע של OBDII והפרוטוקול הוא OBDI?

 

תודה,

אביגדור

 

יש למישהו רעיון?

 

תודה,

אביגדור

OPTIC HOUSE

פתרונות ראיה מתקדמים

חפשו אותנו ב facebook

פורסם

שלום לכל חברי הפורום ולמנהלים.

שלום אביגדור.

הרכב שלך לא מצוייד בפרוטוקול obd2 - לא בחמרה ולא בתכנה .

גם אם הוא מצוייד בשקע אבחון 16 פין שזה חלק מהתקן אך הוא בפרוש לא בתקן obd2.

רכבך מתקשר רק עם תכנה יעודית של יונדאי לשנתון זה.

ניתן גם להוצא תקלות בפלאש קוד (קוד בין 4 ספרות) ע"י גישור פין 15 לגוף .

בברכה.

חיים יוד.

פורסם
שלום לכל חברי הפורום ולמנהלים.

שלום אביגדור.

הרכב שלך לא מצוייד בפרוטוקול obd2 - לא בחמרה ולא בתכנה .

גם אם הוא מצוייד בשקע אבחון 16 פין שזה חלק מהתקן אך הוא בפרוש לא בתקן obd2.

רכבך מתקשר רק עם תכנה יעודית של יונדאי לשנתון זה.

ניתן גם להוצא תקלות בפלאש קוד (קוד בין 4 ספרות) ע"י גישור פין 15 לגוף .

בברכה.

חיים יוד.

 

 

חיים תודה, יבדק.

יש לך מושג בעזרת איזה פין אני מאפס את התקלות (ללא צורך לנתק את המצבר)?

 

אביגדור

OPTIC HOUSE

פתרונות ראיה מתקדמים

חפשו אותנו ב facebook

פורסם

חיים שלום,

 

ממידע שברשותיי יונדאי אקסנט החל משנת 1996 כן מצוייד בשקע OBD II ומתאים בחומרה ובתוכנה ל-OBD II.

 

במידה ותרצה אני אצרף את קובץ המידע של הייצרן ואולי נגלה יחדיו משהו חדש.

איזה כייף לי :)

פורסם

שלום לכל חברי הפורום ולמנהלים.

שלום ידידי מרק.

לרכב הזה ששווק בארץ בוודאת אין פרוטוקול obd2 הוא עדיין obd1 למרות שיש לו מחבר בתקן אך הוא לא מחוות בתקן וגם אין לו חיישן חמצן אחרי ממיר שזה חלק מהתקן.

(לכן אפשר להוציא קודים בפלאש).

יכול להיות שהרכב שווק עם תקן obd2 למדינות הדורשות זאת כמו קאליפורנייה וכו בשנתון זה אך לישראל בשנתון זה זה לא היה חובה.

דגמי יונדאי בארץ עם תקן מלא eobd הגיעו החל משנת 2001 .

בברכה.

חיים יוד.

פורסם
שלום לכל חברי הפורום ולמנהלים.

שלום אביגדור.

ברכבך איפוס המחשב מתבצע ע"י ניתוק כבל המינוס למעל 15 שניות או בעזרת סורק התקלות.

בברכה.

חיים יוד.

 

תודה רבה

OPTIC HOUSE

פתרונות ראיה מתקדמים

חפשו אותנו ב facebook

פורסם

שלום רב !

 

ייתכן מאוד שיש בעיה עם הממיר הקטליטי , לכל דבר יש אורך חיים וכמו שנראה הממיר הזה החזיק לך אפילו מעבר למצופה .

 

לך לדיאגנוסטיקה לפני שתחליף סתם משהו. הממיר ביונדאים נמצא בתוך הסעפת , יש ממירים כאלה תחליפיים

במחירים סבירים ביחס לחברה .

 

בהצלחה !

×
×
  • תוכן חדש...