Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6298 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר כ-1.7 מיליון GTI מהדור החמישי VW חושפים לעולם את השישית במספר.

כהמשך לקודמתה, ה-GTI החדשה מגיעה עם מנוע TSI מוגדש שמפיק 210 כ"ס ו28 קג"מ (כבר ב 1700 סל"ד).

בנוסף, מציגה VW מערכת הינע חדשה עם שם הקוד XDS, דיפרנציאל מוגבל החלקה שמשולב עם מערכת ה ESP.

למרות ההספק הנדיב והמנוע המוגדש VW מבטיחים מנוע חסכוני שצורך רק 7.3 ליטר ל 100 ק"מ.

קצת נתונים יבשים:

0-100 ב 6.9 שניות.

0-1000 מטר ב 27.3 שניות.

80-120 בהילוך חמישי - 7.5 שניות (9.5 בהילוך שישי).

 

הגולף החדשה תצויד בגיר 6 הילוכים רגיל או DSG.

תמונות:

DB2009AU00406_small.jpg

DB2009AU00407_small.jpg

DB2009AU00408_small.jpg

DB2009AU00409_small.jpg

DB2009AU00410_small.jpg

DB2009AU00411_small.jpg

DB2009AU00412_small.jpg

DB2009AU00415_small.jpg

  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נראה כאילו אפשר לשים את הMK1 בבגאז' של MK6.... :)

 

אני קצת התאכזבתי מהפרונט. הוא לא מספיק קרבי לטעמי. בסה"כ היא נראית טוב.

מקווה שתגיע כמה שיותר מהר ותגרום לירידת ערך של הMK5 כך שהיא תהיה בהישג יד :D

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

רכב יפה במיוחד הג'אנטים כבר חרושים בדגם הנ"ל אבל אין מה להגיד פשוט מדהימה.:-)

יש לה מערכת שגורמת לה לבצע חנייה לבד כמעט בכל מקום אפשרי,ממש נחמד.

ALFA ROMEO MITO 1.4

 

פורסם

משהו בקדימה מפריעה לי קצת,אולי זה החיוך המטופש שיש לה..

 

אבל סה"כ ניראת טוב מאוד.

 

 

נ"ב

אני מאוד (מאוד מאוד מאוד) רוצה את ההגה!

פורסם

נראית מעולה מבפנים, ונאה (אם כי די דומה לאחותה ה"רגילה") גם מבחוץ.

אהבתי את הסידור של האגזוזים.

אולי עוד מס' שנים היא תהיה רלוונטית בשבילי ..אמן :-)

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

היא כ"כ יפה, זה צובט בלב שלך... (אבל נכון שהיא פחות קרבית מאחותה המבוגרת, ומאוד דומה לתאומה המעט חלשה - 160 כ"ס)

והכי יפה היא תהיה ב- 3 דלתות בלבן.

מתי צפויה?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
אני מאוד (מאוד מאוד מאוד) רוצה את ההגה!

 

7K בצ'מפיון... תעשה חיים ;)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
רכב יפה במיוחד הג'אנטים כבר חרושים בדגם הנ"ל

מאוס הג'אנט הזה כבר ,שהיו שמים לה את הג'אנט של השירוקו .

 

 

אני ישמח לקבל\לרכוש כאלה בכל הזדמנות שתהיה לי ;)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

לא קרבית מספיק, אבל נראית טוב. טוב גם שנפתרו ממושבי הסבתא מהקונספט.

רק הג'אנטים המוזרים האלה עדיין שם...:?

Insane things comes from insanely people.

פורסם

לטעמי היא מרצה אך הייתי שמח אילו הביצוע של הפסים האדומים על הגריל היו מבוצעים אחרת (הביצוע הנוכחי מקנה לחזית מראה מעט עמוס-מצועצע).

פורסם

מצטער , אני הולך על המאגאן ספורט עם מנוע 2 ליטר מוגדש 250 כ"ס, נראית הרבה יותר קרבית , ולטעמי יפה הרבה יותר.

ואם רוצים להיות קצת יותר קיצונים נלך על גירסאת ה CUP עם דיפרנציאל מוגבל החלקה.. יאמי..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 


×
×
  • תוכן חדש...