Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נו ומה יהיה התג מחיר בצ'מפיון? חצי מיליון שקל?

מה זה משנה, בסופו של דבר מי שקונה כזה רכב בארץ עושה החלטה גרועה לטעמי, פשוט כואב הלב לשלם כ"כ הרבה על...גולף.

 

אבי.

 

או לשלם אפילו יותר מגולף על גולף פחות איכותית בתחפושת סיאט ובמבנה של מיני ואן במקרה של הלאון קופרה מול GTI דור קודם. במיוחד כאשר הערך נשחט נשחט בלי רחמים.

 

אני חושב שהרנו מגאן צריכה לחפש את היתרונות שלה במקומות אחרים ולאו דווקא באינטריור שבמקרה הזה יש קונצנזוס שמול הגולף אין תחרות. מי שקונה מגאן לא קונה אותה בשביל העיצוב הפנימי או איכות החומרים והבניה.

(אני גם לא מבין למה צריך לדבר על רנו מגאן בשרשור של גולף GTI דור 6.)

ישבתי ברכב בסוכנות ובאוטומוטור כמו עידן (וגם בקליאו ספורט) וההתרשמות משתיהן הוא אינטריור פלסטי-ליסינג (בקליאו המצב יותר גרוע וזאת פשוט חוצפה לייבא רכב ברמת מחיר כזאת עם אינטריור כזה).

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בקשר ללאון: אני חיב להודות שצ'מפיון ממצבים אותה בצורה די הגיונית, ביחס למחירים האחרים בקונצרן (שהם אולי לא הגיוניים בפני עצמם, אבל זה כבר ויכוח אחר). כלומר, הלאון FR, עם המנוע של ה- GTI, מתומחרת יותר מה- TSI 160, אבל פחות מה- GTI.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

יחי ההבדל הקטן בין המחיר שאני קניתי את הרכב לבין ה200+K

ונניח וזה כן היה בר השוואה, אני מבטיח לך שהאקזמפלר שלי לא רק שיהיה יותר חזק מGTI חדשה הוא גם יהיה מתנהג כמה פעמים יותר טוב, אבל זה כבר עניין אחר..

 

בכ"א במחירים הללו כבר ישנם אופציות מגניבות לייבוא שהן הרבה יותר מעניינות מ...גולף.

אגב היו גולף GTI עם מושבים שאינם בצבע משבצות-אני-בן-60?:lol:

 

לסיכומו של דבר, לא הלאון ולא הגולף במיוחד לא הA3 תומחרו נכון בארץ לטעמי וגם אם המחיר עדיין היה יורד לא הייתי קונה אחת, הגולף מהווה אחלה רכב מבחינת יחידה אחת (התנהגות, כח, מרווח פנים, איכות בנייה) אני פשוט חושב שזה רעיון מאוד מטומטמם לשלם כ"כ הרבה כסף על הרכב הזה.

 

זה שנמכרו הרבה לא אומר שום דבר, גם הרבה יותר ב.מ.וו X5ים נמכרו בגירסת ה3.0D מאשר הגירסאות הבכירות בעלות המנועי בנזין היותר מעניינים, זה הופך את הרכב ליותר טוב? לבחירה טובה יותר?

 

נ.ב דוגמא לכסאות ה"מבוגרים"

 

אבי.

פורסם

איזה אופציות ליבוא יש לך שהן עדיפות מGTI? ואם כן, במה? ואם לא GTI, אז מה אתה כן קונה בכסף הזה? או שכולם צריכים לקנות סיאט משומשת משופרת (אני מניח, לפי הקביעה הנחרצת שלך על העדיפות שלה מול הGTI) ולא הוט-האצ' חדשה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
יחי ההבדל הקטן בין המחיר שאני קניתי את הרכב לבין ה200+K

ונניח וזה כן היה בר השוואה, אני מבטיח לך שהאקזמפלר שלי לא רק שיהיה יותר חזק מGTI חדשה הוא גם יהיה מתנהג כמה פעמים יותר טוב, אבל זה כבר עניין אחר..

 

בכ"א במחירים הללו כבר ישנם אופציות מגניבות לייבוא שהן הרבה יותר מעניינות מ...גולף.

אגב היו גולף GTI עם מושבים שאינם בצבע משבצות-אני-בן-60?:lol:

 

לסיכומו של דבר, לא הלאון ולא הגולף במיוחד לא הA3 תומחרו נכון בארץ לטעמי וגם אם המחיר עדיין היה יורד לא הייתי קונה אחת, הגולף מהווה אחלה רכב מבחינת יחידה אחת (התנהגות, כח, מרווח פנים, איכות בנייה) אני פשוט חושב שזה רעיון מאוד מטומטמם לשלם כ"כ הרבה כסף על הרכב הזה.

 

זה שנמכרו הרבה לא אומר שום דבר, גם הרבה יותר ב.מ.וו X5ים נמכרו בגירסת ה3.0D מאשר הגירסאות הבכירות בעלות המנועי בנזין היותר מעניינים, זה הופך את הרכב ליותר טוב? לבחירה טובה יותר?

 

נ.ב דוגמא לכסאות ה"מבוגרים"

 

אבי.

 

אני לא מבין על סמך מה אתה רושם את זה :shock3:

אני רק רוצה להזכיר לך שבשנת ההשקה של הגולף GTI MK5 היא זכתה במספר מגזינים ותוכניות טלויזיה אלו ואחרות כרכב השנה. כמו כן, היא סוקרה ע"י מאות אם לא אלפי מגזינים שונים בעולם (אני לא מתיימר לאחד כזה שקרא את כולם) ובאף אחד מהמבחנים שראיתי/קראתי לא שמעתי שלמישהו יש דעה שלילית על הרכב.. (אפילו ראיתי מבחן של מגזין גרמני שהשווה אותה לR32 וגם במבחן הזה הם העדיפו את הGTI..)

 

ככה שכנראה שלא סתם קנו את הרכב הזה כל כך הרבה אנשים..:roll:

פורסם
אני חושב שהרנו מגאן צריכה לחפש את היתרונות שלה במקומות אחרים ולאו דווקא באינטריור שבמקרה הזה יש קונצנזוס שמול הגולף אין תחרות. מי שקונה מגאן לא קונה אותה בשביל העיצוב הפנימי או איכות החומרים והבניה.

(אני גם לא מבין למה צריך לדבר על רנו מגאן בשרשור של גולף GTI דור 6.)

ישבתי ברכב בסוכנות ובאוטומוטור כמו עידן (וגם בקליאו ספורט) וההתרשמות משתיהן הוא אינטריור פלסטי-ליסינג (בקליאו המצב יותר גרוע וזאת פשוט חוצפה לייבא רכב ברמת מחיר כזאת עם אינטריור כזה).

אכן, גם באוטומוטור וגם בסוכנות...

עידן

כל-כך הרבה אנשים אז אולי אני לא מבין :roll:

CX25GTI ו-YaronJO כתבו כבר כמה פעמים שהם מדברים על המגאן החדשות דור 3 שעוד לא הגיעו ארצה. גרסאת הספורט רק הוצגה עכשיו בז'נבה.

(ואכן, כמו שאייל אמר, לא קונים מגאן/קליאו (הנוכחיות לפחות שהגיעו לארץ לאחרונה) בשביל האבזור מול הגולף. אין ספק שבתחום הזה אין באמת תחרות. לגבי הדור החדש שהוצג באירופה, אין לי מושג. זה גם לא בהכרח התצורה שבה הם ינחתו בארץ אם בכלל)

 

ניר

פורסם

הם לא מתלוננים על איכות הרכב או הביצועים שלו.

הם מתלוננים על המחיר.

 

רק שהם שוכחים את העובדה שיש דבר שולי בארץ שנקרא "מיסים".

ככה שבשיטה הזו, שום רכב לא שווה כמה שהוא עולה. תגידו לאירופאי ששילמתם 115K על מאזדה 3 והוא יצחק לכם בפרצוף.

תגידו לו שS500 עולה בארץ קרוב ל200 אלף אירו, לקולות הצחוק המתפרץ יתווספו דמעות בעיניים.

 

אל תשוו מחירים של רכבים בארץ לאלו של חו"ל, תשוו אותם למתחרות בארץ.

גם לא חוכמה גדולה להשוות מחירים של רכבים חדשים בארץ לייבוא אישי של רכבים משומשים מארה"ב.

 

ובשורה התחתונה - הרכב רק הוצג, טרם נקבע המחיר שלו בארץ, אבל הוא כבר לא מצדיק את המחיר.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

עיצוב חמוד אבל אני לא מתלהב יותר מדי.

לפחות זה שונה מעיצוב של הגולף הנוכחית.

אבל כמו שכולם אומרים פה אני מחזק את הדעה שלהם הפרונט ממש לא קרבי.

פורסם

^^^^^^ +1

 

היא גם לא תצליח, לאור העובדה שעכשיו יש את השירוקו. לדעתי הרבה לקוחות שירצו "גולף ספורטיבית" יעברו לשירוקו היותר מושכת זולה וספורטיבית.

CoupéF7R

פורסם

לדעתך הוא כבר לא שווה את המחיר.

לדעתי וסביר להניח שאני לא היחידה, במחיר של 220-240 הגולף שווה בדיקה.

אגב, אני הייתי מתעניינת לגבי הגולף GTI וממש לא לגבי השירוקו.

העדפות אצל אנשים זה דבר מוזר, לא כולם רוצים את אותו הדבר.

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם
^^^^^^ +1

 

היא גם לא תצליח, לאור העובדה שעכשיו יש את השירוקו. לדעתי הרבה לקוחות שירצו "גולף ספורטיבית" יעברו לשירוקו היותר מושכת זולה וספורטיבית.

 

כן, הייתי מהמר על חצי (ואני לא ביניהם). כבר אמרתי זאת בעבר שוב ושוב, עוד שנתיים לפני שהייתה לי אחת - זה רכב נדיר מבחינת החבילה שהוא נותן. נראה שמגזינים בחו"ל השכילו להבין זאת, בארץ ולא, וקהל הפורומים האופייני בארץ עוד רחוק מההכרה הזו שבעתיים.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

קצת מגוחך לנהל דיון על תמחור מכונית שלפחות מבחינת השוק המקומי עוד לא באה לעולם. גם התפישה לפיה גולף, ללא קשר לדגם, לעולם יהיה יקר מדי, ממחישה בסה"כ את הסלידה המובנית של חלק מהחברים כאן מהמותג.

בדיקת המחיר צריכה להעשות באופן השוואתי לאלטרנטיבות וכמובן בהתייחסות לאבזור ותכונות. בדיקה כזו מראה שהגולף, ככל שהמדובר בדגמים הנמכרים כאן ומחיריהם ידועים אינה יקרה מהמתחרים יחסית למחירים בחו"ל.

פורסם

מעניין אותי לשמוע אילו אופציות יותר טובות מהגולף GTI יש ב 220K.

מעניין שאף אחד לא מתלונן שהמחיר של המגאן ספורט הערומה לגמרי הוא 190K. גולף GTI ידנית 3 דלתות עלתה באיזור ה 205K. לטעמי האבזור הנוסף של הגולף שכוללת הכל בערך בהחלט שווה את ההפרש של ה 15K וזה בלי להכנס לשיקולים של שמירת ערך.

emotion of motion

פורסם

אני ישבתי לפני חודשים בתוך מגאן קופה החדשה,לעומת השירוקו מדובר התא נוסעים עוד יותר קלסטרופובי בעיקר מאחור,תנוחת ישיבה גבוהה ולא ספורטיבית עם זווית הגה אופיינית לרנו,וסהכ שיממון פלסטיק צרפתי מכל עבר.

 

אני בכלל לא מבין מה ההתלבטות?לי נראה ע"פ שהגולף TSI בתוספת ציפ קטן,בולמים וקפיצים משודרגים תעשה עבודה מצויינת בהרבה פחות כסף מה GTI החדשה.

ואפילו עם יותר איבזור וDSG 7 הילוכים...


×
×
  • תוכן חדש...