Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6303 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני משום מה מקבל את התחושה שיש לוולקסוואגן GTI MK1 אחת, שכל פעם שיוצאת גולף חדשה הם מצלמים אותן ביחד ומדברים על "סגירת מעגל" ו"חזרה למקורות"

הרבה מעגלים כבר נסגרו שם :)

 

מעבר לזה, רכב מאוד יפה, למעט מספר דברים, כל הדגמים של הגולף דומים מידיי לשירוקו, מה שמוריד מהיחודיות שלהם מעט

וכמו שאמרו שהיא דומה הרבה יותר מידיי לדגמים הבסיסיים של אחותה צנועת ההספקים (יחסית כמובן)

חישוקים מאוסים אין ספק, והם בכלל לא כאלה יפים, נורא מגושמים משו...

ואוייי ההגה הזה, 7K אמרת? טוב, רק עוד 6900 לחסוך והוא שלי :) (לא באמת, יש לי סיטרואן, זה לא ממש יתאים)

Ford Focus estate ; Subaru XV

  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לא קרבית מספיק, אבל נראית טוב. טוב גם שנפתרו ממושבי הסבתא מהקונספט.

רק הג'אנטים המוזרים האלה עדיין שם...:?

 

מסכים עם כל מילה שלך. במיוחד לנוכח התמונה שיש לך בצד :twisted::-P (אם כבר מדברים על קרבי...)

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
מצטער , אני הולך על המאגאן ספורט עם מנוע 2 ליטר מוגדש 250 כ"ס, נראית הרבה יותר קרבית , ולטעמי יפה הרבה יותר.

ואם רוצים להיות קצת יותר קיצונים נלך על גירסאת ה CUP עם דיפרנציאל מוגבל החלקה.. יאמי..

 

225 כ"ס.

ובהצלחה להביא את הCUP (?! אולי R27?) לארץ..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

מאוד יפה לדעתי, ועדיין מאוד דומה לקודמותה

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
אני לא יודעה מה איתכם אבל אני מעדיף את ה Mk1 .

 

אני איתך :mm_yeah:

עם ההיכרות שלי עם הסיוויק (בניד פור ספיד) הייתי אומר שזה אוטו לא רע גם לסיבובים :wink:.
פורסם
מצטער , אני הולך על המאגאן ספורט עם מנוע 2 ליטר מוגדש 250 כ"ס, נראית הרבה יותר קרבית , ולטעמי יפה הרבה יותר.

ואם רוצים להיות קצת יותר קיצונים נלך על גירסאת ה CUP עם דיפרנציאל מוגבל החלקה.. יאמי..

אין צורך להצטער. לא מאמין שמישהו חשב אחרת.

פורסם

מאוד אהבתי. אבל:

על פנסי הערפל הייתי מוותר. הם לא משתלבים לטעמי לצורת החזית.

גם האגזוזים מאחורה קצת מצועצעים. מי אמר שרכב ספורטיבי צריך לנפנף באגזוזים? שיקחו דוגמא מהקליאו ספורט.

הג'נאטים מוצו עוד שהופיעו על הפולו GTI הקודמת.

 

הפנים פשוט מעולה. בעיקר אהבתי את שיפטר ההילוכים. הרבה יותר טוב מזה שבגרסאות הרגילות.

 

 

יניב

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

משעשע תמיד לראות שהם מפרסמים תמונה של הדגם החדש, יחד עם הדגם הראשון :)

 

לדעתי נראית טוב יותר מהדור הקודם, יותר שלמה איכשהו.

!AWDSOME

פורסם

לכל אלו שחושבים שכשתגיע ה-MK6 המחיר של ה-MK5 GTI ירד שיסבירו את טענתם (אייל).

לדעתי אנשים שיש ברשותם לא ימהרו לשדרג כי זה בעיקרון אותו הרכב ולא שינו הרבה.

חוץ מהדפרנציאל החכם אין מה להוציא סכום אסטרונומי כדי לקנות רכב שהוא די דומה למה שכבר יש להם.

אפילו כשיצאה השירוקו 2 חברים שלי עם MK5 GTI הבינו שחוץ מעיצוב יפה יותר אין לשירוקו מה להציע באמת כדי שישדרגו.

ולמי שחושב שהם ירדו מעניין המושבים בעיצוב הישן טועה. המושבים בתמונה הם עור, הבסיס יגיע עם המושבים בעיצוב של פעם.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

כשמגיע שנתון חדש, בטח ובטח שרכב חדש, המחיר של הישן יורד.

זה לא משנה אם הם ישדרגו או לא - המחירון של הרכב יהיה נמוך יותר.

 

מה גם שיש לא מעט אנשים עם GTI. אף אחד לא אמר שכולם יחליפו לGTI חדשה.

אףאחד לא אומר שמודל 2008 ירוצו לקנות מודל 2009 בגלל שהצורה עודכנה.

אבל בהחלט יתכן שמודל 2006 או 2007 יחליפו.

חלק יחליפו לשירוקו. חלק יחליפו למשהו אחר. חלק אולי יחליפו לMK6.

כל אחד יבחר מה שמתאים לו - מה שבטוח זה שהמחירון ירד ויהפוך את הרכב לעוד יותר "זמין" לבעלי תקציב נמוך יותר.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.


×
×
  • תוכן חדש...