Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

החלפתי את השרייד 92 שלי [שעשתה עבודה מצויינת, בסיכום של שנה], ברנו קליאו אליזה 96 ידני נפח 1400.

סמכתי יותר מדי על קרוב משפחה בתהליך הקניה, ולאחר הקניה נאלצתי לבצע יישור קו גדול יותר ממה שציפיתי, התגלו נזילות מהיכן שרק ניתן להעלות על הדעת.

 

להלן פירוט:

טיפולי מנוע - טיימינג [כולל כל הסט - רצועה, 2 מחזירי שמן, מותח. המשאבת מים היתה בסדר = 750 ש"ח]. פלאגים; פילטר דלק; שמן 10/40 חצי סינטטי + פילטר = 290 ש"ח.

החלפת קלאץ' - כולל חריטת גלגל תנופה, מחזיר שמן אחורי, שמן גיר, = 1050 ש"ח (ברנו צריך לפרק גיר, שזה אומר לפרק הגה, שזה אומר...].

בלמים קדמיים - כולל רפידות וצלחות בילום = 325.

בולמי זעזועים אחוריים [אחד נשבר שבוע אחר הקניה, החלפתי זוג] = 550

החלפת אטם מכסה שסתומים = 100

מילוי גז = 130 ש"ח

החלפת צלב הגה = 180

תיקון בעיות חשמל שונות [נורות שונות; ווינקרים תקולים] = 250 ש"ח

אולי שכחתי כמה דברים, אבל בגדול זה הכל. עלות יישור קו: 3600 ש"ח

הקפדתי על חלפים איכותיים ולא סיניים, אני מקווה שזה ישתלם לאורך זמן.

 

 

בגלל מעשה וונדליזם [-חוררו לי את הצמיג. סתם. לשווא. לא תפסתי חניה ולא הרגזתי איש], קניתי זוג צמיגי גודייר ב580 ש"ח.

 

שונות: התקנת יחידת ראש + 2 רמקולים 600 ש"ח.

 

בתקווה לשנה של שקט

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

זה יישור קו איכותי ביותר. דווקא נשמע לי כמו משהו סביר.

 

תמיד אפשר למשוך עם נזילות וחופשים ולסדר רק מה שממש צריך. אבל ככה אתה מתפשר.

 

אני בטוח שהרכב מרגיש הרבה יותר טוב עכשיו משהיה לפני יישור הקו.

פורסם

הייתי מושך עם הנזילות, אבל כיוון שהיו גם נזילות ממחזירי השמן של הטיימינג, הערכתי שהרצועה ספוגה בשמן, מה שהתברר כנכון.

אכן הרכב מרגיש הרבה יותר טוב- לאו דוקא בגלל הטיימינג והטיפולים היקרים - אלא בעיקר בגלל החלפת הפילטרים והפלאגים.

אני באמת לא אחד שמתפשר. מקווה שהרכב יעריך את ההשקעה...

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

בתור בעלים כבר שש שנים של קליאו 95 קצת עייפה, כול הכבוד על הטיפול המקיף!

המחירים סבירים. שמור על הקליאו ובתקווה שהיא תשמור עלייך. היכן מערך הטיפול?

רון.

חובב מתחיל :roll:

×
×
  • תוכן חדש...