Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חסכתי הרבה, ובאמצעות קצת קשרים, אני קונה מבחור שמייבא לסוחרים המורשים במחיר סוחר.

כלומר- רכב שעולה 20,000 אני קונה אותו ב10,000

 

עכשיו אתם נכנסים לתמונה :D

הרכב הוא לנהיג צעיר, רכב ראשון כאמור

עדיפות גדולה לרכב קטן, ידני, אמין, וגם שנראה טוב ומהנה לנהיגה.

 

מחיר מחירון של עד 25-30K

אם יש לכם משהו ב 20K הכי טוב

 

תודה רבה מראש,

מחכה לתשובתכם.

פורסם

פולו או איביזה - קטנות,קיימות הרבה ידניות,אמינות יחסית,זריזות למדי ונראות סבבה.

שנתונים 99-01 לדעתי אמורים להכנס לתקציב (בספק לגבי 01) כמו כן,האיביזה זולה יותר לקנייה מה שיכול לאפשר שנתון גבוה יותר.

סה"כ לדעתי אחלה רכבים לצעירים.

V5

פורסם

רציתי לשאול מאיזו שנה הפולו קיבלה את הקפיצת מדרגה

בדגמים של 99 החיצוניות של האוטו הייתה פלסטיקית בהתאם למכוניות של שנות ה90

ב2001 כבר האוטו היה עם חיצוניות יציבה וחזקה יותר, מבריקה.

לא הסברתי טוב אבל אני משער שאתה מבין למה אני מתכוון.

מבחינת נסיעה יצא לי לנסוע על 99 ומאד נהניתי מהביצועים.

רציתי לשאול כמה שאלות

1- מתי בוצע השידרוג לאוטו? אם רק בשנת 2001 או כבר בשנת 2000

2- אם יש הבדל משמעותי בביצועים מבחינת החומרה ברכב בשנים 99 עד לשידרוג מעבר לעובדה שהאוטו פשוט נראה הרבה יותר טוב

פורסם
רציתי לשאול מאיזו שנה הפולו קיבלה את הקפיצת מדרגה

בדגמים של 99 החיצוניות של האוטו הייתה פלסטיקית בהתאם למכוניות של שנות ה90

ב2001 כבר האוטו היה עם חיצוניות יציבה וחזקה יותר, מבריקה.

לא הסברתי טוב אבל אני משער שאתה מבין למה אני מתכוון.

מבחינת נסיעה יצא לי לנסוע על 99 ומאד נהניתי מהביצועים.

רציתי לשאול כמה שאלות

1- מתי בוצע השידרוג לאוטו? אם רק בשנת 2001 או כבר בשנת 2000

2- אם יש הבדל משמעותי בביצועים מבחינת החומרה ברכב בשנים 99 עד לשידרוג מעבר לעובדה שהאוטו פשוט נראה הרבה יותר טוב

 

בשנת 2000 האוטו קיבל את הצורה החדשה שלו עם המתיחת פנים.

×
×
  • תוכן חדש...