Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6318 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי סוזוקי בלאנו 97 1600 ידנית

 

שמתי לב שבטסט בשורת החום מנוע היה רשום 108 וזה מאוד הרתיע אותי הבוחן אמר שזה בסדר.

 

אבל אני עדיין בלחץ מזה.

 

גם כול 10 ימים לפעמים קצת יותר בערך חודש מתרוקנים לי המים במיכל עיבוי,

ונראה לי שזה גם לא צריך להיות ככה.

 

שמן מנוע נשאר אותו דבר לא ירד מאז הטיפול האחרון 4 חודשים.

 

אני משתמש בנוזל קירור של דלקור שרכשתי בתחנת דלק.

 

 

הודה מאוד אם תוכלו להמליץ לי על נוזל קירור שיתאים לבלאנו?

 

וכמובן אם זה אפשרי פיתרון או מה אני צריך לעשות (לתקלה להתרוקנת המים במיכל העיבוי).

 

תודה רבה גבי

פורסם

1. אל תייחס חשיבות למס' שהודפס ע"ג טופס הזיהום, לבוחן חשוב שהמכשיר יקלוט מעל 80 מעלות(ראיתי תוצאות הרבה יותר גבוהות מזו).

2. יש לבדוק את מע' הקרור בלחץ, לשם מציאת דליפות/נזילות ולפעול בהתאם.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

נכון. גם הדלקור והפרסטון יתאימו לרכב שלך ללא חשש. ואל חשש מפני הנתון המופיע בטופס הבדיקה,

הם לא באמת בודקים את "חום המנוע", כי אין דבר כזה חום מנוע.

יש טמפ' נוזל קירור וטמפ' שמן ואלו שני דברים שונים. בדיקת ארבע גזים מקצועית כוללת הוצאת מדיד השמן

ובמקומו הכנסת מדיד של מכשיר הארבע גזים המודד טמפ' שמן מינימלית ואם היא פחות מ-80 מעלות, לא מתבצעת בדיקה.

יש לבצע בדיקה בלחץ בעזרת פומפה יעודית לאיתור בריחת המים.

 

חג פורים שמח :smilecolr

פורסם

איילצבי יש לפרסטון הזה שם או דגם מיוחד?

 

רוברט אני משתמש בדלקור נראה לי די שחטו אותי במחיר 100 שקל ל4 ליטר.

 

אני לא מומחה בתחום המים ירוקים .

 

בנוזל קירור של דלקור האם אני צריך להוסיף לו מים הוא נראה די מוכן ממש נוזלי.

 

אני יעשה בדיקה בלחץ לבדוק מאיפה יש נזילה או לאן בורחים המים.

 

תודה רבה לעונים.

 

חג פורים שמח

פורסם

על המיכל של דלקור רשום, אם הוא מוכן לשימוש או לא.

לגבי הפרסטון, ראיתי בארץ רק שני סוגים, ושנהם מוכנים לשימוש.

לא מומלץ לערבב בין נוזלים של יצרנים שונים

בהצלחה!

×
×
  • תוכן חדש...