Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6316 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו אוליי יודע כמה יעלה לי לעשות ריפוד עור לרכב? אני רוצה לרפד: הגה+ידית הילוכים+דיפוני הדלתות+התא האמצעי הזה בין המושבים הקידמיים.

יש למישהו הערכת מחיר כולשהי לעבודה כזאת, כמו כן אשמח להמלצות על מקום, באזור רחובות, הרכב המדובר הוא קורולה RUNX 2003,

 

נ.ב

אני שואל כי ש פה אנשים עם המון ניסיון ברכבים אז אולי במקרה יצא למישהו לעשות עבודה דומה על רכב כולשהוא

פורסם

המקום המקצועי ביותר (בישראל) לרפדות עור הנם "אוטו אלגנס" שברח' אלטלף 23 א.ת יהוד, טל' 03-9603456

ואתרם הנו www.autoelegance.co.il

עליך לגשת עם המכונית כדי שיראו מה ברצונך לבצע, את סוגי וגווני העור וכו' ולפי זה תקבל הצעת מחיר לכל דבר.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

פניתי אליהם בעבר. הם רצו על הרכב שלי משהו בסביבות 5000 או 7000 לא זוכר במדויק לרפד את כול הרכב,אולי אצלך זה קצת פחות.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

אני עשיתי עבודה כזאת על הרכב שלי וקבלתי תוצאה מדהימה , המחיר ששילמתי לא רלוונטי כי הרכב שלי שתי מקומות אבל בשבוע שעבר הכנסתי לריפוד עור רכב שלם כולל הכל (ב.מ.וו קבריולט) ונתבקשתי לשלם 5500 ש"ח .

אם אתה מעוניין אז הרפד נמצא באיזור תעשיה הישן בראשל"צ, שמו אנדריי ומספר הטלפון שלו הוא-0524040445

אתה יכול להגיד לו שאורי עם ה-MG הירוקה היפנה אותך.

פורסם
פניתי אליהם בעבר. הם רצו על הרכב שלי משהו בסביבות 5000 או 7000 לא זוכר במדויק לרפד את כול הרכב,אולי אצלך זה קצת פחות.

 

אני ממש חושב שאצלי יהיה הרבה פחות, כלומר אני לא רוצה כיסאות דש בורד, תקרה וכדומה, רק דיפון החלק עם הבד בשני הדלתות הקידמיות(החלק עם הבד רפוי ומגעיל כזה כבר)+ידית הילוכים+הנד ברקס(אולי?)+הגה, לא חושב שיעבור את המחיר של 1000-1200 ש"ח, כלומר אני מאוד מקווה שזה לא יעבור, אני חושב שאני אתקשר מחר לשאול,

פורסם
אני עשיתי עבודה כזאת על הרכב שלי וקבלתי תוצאה מדהימה , המחיר ששילמתי לא רלוונטי כי הרכב שלי שתי מקומות אבל בשבוע שעבר הכנסתי לריפוד עור רכב שלם כולל הכל (ב.מ.וו קבריולט) ונתבקשתי לשלם 5500 ש"ח .

אם אתה מעוניין אז הרפד נמצא באיזור תעשיה הישן בראשל"צ, שמו אנדריי ומספר הטלפון שלו הוא-0524040445

אתה יכול להגיד לו שאורי עם ה-MG הירוקה היפנה אותך.

 

מצויין תודה:lol:, אני אתקשר גם אליו מחר, נקווה שלא יעלה לי יותר מידיי, אני לא מעוניין לרפד את הכיסאות, רק את מה שציינתי,

×
×
  • תוכן חדש...