Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה לגבי לחץ אוויר ב 206 XS


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6323 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לברר עם מישהו יכול להגיד לי מה הלחץ אוויר שצריך להיות בצמיגים

קניתי את האוטו לא מזמן , ונכנסתי לתחנת דלק למלא אוויר (או לפחות לבדוק כמה יש בגלגל)

בספר רכב לא רשום כלום (רשום רק של הרזרבי 60psi אבל זה גלגל קטן) , ובמדבקה של הדלת רשום ככה:

2.4 מקדימה , 2.4 מאחורה (וציור של משקולת קטנה באוטו)

ורשום מתחת לזה

2.4 מקדימה , 3 מאחורה (וציור של משקולת גדולה באוטו)

עכשיו על פניו זה ניראה ברור מאליו שזה הלחץ שצריך לשים (2.4 או כ 34PSI)

אבל גם רשום על המדבקה שזה ל P6000 185/55R15 82V והצמיג שלי זה KUMHO לא זוכר את הדגם , אותה מידה אבל 82H

 

בקיצור - ללכת לפי הלחץ של המדבקה?

אגב , שבאתי למלא כל הצמיגים היו על 27 PSI

 

נ.ב

עשיתי חיפוש יסודי, לא מצאתי תשובה לגבי הדגם הזה... (מצאתי לגבי XT עם R14)

פורסם

ה V וה H מסמנים מהירויות נסיעה ,משקולת קטנה במדבקה מסמנת לחץ לנסיעה עד שלושה אנשים ברכב. משקולת גדולה מסמנת נסיעה ברכב של יותר משלושה אנשים ( רכב עמוס). ה 2.4 זה לחץ ניפוח בבארים,יש להמיר ל PSI ולנפח לפי המדבקה.

יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .

פורסם
ה V וה H מסמנים מהירויות נסיעה ,משקולת קטנה במדבקה מסמנת לחץ לנסיעה עד שלושה אנשים ברכב. משקולת גדולה מסמנת נסיעה ברכב של יותר משלושה אנשים ( רכב עמוס). ה 2.4 זה לחץ ניפוח בבארים,יש להמיר ל PSI ולנפח לפי המדבקה.

 

אחלה תודה (על המשקולת)

 

בקשר לשאר בכלל לא ענית על מה ששאלתי. אני יודע ש h וv זה קשור למהירות

השאלה הייתה לגבי קשר ללחץ אוויר.

ובקשר לpsi ו bar אני יודע להמיר- הרי רשמתי "(2.4 או כ 34PSI)"

×
×
  • תוכן חדש...