Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוטו חדש עד 170K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6331 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן ושבוע טוב קודם כל לכולם.

אנחנו מחפשים רכב חדש כמה דברים שחשובים לנו

א. אמינות

ב. העיצוב

ג. המחיר אי אפשר להתפשר עליו

חשבנו על כמה סוגים בנתיים

Honda civic Type R

Nissan Quakci

Touerg 2004

Toyota Land Cruiser 2004

 

העדיפות לאוטו חדש מהחברה השמח לעוד טיפים ועצות

בעיקר חשוב העיצוב בפנים הרכב תודה מראש

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה יהיה...

 

תגיד לי, נראה לך הגיוני שתכתוב שאתה מעדיף רכב חדש מהחברה ותשים באפשרויות שתי מכוניות יוקרה משנת 2004? אז אחרי שהעפנו אותן, אפשר גם להעיף את הסיוויק טייפ R שהיא מכונית ספורטיבית שעולה יותר מ-200 אלף שקלים.

ניסאן קשקאי (ולא קוואקי או קאקי או מה שלא ניסית לכתוב) הוא אופציה בינונית בלבד. מכיוון שלא ציינתם דרישות (למעט אמינות שהיא דרישה לחלוטין "באוויר", עיצוב שזו דרישה סובייקטיבית לגמרי ומחיר, שזה לא דרישה אלא הגבלה, נותר לי רק לנחש שמכונית משפחתית גדולה תהיה טובה עבורכם, ולכן אמליץ לבצע נסיעת מבחן על פורד מונדיאו וסקודה סופרב. בהצלחה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

עוד דרישה קטנה לצערי החליטו במשפחה שלי ללכת על גיפ

אז השמח לשמוע עצות לגבי זה עד 170K

אמינות אמרתי שחשוב ובעיקר אחזקה זולה

תודה מראש

פורסם

ג'יפ חדש ב 170 אלף ש"ח?

הדגמים הבסיסיים של טויוטה ראב 4, סובארו פורסטר וסוזוקי גראנד ויטרה (5דלתות) עולים 175K.

אם אין דרישה ליכולת שטח רצינית, הייתי בוחר בין שלושת הרכבים.

אם דרושה יכולת שטח, תבחרו ברכבים משומשים (לנד קרוזר, פג'רו ועוד).

כמובן, החזקה של ג'יפונים תהיה פחות יקרה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

עוד מישהו מריח את מה שאני מריח?

 

מה זה החרטא הזה? מישהו שיש לו X6 בבית לא נראה לי שמכניס את המילה ג'יפ וחסכון באותו המשפט

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

ממליץ בחום רב מאוד על הגולף החדשה, על כל גירסותיה, אני לקחתי עליו סיבוב ונשבתי בקסמו.

~ COMP-morel maximo 6.5 SUB-helix db 12 AMP-helix db four H.U-alpine bt177

פורסם

מאזדה 6 מנוע 2500 פרמיום

לא ג'יפ, אבל כל פעם שאני רואה אותה אני נדהם :D

גם נהגתי על ה 6 LUXURY, ודיי נהנתי :D

כמובן שחובה נסיעת מבחן.

פורסם

כנס לסניפי היבואנים השונים (רצוי מרכזיים בשביל "להנות" מאולם יותר מלא בדגמים..).

תתרשם , אם צריך בצע נסיעות מבחן.. יש רכבים שעלולים להפתיע אותך מאוד לכאן או לכאן..

 

נסה לכוון לפי הצרכים שלך:

גודל, בגאז, ישיבה מאחור - אם זה חשוב לך..

בטיחות - לא כדאי להתפשר בנושא הזה!

מנוע\גיר- יש כאלו שלא ירגישו לך נעימים או מספיק חזקים..

חיסכון בדלק- אם זה חשוב לך , זה בטח לא יהיה בטוארג או כל ג'יפ אחר..

סחירות עתידית - שים לב : לרוב מי שיציע לך הנחה גדולה זה יחזור אליך פי 2 במכירה העתידית!! (לרוב ההנחה לא משתלמת!!)

 

בהצלחה.

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

נתחיל בזה שבאמת לא מעניין אותי אם אתם מאמינים לי.

שהרכבים שציינתי הם של המשפחה שלי או לא תתעסקו בדברים אחרים P:.

אבל ממש לא אכפת לי . אבל למי שעזר תודה רבה

ובהמשך לנושא אנחנו כנראה ניקח נסיעת מבחן על Rave 4

ועל הניסן קאשקאי תודה לכם ושבוע טוב.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6331 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...