Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6329 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם.

ביום בהיר אחד חבר התקשר אליי ושאל אותי אם בא לי לעשות למישהו טובה. וגם לעשות כמה שקלים על הדרך.

אמרתי לעצמי למה לא?!?! ופגשתי אותו.

הלכנו לבית של הבחור (נכה מבוגר משותק בחצי גוף) לא יכול כמעט לזוז.

הוא סיפר לנו שהוא דיי לבד ואין אף אחד שיעוזר לו.

יש לו רכב שקנה אותו מהחברה והוא כבר עומד בחוץ כמעט שנתיים ללא תזוזה.

יש לו בעיה מסויימת שהוא לא יודע מה היא כי הוא לא מבין שבגללה הרכב לא נוסע.

בנוסף הוא לא יכול לקבל עוזרת. ולא ביטוח לאומי והכל בגלל הרכב שכתוב על שמו!

הוא הציע שנמכור אותו.

אחרי המכירה הוא ביקש לקבל סכום מסויים על הרכב. וכל זה מכיוון שהוא מכיר את החבר וסומך עליו.

מכיוון שהרכב דיי חדש ובמצב טוב ועם קילומטרז נמוך אמרנו למה לא... אפשר לעשות כמה שקלים לכיס.

הוא נתן לנו מפתח ירדנו למטה ניסנו להניע... כלום.

מה עושים? מזמינים גרר גוררים את הרכב למוסך ורואים מה הבעיה שלו.

אני חייב לציין שבשלב זה שלא חתמנו על כלום והכל נעשה מרצון טוב לעזור ובאמונה שלמה בבחור הנכה שצריך עזרה.

הרכב הגיע למוסך עשו לו יישור קו טיפול שמנים כל מה שצריך כדי להביא את הרכב למצב חדש. שמן גיר תיקונים של נזילות מהגיר ועוד כמה דברים כמו ניקוי פנימי ושטיפות ווקס המון שעות וזמן

הרכב נוסע. הכל טוב ויפה אני והחבר הוצאנו כמעט 3 אלף שקל כדי שהאוטו אהיה טיפ טופ ונוכל למכור אותו.

אחרי כמה ימים התברר שיש על הרכב עיקול בביטוח לאומי של כמעט 20 אלף שקל.

שאמרנו לו את זה הוא התעצבן ואמר שהוא לא רוצה! ושנחזיר לו את האוטו!

ניסינו להסביר לו שאין בעיה והוא יכול יקבל את הרכב. רק שישלם לפחות את הטיפול שנעשה באוטו וכול הכסף שיצא על הרכב.

הוא מיצידו הודיעה לנו חד משמעית שעם הרכב לא מתחת לבית ביום ראשון בבוקר והמפתחות אצלו ביד הוא מגיש תלונה במשטרה שנכנסנו לו הביתה גנבנו את המפתחות וגנבנו את הרכב!

עכשיו מה הייתם עושים במצב כזה?

אני אשמח לשמוע אתכם.

תודה.

BMW 735I E38 3500 CC V8 M62

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה הייתי עושה? קודם כל לא הייתי לוקח אחריות ומוציא כסף על רכב של מישהו שאני לא מכיר בכלל.

פורסם

כן. זאת הטעות הראשונה! הייתי נאיבי והאמנתי.

בכל מקרה עריכה קטנה.

בין אם נחזיר לו את הרכב או לא... הוא מגיש תלונה ביום ראשון במשטרה.

BMW 735I E38 3500 CC V8 M62

פורסם

הסיפור הזה נשמע יותר הזוי מהסיפור של ההוא עם האתיופים :roll:

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
מה הייתי עושה? קודם כל לא הייתי לוקח אחריות ומוציא כסף על רכב של מישהו שאני לא מכיר בכלל.

 

 

יודע מה הוא לא רוצה לשלם סבבה יהיה לכם ללקח תחשוב ששלמתה את זה כלימוד לעתיד !

תחזיר לו את הרכב באותו המצב שלקחתם אותו ממנו ולהבא תדע לא לעשות כאלה דברים יותר !

 

ועם התקנו חלפים פרק אותם ותחזיר את החלפים הישנים !

 

באתם לעשות לו טובה .. לא רוצה שילך קבנימאט

פורסם

א. זה לא סחיטה באיומים.

ב. תלך תגיש גם אתה תלונה במשטרה. זכותך, תלונות הדדיות, ככה לגרסה שלך יש יותר כוח בבית משפט, יש לך קבלות על התיקונים וטיפולים שנעשו לרכב?

ג. האמת? האחריות צריכה להיות מוטלת בעיקר על חבר שלך שבישל את הקומבינה והוא גם חבר של הנכה.

ד. תגיד לי, איך באמת חשבת שהסיפור יסתיים? הרי מהתחלה כל הסיפור הזה מריח כמו קומבינה.

פורסם

תקליט אותו מודה בטלפון שאתם שילמתם על הטיפול, תחזירו לו את הרכב, ותגישו נגדו תביעה בתביעות קטנות בצירוף הקבלות.

כשהוא יקבל הביתה את המכתב עם המועד למשפט הוא כבר יחזיר לכם את הכסף.

פורסם

כן זה יותר בכיוון של החבר. בתלונה שהוא כותב היא על שמו של החבר כי הוא מכיר אותו.

אני רק צד שלישי ועד למה שקרה שם.

הכסף כבר לא מעניין אותי. אני עשיתי פה טעות.

אבל תלונה במשטרה זה כבר סיפור אחר.

BMW 735I E38 3500 CC V8 M62

פורסם

מה עושים? מחזירים לו את הרכב, עם או בלי נוזל בלמים - לשיקולכם.

ואז נותנים לעצמכם כאפה, ואומרים תודה שזה הסתכם ב-3000 ש"ח.

 

ד"א, זה לא נקרא סחיטה באיומים. רואים שאתם לא מנתניה. :rolleyes:

פורסם
כן. זאת הטעות הראשונה! הייתי נאיבי והאמנתי.

בכל מקרה עריכה קטנה.

בין אם נחזיר לו את הרכב או לא... הוא מגיש תלונה ביום ראשון במשטרה.

 

 

אהה ואללה מגיש תלונה על מה בדיוק ?...

 

 

זה כבר מריח אחרת !

 

תשמע קח רשמקול ותקליט את כול השיחה ותפתח עליו תלונה נגדית נראה מה הוא יעשה אז !

פורסם

תלך לדבר איתו שוב, רק שהפעם עם מכשיר הקלטה. תביא את הקבלות מהמוסך + בצירוף מכתב מבעל המוסך שאתם תיקנתם ושילמתם על הרכב. לאחר מכן תגיש תלונה במשטרה.

פורסם

נסה להקליט כפי שאמרו כאן ואולי אפילו לנסות לדבר על הבחור בהיגיון,תסביר שהוצא כסף על מנת להביא את הרכב למצב נסיעה והוא תקין כעת,אם איננו מעוניין לשלם את סכום הטיפול והתיקון או שאין כסף,הצע לו שתמכור חלקים מן הרכב על מנת לכסות את ההוצאה.

אולי כן תוכלו להגיע להבנה או משהו כזה.


×
×
  • תוכן חדש...