Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6329 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תעשה מה שאמרו לך עם הרשמקול

שיגיש תלונה עד מחרתיים אם יש לך הכל מוקלט

תגיע איתו פנים מול פנים ותנסה להקליט אל תוותר!

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תנסה להקליט אותו ותשמור את ההקלטה לשעת צרה ...

את הכסף ספק אם תקבל וגם אם כן ,זה יהיה סיפור ארוך ,עורך דין מישפטים וכו' ...

לא נראה לי שכדאי לך להכנס לזה בשביל 1500 ש"ח (זה חצי חצי עם חבר לא ? )

What's the first rule when into a man's car ?

RESPECT a man's car the man RESPECT you !

פורסם
אני הייתי מחזיר לו את הרכב ומוותר על הכסף

אם אתה כלכך אוהב שדורכים עלייך אתה מוזמן לשכב על המדרכה מול עזריאלי.

פותח השרשור - שיגיש תלונה עד מחרתיים, תקליט אותו בטלפון, או פנים מול פנים ותודיע לו, שבקרוב תחכה לו הזמנה למשפט בדואר.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אני הייתי עושה דבר מאוד פשוט:

 

מרוקן את שמן המנוע, מניע בלי שמן עד שהמנוע יעצור לבד ואז מחזיר לבנאדם את הרכב על גרר.

 

ואם הוא ידבר על זה אוכיח בבית המשפט ששילמתי עבור תיקון והבנאדם הוא זה שקילקל.

 

ואחרי שהייתי עושה זאת אני מוותר על הכסף ומאחל לו שהכסף שהוא חייב ילך לו לתרופות.

פורסם

קודם כל - לא להרוס ולא לווצע ונדליזם.

 

דבר שני - להקליט את הבחור שהוא נתן לכם את הרכב מרצונו.

 

שלישית - לשמור את הרכב אצלכם עד להחזר ההוצאות או עד לסיום עיסקת המכירה - תכינו גם מכתב של עורך דין (בכל משפחה היום יש עורך דין איפושהוא) ותכינו את ההקלטות

 

אם יגיעו שוטרים - תשמיעו את ההקלטות ותגידו להם מה הם כל הפרטים.

 

מה התוצאות:

 

1. יכול להיות השוטרים יכריחו אותכם להחזיר את הרכב.

2. לא תהיה אפשרות לבחור להתלונן על גניבה - כיוון שהוא מסר את הרכב

3. השלב הבא יהיה לתבוע את הבחור על אי תשלום או על ביטול הסכם

פורסם

אני אישית הייתי מחזיר לו את הרכב כמו שהיה,באם אי אפשר לפרק את מה שהרכבתם אז היתי מפרק דברים אחרים,כגון מצבר,4ג'אנטים+הצמיגים ובקיצור לא חסר מה לפרק.

אחרי שהוא יראה את הרכב על בלוקים אולי הוא ידבר בצורה קצת אחרת.

mercdes-benz E350,jaguar xj, audi a3 sortback, seat leon 1.8tsi. gmc sonoma 92- my sweets

פורסם

אני לא מבין מה קורה פה ?!? כל אחד ממליץ לו לוותר על הכסף , ללמוד לקח , מה קרה ?!?

על מה בדיוק יש לו להגיש תלונה לא הבנתי ?

שיגיש תולנה עד מחר , ושישרף .

מה אתה צריך לעשות ?

1) להליט שיחה בינכם בה הוא מסרב לשלם לכם על התיקונים שיצאו מכיסכם .

2)להחזיר לו את האוטו עד יום ראשון

3)לגשת לבית משפטלתביעות קטנות ולתבוע אותו על ההוצאות +עוגמת נפש .

4)לגשת למשטרה ולהגיש תלונה נגדית .

 

תיהיה בטוח שאם שמרת קבלות בית משפט לא יתחשב בנכה והוא ישלם לך כל שקל ושקל .

פורסם
קודם כל - לא להרוס ולא לווצע ונדליזם.

 

דבר שני - להקליט את הבחור שהוא נתן לכם את הרכב מרצונו.

 

שלישית - לשמור את הרכב אצלכם עד להחזר ההוצאות או עד לסיום עיסקת המכירה - תכינו גם מכתב של עורך דין (בכל משפחה היום יש עורך דין איפושהוא) ותכינו את ההקלטות

 

אם יגיעו שוטרים - תשמיעו את ההקלטות ותגידו להם מה הם כל הפרטים.

 

מה התוצאות:

 

1. יכול להיות השוטרים יכריחו אותכם להחזיר את הרכב.

2. לא תהיה אפשרות לבחור להתלונן על גניבה - כיוון שהוא מסר את הרכב

3. השלב הבא יהיה לתבוע את הבחור על אי תשלום או על ביטול הסכם

 

גם מכתב מעורך דין לא יעזור להם כיוון שאין להם כל הוכחה שאכן נערכה עסקה שבעל פה.

 

כל עוד אין להם הוכחה כלשהי שהכל נעשה בהסכמה, בעל הרכב יכול לטעון לגניבה וטענתו תתקבל לחלוטין (לפחות בהתחלה, עד שיכנסו לעובי הקורה ואז יבינו שיש כאן משהו מעבר לזה).

 

לכן לשמור את האוטו זה לא ההמלצה הטובה ביותר לדעתי.

 

האפשרות הטובה ביותר, מעבר להקלטה במידה שתצליח, היא לשלוח מכתב מאיים מעורך דין עם השתלשלות העניינים וצירוף קבלות ואישורים בכל הנדון.

במידה והנ"ל מתחמק מתשלום החוב תיאלצו לתבוע בבית דין לתביעות קטנות, שם תוכיחו כי הרכב קיבל טיפול מסור ממכם כשאין לכם כל קשר לרכב או לבעליו ולכן אין סיבה אחרת לעשות זאת פרט לקבלת תשלום מסוים.

בעל הרכב, במידה ואכן יגיע איתכם עד לשלב המשפט, ינסה לטעון שעשיתם זאת מסיבה הזויה כלשהי (חוב כסף ישן או השד יודע מה), וכאן כבר יהיה תפקידו של בית המשפט להכריע.

Back to the original - NC again.

פורסם

פותח השרשור: אל תוותר! תנסה לגרום לו להדחק לפינה, תקליט אותו כמ ושהציעו לך כאן ואפילו תנקוט בצעדים כמו לקיחת מצבר\רדיו אם יש וגלגלים שהם חלקים בעלי ערך, שגם במידה ובעל הרכב לא יסכים להחזיר לך תכסף תוכל למכור ולכסות את הנזק שלך, במקרה ויתבעו אותך על גניבה אתה תוכל להביא לבית המשפט את הסיפור כולו עם הוכחות מהמוסך (במידה ויש לך קבלות)

פורסם

כל זה מסביר למה הוא נכה מי יודע כמה אנשים הוא עקץ:wink:

תיתבע אותו ואל תוותר לו אנשים כאלה צריך ללמד לקח ותחזיר לו את הרכב כדי שתיצא נקי מהסיפור הזה הוא כבר

ישלם על מעשיו.

ALFA ROMEO MITO 1.4

 

פורסם

קודם כל תודה לכל התומכים. שמחזקים ועומדים על כך שלא כדי לוותר.

 

קבלות אני יכול להוציא. מכיוון שהרכב עדיין במוסך.

בעיקרון אני יכול להתקשר אליו ולהקליט אותו מפיל את עצמו ומודה בכל האיומים שהוא מאיים בהם.

השאלה האם הקלטה בטלפון קבילה בבית המשפט?! כי לפי מיטב ידיעתי זה לא כזה קביל.

האם אני חייב להגיש תלונה אחריו? (תלונה נגדית) לא לפניו? (במידה והוא יגיש)

הוא רוצה שאני יחזיר לו את הרכב מתחת לבית מאיפה שלקחנו אותו.

מכיוון שאין לרכב טסט אסור לי לנהוג עליו משמעע עוד כסף לגרר.

מה נראה לכם?

להחזיר ולראות לאן זה מתקדם?

כי להגיד לכם את האמת... אם אני יחזיר לו מחר בבוקר את האוטו עם גרר מתחת לבית ויתן לו את המפתחות אני דיי בטוח שהוא לא יגיש תלונה.

אבל אני לא מעוניין שזה יגמר ככה.

אני רוצה ללכת עד הסוף.

קשה לישון בלילה שמנסים לעבוד עלייך ככה!

BMW 735I E38 3500 CC V8 M62

פורסם

אין ספק שמדובר בקומבינה מגעילה, ולך תדע כמה אנשים הוא עוד ניצל בקטע של היותו נכה חסר רחמים.

קודם כל קצת פרטים, מי זה הבן אדם בן כמה הוא, האם יש לו משפחה שאפשר לדבר איתה בהיגיון, דבר שני איזה רכב זה? ומה שווי?

בעיקרון על פי חוק הוא הצודק, ואם תוגש נגדך תלונה אף אחד לא יקח ממך אף ראיה עד למשפט, אתה תיהיה עצור באשמת התפרצות ונטילת רכוש שלא כחוק.

וכמה שאני מבין אותך ומסכים איתך, כבר שמעתי על מקרה כזה, והפעם החוק לא איתך.

אסור לך בשום פנים לפרק אף דבר מהרכב, גם לא וונטיל למילוי אוויר, פעל כחוק ובהיגיון...

הרכב עדיין רשום על שמו והוא בעליו החוקיים, אסור לך לגעת בו, אם יש עיקול בעיה שלו, והם יעקלו את רכבו, אתה יכול להוסיף רק עוד תיק בהוצאה לפועל עקב הסכומים שאתה וחברך השקעתם.

אם הרכב עדיין במוסך, מדוע שילמתם מראש על התיקון לפני שהוא יצא?

דרוש מהמוסך את הכסף בטענה שבעל הרכב יגיע לשלם.

גש אליו תחזיר לו את המפתחות, תגיד לו שאתם תיפגשו בבית משפט עם תביעה שמנה ויפה שתוסף כמה ספרות ל 20 אלף שכבר מעוקלים.

בעיה שלו שהוא יגרור את הרכב מהמוסך, הוא שמישהו יביא לו את הרכב, אל תנהג ללא טסט.

במקביל גש להתלונן במשטרה עוד הערב, ונסה להשיג כמה שיותר ראיות אודות "העיסקה" שבינכם...

מה לחברך לו דרך אגב?

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

 

 

קבלות אני יכול להוציא. מכיוון שהרכב עדיין במוסך.

 

שניה - הרכב עדיין במוסך? שילמתם כבר את עלויות הטיפול??

 

אם עוד לא שילמתם - תן לבחור את שם המוסך, תן למוסך את השם של הבחור ושיטפל בעניין בעצמו. למוסך יהיו כלים טובים יותר לתביעה מאשר לכם. חוץ מהעובדה שאני בספק כמה הוא יסכים לתת את הרכב לפני שהוא מקבל תשלום...

פורסם

למוסך יש זכות עכבון, הם לא חייבים להחזיר את הרכב לפני שהם מקבלים כסף.

אם לא שילמת אז פשוט תשאיר את הרכב שם ותקשר בין שני הצדדים.

שיסגרו את העסק ביניהם.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר


×
×
  • תוכן חדש...