Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6330 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסיפורים כאן באמת מתחילים להיות יותר ויותר הזויים : קודם כל ברור שיש כאן קומבינה , השאלה היא מי מעורב בה :

אפשרות ראשונה : "הנכה המסכן" עשה עליך ועל חברך קומבינה .

אפשרות שניה ויותר מדאיגה : הנכה המסכן " והחבר עשו עליך קומבינה .

עכשיו אני רוצה להאמין שהחבר הוא לא חלק מהקומבינה אלא אם כן פתאום הוא מתחיל להמציא סיפורים שבמקרה כרגע אין לו כסף

ואתה צריך לשלם.אם זה המצב תתחיל לחשוד ב"חבר". שלב ראשון אם לא שילמת למוסך ונראה לי דבילי לשלם לפני שהוצאת את הרכב (אבל מצד שני לקחת רכב של מישהו שאתה לא מכיר למוסך..) אז פשוט השאר את הרכב שם ,גש למשטרה והגש נגדו תלונה על איומים וניסיון לקומבינה, פשוט תאמר להם שהוא ביקש מחברך וממך לקחת את הרכב למוסך ולהשמיש אותו ועכשיו הוא מאיים עליכם בתלונה למשטרהעל גנבה כי הוא רוצה להרוויח טיפול לרכב חינם,אתה בטח תופתע שכנראה מכירים אותו במשטרה, לראיה גנבים לא לוקחים רכב לטיפול של 3000 שקל במוסך. בהצלחה, ובאמת תלמד מזה להבא, שיעורים בחיים יכולים לעלות גם יותר.

"החיים הם מה שקורה לך בזמן שאתה עסוק בלתכנן תוכניות אחרות"

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הוא לא בא איתכם למוסך ולא יצא מהבית איתכם כי הוא נכה, אבל הולך למשטרה כדי להגיש תלונה?

קיבלת פה מספיק הצעות ורובן דומות - נשאר לך רק לבצע. קדימה.

בריאות לכולם!

פורסם

אוקיי אז חזרתי אם תוצאות.

 

הייתי אצל המוסכניק.

הסברתי לו את כל הסיפור.

הוא בחור טוב ואמין שהבין אותי ושאל אותי שאלה פשוטה.

האם הוא נתן לך מפתחות ביד?

עניתי לו שכן והוא אמר אין לך מה לידאוג. הוא יכול לקפוץ עד מחר.

ואמר לי שאני יגיד לו שאם הוא רוצה את הרכב שיגיע למוסך לשלם את התיקון במלואו.

ועד אז הרכב נשאר במוסך! נקודה.

התקשרנו הודענו והוא מיצידו הודיעה בתוקף שהוא מגיש תלונה. ושאנחנו עוד נאכל אותה.

הסברתי לו שאין לי שום בעיה. שילך שיגיש תלונה ושיעשה מה שהוא רוצה.

אין בכוונתי להוציא שקל על הרכב. ועכשיו שישלם הכל ויגרור בחזרה את הרכב לבית.

הוא התעצבן וניתק.

אחרי כמה שעות קיבלנו טלפון מאחיין שלו שאיים קצת ביותר תקיפות שהוא עוד יז%&ן אותנו.

נתתי לו לאיים ולדבר ולצעוק. ובסוף השיחה פשוט אמרתי לו. חייך הוקלטת! (למרות שלא הספקתי להקליט).

והוא ניתק. עכשיו נראה הלאה מה אהיה.

תודה לכולם על התגובות והעזרה.

כשאהיה חדש אני אחזור לעדכן.

יום טוב.

BMW 735I E38 3500 CC V8 M62

פורסם

סליחה סליחה,,

 

אף אחד לא חייב אותך לטפל לו באוטו. האם ההיגיון שלך ברח לך מהראש באותו הרגע ? למה לא החתמת את בעל הרכב לפני הטיפול ?

 

לא הייתי רוצה לומר שיצאת פרייאר, אבל בטח שיצאת טיפשון

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

שיהיה בהצלחה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
אוקיי אז חזרתי אם תוצאות.

 

הייתי אצל המוסכניק.

 

אחרי כמה שעות קיבלנו טלפון מאחיין שלו שאיים קצת ביותר תקיפות שהוא עוד יז%&ן אותנו.

נתתי לו לאיים ולדבר ולצעוק. ובסוף השיחה פשוט אמרתי לו. חייך הוקלטת! (למרות שלא הספקתי להקליט).

 

יום טוב.

 

עכשיו זה הזמן לגשת למשטרה עם הסיפור הזה ובנוסף להתלונן על איומים!

פורסם

הייתי אצל המוסכניק.

הסברתי לו את כל הסיפור.

הוא בחור טוב ואמין שהבין אותי ושאל אותי שאלה פשוטה.

האם הוא נתן לך מפתחות ביד?

עניתי לו שכן והוא אמר אין לך מה לידאוג. הוא יכול לקפוץ עד מחר.

 

לא קראתי הכל, אבל אתה גם נותן לעו"ד לתקן לך את המכונית?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

כל הסיפור הזה נשמע מסריח....

 

ניסית לעמוד על טיב הקשר בין החבר לבין הנכה ?

 

עד כמה "עמוקה" החברות שלך עם החבר ?

 

נשמע לי מסריח כל הסיפור הזה.

 

 

אישית אני חושב שאתה שורף זמן יקר, עלייך לגשת לתחנת המשטרה ומיד להגיש תלונה נגד אותו נכה, להסביר להם את המקרה לפרטי פרטים כולל האיומים שהשמיע כלפייך הנכה וכמובן האיומים שהשמיע כלפייך האחיין של הנכה.

 

אמרו לך וכדאי שתעשה את זה:

 

תקליט את האחיין או את הנכה.

 

ובכל מקרה, כדאי מאוד שאתה תיהיה זה שיגיש את התלונה ראשון,אל תחכה שהוא יתלונן כדי להגיש תלונה נגדית,תהפוך את התלונה שלו לתלונה נגדית,כי בוא נאמר שאחרי שהוא יתלונן עלייך בגין גניבת רכב השוטרים עלולים להסתכל עלייך אחרת מאשר אם אתה בא ואומר להם מראש את הסיפור ומודיע להם איפה הרכב חונה ומה המצב כרגע.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

מה שאני הולך להגיד לא יעזור לך בבעיה שלך, אבל באופן כללי, לכל אלו שרוצים לעזור לנכים/נזקקים/ניצולי שואה ישנם עמותות מסודרות שאפשר להתנדב דרכן, העמותות יקשרו את המתנדבים לאנשים שהרקע שלהם באמת נבדק, אל תתנו למקרה הזה להפוך אתכם לאנשים קרים, כי זה טוב לעזור למסכנים אם עושים זאת בדרך הנכונה.


×
×
  • תוכן חדש...