Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6356 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי שאלה בקשר לסאב פיוניר דגם TS-W307D2 איפה החיבור של הסאב יש 4 יציאות בשביל מה כל היציאות האלו ? יש +- ו +- ? ואם אני מחבר כאילו יציאה אחת פלוס ומינוס האם זה יתן לי אותו עוצמה או אותו כוח מאשר אם אני מחבר מפלוס הראשון למינוס הרבעי זה ישפיע או מה ? ואם אחבר את שני הפלוסים ביחד ושני המינוסים ביחד זה יתן לי משהו אחר??

 

 

תודה מראש.

החיים שלי זה מערכותתתתתתתת :lol:

המערכות זה מחלה שלי אין מה לעשות אני חולה מערכות :-D

פורסם

הסאב שלך הוא שני סלילים בגלל זה יש לך שני + ושני - אם תחבר +ל+ ומינוס למינוס ההיתנגדות הסופית תיהיה 1 אום אתה צריך ליראות אם המגבר שלך מיועד לעבוד ב-1 אום

אם תחבר מהפלוס של סליל אחד למינוס של סליל שניים כאילו לגשר ביניהם ההיתנגדות הסופית תיהיה 4 אום

בהצלחה

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

לפי חיפוש שערכתי נראה כי הסאב אינו בעל סליל כפול ולכן לא ידוע מהי כוונתך,

במקרה והוא כן בעל סליל כפול (אע"פ שלא נראה לי) אתה יכול לחבר אותם בטור או במקביל, חיבור של אחד הסלילים לא יפעל כמו שהוא צריך לעבוד.

תמונה תעזור.

HU: Pioneer DEH-X9550BT Comp: Hertz Energy ESK165 Amp: Phoenix Gold Octane R8.0:4 Sub: Hertz ES300

פורסם

:-)תודה לכל העוזרים לי ..

 

 

יש לי שאלה קטנה אם הסאב יורד ל1 אום אז יהיה יותר חזק מ 4 אום ??

 

 

אני מתכונן לקנות מגבר GBL gto75.4 ויש לי אחד של פולס אודיו 1600 W האם בין שני המגברים יכולים לרדת ל1 אום .?

 

והאם זה טוב לחבר פלוס לפלפוס ומינוס למינוס ...האם יתן לי כוח מאשר לעשות גשר? או לחבר רק פלוס ומינוס ולחבר אותם ישר למגבר ולעזוב את מה שנשאר + ו- ..?

 

(איזה מכל אלה יתן לי באס או צליל הכי טוב מהם)?:?:

תודה מראש ...

החיים שלי זה מערכותתתתתתתת :lol:

המערכות זה מחלה שלי אין מה לעשות אני חולה מערכות :-D

פורסם

תיעזר בשרטוט הנ"ל : הסאב הוא עם שני סלילים של 2 אום וצריך לעבוד בחיבור סידרתי ב-4 אום.

משמע אתה מחבר +של סליל אחד ל- של הסליל השני ואת ה+וה- הנותרים של כול סליל אתה מחבר

ליציאות המגבר בגישור.

http://www.the12volt.com/caraudio/woofer_configurations.asp?Q=1&I=22

פורסם

סליחה שאניי לא מבין באום הזה ....

 

 

אם האום יותר נמוך אז יותר חזק או להפך אם האום יותר גדול אז יותר חזק?

 

 

תודה ..

החיים שלי זה מערכותתתתתתתת :lol:

המערכות זה מחלה שלי אין מה לעשות אני חולה מערכות :-D

פורסם

אני מציע לך להיכנס קצת ל FAQ ולקרוא שם במקום להפגיז את הפורום בשאלות בסיסיות.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...