-
הודעות
90 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי עלאא חאג'
-
תודה על התגובה בקשר לצנרת הכול חדש ובקשר לאיפוס מצערת פעם איפסו לי את זה וזה היה אותו דבר ניראה עוד פעם אני ילך למוסך שלי תודה לכם אני יהיה איתכם בקשר בכל זאת מה יקרה איתי
-
שלום לכם יש לי בעיה בהתנעת בוקר ( כשהמנוע קר ) בקושי מניע צריך לתת קצת גז כדי שיניע וכאשר המנוע חם אין בעיה בהתנעה מתניע רגיל .. אז מה הבעיה בזה ? זה קרה כאשר נתנו עזרה לאוטו ושמו כבלים הפוך מינוס על פלוס ופלוס על מינוס שרף כמה פיוזים וסידרתי את זה רק נשאר את הבעיה של התנעה .. מדובר על גולף גנרשן מודל 2002 2.0 דגם מנוע apk .. תודה למי שעוזר
-
פירקתי אותה לגמרי נקיתי אותה דרך ספרי קרבורטור עם סמרטוט .. ופירקתי את המכסה הפלסטיק שצמוד ליד המצערת ונקיתי את זה דרך ספרי מגעים .. וזה לא עזר
-
שלום לכולם. יש לי בעיה בטורים, כאשר אני מניע את האוטו כשהמנוע קר הטורים עומדים על ס"לד 0.8 וכאחרי כמה דקות שהמנוע מגיע לטמפרטורה 90 הטורים עולים ל1.2. רק אם אני שם על הילוך d הטורים מתיצבים .חוץ מזה אחרי נסיעה ועצירה כאשר אני שם על הילוך p או n חוזר אותו בעיה טורים גבוהים שזה 1.2 . הנסיונות שלי בתיקון ולא עזר הן : ניקוי מצערת לא עזר. טיפול של 10 אלף לא עזר. החלפת פילטר דלק לא עזר. שמתי תוסף דלק לא עזר נסיתי להחליף את החיישן של כמות אוויר לא עזר. נסיתי לראות שאם יש דליפה של אוויר לא מצאתי שום בעיה. אני בדרך להחליף את חיישן חום מנוע למרות שהחום שמראה לי תמיד תקין. בבקשה אם יש מישהו שיכול לעזור לי בתקלה הזאת אני מודה לו תודה.
-
שאלה לגבי הבננות מאחורי הרדיו דיסק
עלאא חאג' פרסם הודעה בנושא של עלאא חאג' בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
כאילו הבננות האלו בימקום הקבלים הצבעוניים שהולכים לרמקולים הקדמיים או האחוריים שמים אפשרות לחב בננות .? אבל יש שתי יציאות שהולכות למגבר .... זה נקרה לסאב ?? -
שלום לכם .. יש לי שאלה ואני רוצה לדעת מה זה אז ככה יש לי רדיו דיסק מבית פיוניר 6050 הרקבתי את הרדיו דיסק הכול בסדר גמור אבל לא ידעתי מה זה הבננות מאחורה השתמשתי בשניים למגבר ונשאר ארבע אז מה זה בשביל מה זה ? יש לי סאב ושני מגברים ושני רמקולים קדמיים ואחוריים ... תודה למי שעוזר לי
-
בעיה ברדיו דיסק פיוניר דיגם 6050
עלאא חאג' פרסם הודעה בנושא של עלאא חאג' בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אבל נראה לי שזה לא קשור מהחיבורים !! כי הכול עובד מצויין חוץ משלא מגביר זה הכול ... אז מה זה יתכן משהו נשרפ אולי ?? -
לילה טוב לכם ... קניתי לפני חצי שנה רדיו דיסק של פיוניר דגם 6050 עכשיו התחיל לכבות לי אחרי חודשים לפעמים לא קוראה דיסקים בקיצור נדפק והיום נדפק לי משהו שהוא לא מגביר ולא מנמיךך קאילו יענו כמו שנתקע אבל עובד מצויין אפשר לשמוע בקול נמוך נמוך כפי שנתקע הווליום .. הורדתי תפנל קדי לנקות את הנחושת שבית הפנל לבית המכשיר עצמו והחזרתי אותו ולא עזר אז למישהו יש פיתרון לבעיה הזו או שאם נתקע הוולים אז יש פיתרון לזה קפתור או משהו אנעארף ... תודה מראוש למי שיכול לעזור לי ... שיהיה לכם לילה טוב ..
-
בעיה קטנה בסאב וופר jbl 1100w
עלאא חאג' פרסם הודעה בנושא של עלאא חאג' בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
הנמכתי למגבר קצת ובמערכת גם קצת אבל אני מריח כל הזמן ריח שרוף כשאני מגביר למערכת לפול ווליום לחצי שעה משהו כזה ...אז אולי הסאב נשרף ?( דרך אגב הסאב בתיבה פתוחה והתיבה לא תואמת לסאב אז אולי זאת הבעיה )בניתי תיבה אטומה כלפי הוראות יצרן אבל עדיין לא נסיתי אותה האם יותר כידאילי לי להחליף את התיבות ?? תודה מראש -
בעיה קטנה בסאב וופר jbl 1100w
עלאא חאג' פרסם הודעה בנושא של עלאא חאג' בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
יש לי מגבר פולס אוודיו1600W שמחובר רק על הסאב ...כפי שהבנתי התגובות שעברו שהמגבר הזה קשה לשרוף סאבים ... אז מה דעתך מה אני יעשה בבעיה זו ? האם אני צריך להנמיך מהמגבר קצת או מהרדיו דיסק להנמיך מהבאס ? תודה למי שעוזר -
קניתי לפני חודשיים סאב וופר מבית 1100W jbl אתמול הגברתי לו בערכת לפול ווליום לתוך שעה משהו כזה היה משהו חבל על הזמן בקיצור אחרי שעה התחלתי להריח ריח שרוף של פלסתיק הלכתי לסאב הרחתי אותו וזה היה ממינו .. ובכול זאת הוא עדיין עובד כמו שצריל.. השאלה שלי האם הסאב לא טוב או שהוא נשרף או עלול לשרף ? או שזה שכול סאב מוצי ריח אחרי שהוא מתחמם ? למישהו יש תשובה תודה למי שעוזר לי ..
-
עזרה בבניית תיבה לסאב וופר JBL 1100W
עלאא חאג' פרסם הודעה בנושא של עלאא חאג' בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מה אף אחד לא יודע לעשות תיבה אטומה לסאב וופר הזה ?? \ שמישהו יעזור לי -
שלום לכם * קניתי אתמול סאב וופר JBL 1100W דגם GT5-12 . ועכשיו אני רוצה לבנות לסאב וופר תיבה שתתאים לה אני מעוניין בתיבה אטומה http://cgi.ebay.com.sg/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=190290544489 מישהו יכול לשלוח לי תפרטים של התיבה איך אני בונה אותה מה הגודל התיבה שצריך לסאב הזה ... אם מישהו יכול לסרטט לי בידיוק מה האורך והרוחב וכו' תעזרו לי מאוד ... (הדיקת שממינו אני בונה הוא סנווצ' ) לא MDF כמו שצריך אני לא רוצה לבנות מחומר MDF רק סנווצ'... תודה מכל הלב למי שעוזר לי ..
-
שאלה בבחירת שני סאבים .לתיבה שבניתי..
עלאא חאג' פרסם הודעה בנושא של עלאא חאג' בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מקסימום 1100 שקל לשני סאבים ..דרך אגב אני אוהב לשמוע שירים שיש בהם בומים כמו hip hop ...ולפעמים מזרחית ... ושאלה השנית אם אפשר מה אני יסים בפנים בתוך התיבה איזה קוטנה או ספוג .. מה דעתך איזה יותר טוב או שלא לשים כלום והאם זה משפיע בכלל על הסאונד שלו ? תודה... -
שאלה בבחירת שני סאבים .לתיבה שבניתי..
עלאא חאג' פרסם הודעה בנושא של עלאא חאג' בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אני יודע ***מספיקה ע' אחת בסוף המילה*** אבל אמרתי מקודם ***מספיקה ם' אחת בסוף המילה, לא סתם היא נקראית מ' סופית*** שחבר שלי הביא לי אותה מתנה מה לזרוק אותה תגיד לי ? ***שים לב לצורת הכתיבה שלך. להבא הודעות כאלו ימחקו*** -
שאלה בבחירת שני סאבים .לתיבה שבניתי..
עלאא חאג' פרסם הודעה בנושא של עלאא חאג' בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
החור בידיוק כמו שבאתר ששלחתי מקודם http://www.al-galgalim.co.il/gallery_popup.php?id=1230472137 אבל אני לא יודע אם התמונה ששלחתי אותו ליטרים כמו אצלי אבל מה דעתך ?..איזה להביא ? תודה .. -
שלום לכם ... היום חבר שלי בנה לי תיבה כפולה 120 ליטר הביא לי אותה מתנה השאלה שלי מה לשים לה איזה סאבים כידאי לי ... איזה סאב מתאים לתיבה הזאת התיבה פתוחה לא אטומה ...והחור באמצע ...ואיזה יותר שווה לי להתקין במערכת שלי באוטו ...אני מעוניין רק בתיבה כפולה .. המערכת שיש לי באוטו היא : 1.רדיו דיסק פיוניר 6050 2.מגבר פולס אודיו 1600 W /ומגבר GBL 75.4 .. 3.קבל מתח 1.6 4.רמקולים פיוניר 450 W . התיבה כמו התיבה הזאת אבל בלי הסאבים http://www.al-galgalim.co.il/gallery_popup.php?id=1230472137 ...תודה למי שעוזר ליי....
-
יש לי רדיו דיסק פיוניר דגם 6050... עכשיו יש לי בעיה שזו כשאני מדליק את הרכב אז אני שומע תרעש של האלטרנטור וכשהאוטו מכובה ורק דלוק הסויצ' אז אני שומע רעק מוזר נראה לי שזה מהמזרקים ..או משבה כל שהיא .וכשאני לא מפעיל כלום רק תרדיו בלי סויצ' אז אני לא שומע תרעשים המוזרים ..(המערכת מחוברת ישירות למצבר ).אז איך אפשר לפתור את הבעיה הזו .אני מודה למי שעוזר לי .. אצל חבר שלי גם שמעתי תרעשים האלו ברדיו דיסק פיוניר דגם אחר .... יש לי מגבר V 15 שמחובר עליו שני רמקולים של פיוניר 300 W הרכב שלי הוא פיז'ו 206 מודל 2006 ... תודה מראש..למי שעוזר לי.
-
אצלי עובד מצויין ... אצלי מחובר 8 ג'ג'ה אבל לא מלה בשירים יש לי בשימוש 4 וחצי ג'גיה והוא עובד לי מצויין..אבל קצת נתקע לי אבל זה עובד ללא בעיה .. אולי יש לך דפקת ברדיו דיסק הרדיו הזה לא ממש מוצלח יש בו המון העיות ..עוד כמה חודשים תראה שהרדיו נכבה לך כשאתה מדפדף בשירים ...אני מכווה לך שלא יהיה לך בעיה בו.. בהצלחה
-
לכחתי את המגבר לתיקון בדקו לי אותו אמרו לי הכל אצל תקין עובד והוא עדיין חדש אין בוא תקלות ... אז מה זאת אומרת משהו לא בסדר או שהמגבר מרוב שהוא חזק שורף את הסאבים ?? תודה .
-
שלום לכם ! יש לי שאלה ..יש לי מגבר פולס אודיו 1600W דגם BA440 כבר שרף לי שלושה סאבים למה הוא שורף לי אותם ..? חיברתי עליו תיבה כפולה ושני סאבים .. ונשרפו שניהם ביחד הם התקלה מהמגבר או מהסאבים ? הסאבים הם אחד פיוניר 1200W 4אום ואחד קינווד 1200W .. תודה מראש למי שעוזר לי .
-
בקשר להתקנת סאב של TS-W307D2 פיוניר
עלאא חאג' פרסם הודעה בנושא של עלאא חאג' בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
סליחה שאניי לא מבין באום הזה .... אם האום יותר נמוך אז יותר חזק או להפך אם האום יותר גדול אז יותר חזק? תודה .. -
בקשר להתקנת סאב של TS-W307D2 פיוניר
עלאא חאג' פרסם הודעה בנושא של עלאא חאג' בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
תודה לכל העוזרים לי .. יש לי שאלה קטנה אם הסאב יורד ל1 אום אז יהיה יותר חזק מ 4 אום ?? אני מתכונן לקנות מגבר GBL gto75.4 ויש לי אחד של פולס אודיו 1600 W האם בין שני המגברים יכולים לרדת ל1 אום .? והאם זה טוב לחבר פלוס לפלפוס ומינוס למינוס ...האם יתן לי כוח מאשר לעשות גשר? או לחבר רק פלוס ומינוס ולחבר אותם ישר למגבר ולעזוב את מה שנשאר + ו- ..? (איזה מכל אלה יתן לי באס או צליל הכי טוב מהם)? תודה מראש ... -
יש לי שאלה בקשר לסאב פיוניר דגם TS-W307D2 איפה החיבור של הסאב יש 4 יציאות בשביל מה כל היציאות האלו ? יש +- ו +- ? ואם אני מחבר כאילו יציאה אחת פלוס ומינוס האם זה יתן לי אותו עוצמה או אותו כוח מאשר אם אני מחבר מפלוס הראשון למינוס הרבעי זה ישפיע או מה ? ואם אחבר את שני הפלוסים ביחד ושני המינוסים ביחד זה יתן לי משהו אחר?? תודה מראש.
-
דוגמאות: לא , אבל אתה יכול לקנות מגבר שמוצי ממינו 250 RMS והסאב שלך 450 RMS זה לא מפריע אבל המגבר לא יפעיל את הסאב כמו שצריך ... ומבחינה השניה אם אתה קונה מגבר בעל 500 RMS והסאב בעל 200 RMS אז המגבר יפעיל את הסאב כמו שצריך אתה יכול לעשות לו כיוון בימקום לתת לסאב 500 RMS יתן לך כמה שאתה צריך אבל זה תלוי בךך איך אתה רוצה לשמוע .. אבל זאת לא אומרת אם הסאב צריך 200 RMS אז אתה צריך לתת לו 200 RMS זה תלוי בך איך אתה רוצה לשמוע ואיזה אוטו יש לך בכלל ... זה כל העיניין ... אני מכווה שהבנתה עליי .. בהצלחה ..
