-
הודעות
90 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי עלאא חאג'
-
מה דעתכם מערכת שאני מעוניין לקנות
עלאא חאג' פרסם הודעה בנושא של nirharaz בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
למה אתה רוצה דווקה סאב וופר ולמה לא בזוקה ....תשמע ממיני כודם כל לפני שאתה בוחר תסאב וופר תשמע את הבאס של בזוקה של ג'באל ואז לך לסאב וופר לאיזה שאתה רוצה תראי איזה הבדלל אני מבטיח לך שהבזוקה של ג'באל יותר טובה אבל זה תלוי בך אם אתה רוצה לשמוע באס ממושךךך עם מומים חזקים אז לך לבזוקה ואם אתה רוצה לשמוע שירים שיש בהם רק דיבורים וכ'ו אז לך לסאב וופר דרך אגב גם בסאבוופר יש בו באס חזק אבל לא כמו של הבזוקה ... בהצלחה בבחירה. -
יש לי כזה אבל למה אתה צריך אותו מה אתה רוצה לחבר עליו זה השאלה ?
-
השאלה היא מה אתה רוצה לחבר על המגבר הזה ? ואיזה מערכת יש לךך תרשום בידוק מא' עד ת ..
-
תודה אחי על ההצעה שלך ... איזה יותר כידאי לי לקנות את המונו או את GBL בשביל שני הסאבים שלי ?? תודה לך ולילה טוב
-
מישהו יכול לעזור לי בבקשה? *--מה ההבדל בין מגבר מונובלוק למגבר רגלי 4 יציאות ? תודה לכם.
-
יש לי רעשים בסאב וברמקולים, מה לעשות?
עלאא חאג' פרסם הודעה בנושא של mottiyos בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
כנס לאתר הזה http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=211036 תקרה אותו טוב זה יעזור לך על בטוח גם אצלי היה אותו בעיה ... בהצלחה .... -
מה ההבדל בין מונו למגבר בעל 4 ערוצים ? והאם המגבר GBL יוכל להחזיק מעמד עם שני סאבים ? תודה ..
-
לא משנה .! אני מחפש מגבר שיוכל להחזיק לי את שני הסאבים ויוכל להחזיק מעמד זה הכל ... אני לא יודע בשביל מה עושים מזה סיפורר ארוך ... אבל עדייף שיהיה מונו ... אבל אם יש משהו שהוא לא מונו והוא יכול להחזיק מעמד עם שני סאבים אז בכיףף ..מה יש לך להציע לי ? תודה
-
סליחה. למדתי איך לערוך הודעה בפורם הזה פשות לא היתי יודע איך להתחיל ... (רכב שלי הוא פיג'ו 206 2006) למי ששאלל ..... אז ככה יש לי שני סאבים( תיבה כפולה ) 1.פיוניר הדגם החדש TSW307D2 2.קינווד 1200 W רכבים של המערכת הם : 1.רדיו דיסק פיוניר 6050 2.זוג רמקולים של פיוניר W300 6*9 מאחורה (עוד מעט אני מחליף אותם למשהו יותר הגיוני ) 3.מגבר דומבוס http://www.wallashops.co.il/ws/a/ap.aspx?pi=1AG9451022008 - מורכב עליו רמקולים של פיוניר 300W. 4. קבל דיגיטלי LEGACY 1.6 5.תיבה כפולה .... ------------------------------ עכשיו חסר לי מגבר אחד שיוכל להפעיל לי את שני הסאבים ... רוצה עזרתכם ... ותודה לכם מראש ... .................................................................................................... היה לי פעם מגבר של פולס אודיו 1600 W ושני הסאבים היוא מחוברים עליו ועכשיו נשרף לי ..מעוניין לקנות משהו יותר טוב .... *שאלה קטנה האם כידי לקנות קומפננטים למערכת זו ?.. שוב תודה לכל העוזרים לי ...ולילה טוב לכם ...
-
אבל זה יתן לי באסיים חזקים כמו שצריךך כאילו כמו של GBL ? והם זה יוכל להפעיל לי את שני סאבים ביחד ? לא נראה לי זה מסוגל להחזיק מעמד בשני סאבים מה דעתך אחי?
-
חחח ('חח' היא אינה מילה בעברית, נא הימנע משימוש בשפת צ'אט) אתה כמוני חולה באסיים ....חחח מרוב שאני אוהב באס שמתי ברכב שני סאבים בניתי תיבה כפולה ושמתי שני סבים שונים כשדי שיעשה יותר רעש חח ...שמתי אחד פיוניר 1200 דגם חדש ואחד קינווד 1200 W יצא משהו חבל על הזמן ... יביאו לך משטרה אם אתה מגביר עד הסוף חחחח כמוני חחח('חח' היא אינה מילה בעברית, נא הימנע משימוש בשפת צ'אט)
-
שלום לכם חברה ושנה טובה לכם .... מעוניין לקנות מגבר .חזק ורציני . יש לי רדיו דיסק מבית פיוניר 6050 ויש לי שני רמקולים אחוריים 6X9 של פיוניר 300 W ויש לי תיבה כפולה של פיוניר הדגם החדש 1200 W 307 עכשיו רוצה לקנות מגבר רציני שיפעיל את הסאב במילה אחרת שיפוצץ אותם .. יש לי סתם מגבר של דומבוס 340 RMS והיה לי מגבר פולס אודיו 1600W .. שני רמקולים מחוברים על הדומבוס והסאבים היו מחוברים על מגבר השיני של פולס אודיו אבל לצערי הפול אודיו נשרף לי לא יודע מה קרה לו פיתאום לפעמים עובד ולפעמים לא עובד .... בקיצור אני מעוניין לקנות מגבר חזק לשניה הסבים אמרו לי המגבר של GBL חזק ואיכותי אבל לא יודע עד עכשיו מה לקנות אה התקציב שלי הוא מקסימום 1200 שקל לא יותר .. תודה לכם חברה ... לילה טוב לכם
-
בעיה ברדיו דיסק pioner 6050
עלאא חאג' פרסם הודעה בנושא של עלאא חאג' בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
בדקתי היום הכל היה טוב הכל מחובר כמו שצריך ... אבל הבעיה הזו נהית לי פעם בה לא כל פעם אבל לפעמים יש לך מוסג אולי למה ?? או שזה מחלה במכשירים האלו ? אמרו לי שהמכשיר הזה הרבה תקלות ...האם זה נכון ? דרך אגב לפעמים כשאני מגביר לו ומנמיך לו כל כמה שניות אז פעם בה נכבה לי ...ואז צריך להוריד תפנל ולהחזיר אותו והוא עובד מצויין .. תודה לכם חברה -
שלום לכם חברה .... יש לי רדיו דיסק פיוניר דגם 6050 קניתי אותו לפנה חודש וחצי עכשיו הבעיה היא לפעמם הרדיו נכבה והוא לא עובד בכלל וכל הכפתורים לא עובדים לי ..ואם אני מוצי את הפנל ומחזיר אותו אז עובד לי רגיל ...אז מה הבעיה הזאת? מישהו יכול לעזור לי תודה לכם ושנה טובה חברה ..
-
יש לי רדיו דיסק קינווד http://www.autos-sound.net/Product.asp?ProID=90 האם זה יעביד לי תקומפננטים ? כמו שצריך או מה דרך אגב יש לי זוג רמקולי קטנים של פיוניר 160 W ... האם כידאי לשים קומפננטים?
-
התקציב שלי 500 שקל אבל האם יעבדו בלי מגבר באכות טובה תודה
-
אמ... רוצה לקנות שתי קומפננטים עד עכשיו לא החלטטי איזה לקנות ויש לי בעיה קטנה ...אין לי מגבר ואני לא מעוניין לשים מגבר האם הקומפננטים יעבדו על הרדיו דיסק ....ואיזה איכות יהיה לי ואם קידאי לקנות תקומפננטים או לא תודה .לכם.. ושיהיה לכם לילה טוב והמשך מהנה ..תודה .
-
שלום לכם !! יש לי שני סאבים אחד פיוניר ואחד קינווד שניהם דגם החגש הפיוניר 1200 W והקינווד גם 1200 W (בתיבה כפולה) אני רוצה לקנות מגבר שיוכל לפוצץ אותם או נגיד שיוכל להפעיל אותם כמו שדורשים ... היה לי פולס אודיו 1600 וואט ונשרף לי לא יודע למה ... מה דעתכם מה אקנה איזה מגבר צריך לקנות בשבילהם ? אמ... חברים שלי אמרו לי רק לך על ג'באל ... התקציב שלי הוא 1200 שקל מקסמום ... האם יש מגבר ג'באל שיחזיק את שניהם ? תודה לכם חברים ...
-
רוצה לקנות מגבר שיוכל להעביד לי שני סאביים ושני רמקולים אני רוצה שהמגבר יוכל להפעיל לי אותם .יש לי שני סאבים של פיוניר דגם 2007 1200W ושני רמקולים פיוניר 300 וואט .. הרדיו דיסק שיש לי הוא דולפינים החדש שיצה 6050 .. אני רוצה רק מגבר אחד שאשים באוטו היה לי שני מגברים אבל אני לא רוצה אותםם רוצה רק שיהיה לי מגבר אחד ... מישהו יש לו רעיון איזה לקנות או שהוא מבין מה אני צריך לקנות?? תודה ..
-
יש לי שני מגברים באוטו אחד פול אודיו ואחד v 15 עכשיו הרכבתי בפולס אודיו סאב ובv 15 הרכבתי רמקולים 300 וואט פיוניר וכשהורדתי תסאב מהאוטו לא יודע מה קרה פיתאום לא יודע נגעו הקבלים של המגבר בשילדה אני לא ידוע איזה מהם אבל פיתאום שמעתי בום ברמקולים ואז נוצר לי מין וססס חזק ...רעש כמו של האלטרנטור ..לא יודע מה זה אני לא יכול לשמוע במערכת מרוב הרעש מה זה צריך להיות ?. דרך אזב הפולס אודיו מנותק עכשיו והמגבר השיני מחובר ... האוטו שלי הוא פיז'ו 206 מודל 2006 ..גיר רגיל 1400 -- כשהאוטו מכובה גם אני שומע רעש אם הסויצ' מופעל. ואם הסויתצ' לו מופעל אז אני לא שומע תרעש .. וכשאני מפעיל את הרכב אז שומע רעש של המנוע ... תודה למי שעוזר לי..
-
יש לי שני מגברים באוטו אחד פול אודיו ואחד v 15 עכשיו הרכבתי בפולס אודיו סאב ובv 15 הרכבתי רמקולים 300 וואט פיוניר וכשהורדתי תסאב מהאוטו לא יודע מה קרה פיתאום לא יודע נגעו הקבלים של המגבר בשילדה אני לא ידוע איזה מהם אבל פיתאום שמעתי בום ברמקולים ואז נוצר לי מין רעש כמו של האלטרנטור ..לא יודע מה זה אני לא יכול לשמוע במערכת מרוב הרעש מה זה צריך להיות ?. מה קרה למגבר המקבר הפולס אודיו מנותק עכשיו והמגבר השיני מחובר ... מישהו יכול לעזור לי תודה .. האוטו שלי הוא פיז'ו 206 מודל 2006 ..גיר רגיל 1400 -- כשהאוטו מכובה גם אני שומע רעש אם הסויצ' מופעל ואם הסויתצ' לו מופעל אז אני לא שומע תרעש .. וכשאני מפעיל את הרכב אז שומע רעש של המנוע ... בבקשה שמישהו יעזור לי תודה ..
-
היום קניתי פיוניר החדש דגם 6050 היה לי קנווד בקיצור כשהיה לי תרדיו דיסק קינווד לא היתי שומע את הרעשים של האלטרנאטור וקששמתי את הרדיו החדש של פיוניר שמעתי תרעשים אבל הבעיה היה כשאני מגביר למערכת אז אני לא שומע וכשאני משתיק את הקל אז אני שומע תרעשים אז לא נראה לי שהבעיה מהקבל שהולך מהרדיו דיסק למגבר אז למישהו יש לו אולי מוסג מה לעשות עם זה ? תודה למי שעוזר לי
-
קניתי היום רדיו דיסק מבית פיוניר דגם 6050 עכשיו התקנתי אותו הכל עבד טוב ויפה לא עשיתי אותו על סויצ' עשיתי אותו ישיר כי אין לי כבל של הסויצ' בקיצור לעניין הלכתי לכבת אותו נכבה אבל היה דלוק כל הזמן כאילו שומר מסךך אז מה לעשות האם למישהו יש לו פתרון לזה? כל הלילה עכשיו דלוק הרדיו דיסק אבל לא יודע אם ככה דלוק או לא ואלה תאמת לא יודע מה לעשות לו ... והאם יגמור לי תמצבר ? תודה למי שעוזר לי ..
-
קניתי תקבל כי כשאני שומע בפול ווליום אז כאילו יש לי צריכת חשמל האורות של האוטו כאילו לא עובר להם זרם כמו שצריך ובלילה אתה רואה תהבדל כאילו האורות מתים לא יודע שאלתי חשמלאי אומר לי האוטו שלך (פיג'ו206 )אלה אוטו שכולכולו חשמל והוא דורש הרבה חשמל ואתה משתמש בהמון חשמל .. בשביל זה קניתי תקבל ..
-
איך אני יכול להטעין את הקבל כמו שצריך ? כדי שלא יפגע הקבל או שיקרה לו משהו ...אמרו לי אם אתה מטעין אותו טעינה לא נכונה אז נסרף לך אחרי כמה חודשים האם זה נכון ?? מה השיטה להטעין את הקבל ? .?
