Jump to content

עלאא חאג'

  • הודעות

    90
  • כאן מאז:

ספרו לנו עליכם

  • תחביבים
    אין

הנקודות של עלאא חאג'

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. תודה על התגובה בקשר לצנרת הכול חדש ובקשר לאיפוס מצערת פעם איפסו לי את זה וזה היה אותו דבר ניראה עוד פעם אני ילך למוסך שלי תודה לכם אני יהיה איתכם בקשר בכל זאת מה יקרה איתי
  2. שלום לכם יש לי בעיה בהתנעת בוקר ( כשהמנוע קר ) בקושי מניע צריך לתת קצת גז כדי שיניע וכאשר המנוע חם אין בעיה בהתנעה מתניע רגיל .. אז מה הבעיה בזה ? זה קרה כאשר נתנו עזרה לאוטו ושמו כבלים הפוך מינוס על פלוס ופלוס על מינוס שרף כמה פיוזים וסידרתי את זה רק נשאר את הבעיה של התנעה .. מדובר על גולף גנרשן מודל 2002 2.0 דגם מנוע apk .. תודה למי שעוזר
  3. פירקתי אותה לגמרי נקיתי אותה דרך ספרי קרבורטור עם סמרטוט .. ופירקתי את המכסה הפלסטיק שצמוד ליד המצערת ונקיתי את זה דרך ספרי מגעים .. וזה לא עזר
  4. שלום לכולם. יש לי בעיה בטורים, כאשר אני מניע את האוטו כשהמנוע קר הטורים עומדים על ס"לד 0.8 וכאחרי כמה דקות שהמנוע מגיע לטמפרטורה 90 הטורים עולים ל1.2. רק אם אני שם על הילוך d הטורים מתיצבים .חוץ מזה אחרי נסיעה ועצירה כאשר אני שם על הילוך p או n חוזר אותו בעיה טורים גבוהים שזה 1.2 . הנסיונות שלי בתיקון ולא עזר הן : ניקוי מצערת לא עזר. טיפול של 10 אלף לא עזר. החלפת פילטר דלק לא עזר. שמתי תוסף דלק לא עזר נסיתי להחליף את החיישן של כמות אוויר לא עזר. נסיתי לראות שאם יש דליפה של אוויר לא מצאתי שום בעיה. אני בדרך להחליף את חיישן חום מנוע למרות שהחום שמראה לי תמיד תקין. בבקשה אם יש מישהו שיכול לעזור לי בתקלה הזאת אני מודה לו תודה.
  5. כאילו הבננות האלו בימקום הקבלים הצבעוניים שהולכים לרמקולים הקדמיים או האחוריים שמים אפשרות לחב בננות .? אבל יש שתי יציאות שהולכות למגבר .... זה נקרה לסאב ??
  6. שלום לכם .. יש לי שאלה ואני רוצה לדעת מה זה אז ככה יש לי רדיו דיסק מבית פיוניר 6050 הרקבתי את הרדיו דיסק הכול בסדר גמור אבל לא ידעתי מה זה הבננות מאחורה השתמשתי בשניים למגבר ונשאר ארבע אז מה זה בשביל מה זה ? יש לי סאב ושני מגברים ושני רמקולים קדמיים ואחוריים ... תודה למי שעוזר לי
  7. אבל נראה לי שזה לא קשור מהחיבורים !! כי הכול עובד מצויין חוץ משלא מגביר זה הכול ... אז מה זה יתכן משהו נשרפ אולי ??
  8. לילה טוב לכם ... קניתי לפני חצי שנה רדיו דיסק של פיוניר דגם 6050 עכשיו התחיל לכבות לי אחרי חודשים לפעמים לא קוראה דיסקים בקיצור נדפק והיום נדפק לי משהו שהוא לא מגביר ולא מנמיךך קאילו יענו כמו שנתקע אבל עובד מצויין אפשר לשמוע בקול נמוך נמוך כפי שנתקע הווליום .. הורדתי תפנל קדי לנקות את הנחושת שבית הפנל לבית המכשיר עצמו והחזרתי אותו ולא עזר אז למישהו יש פיתרון לבעיה הזו או שאם נתקע הוולים אז יש פיתרון לזה קפתור או משהו אנעארף ... תודה מראוש למי שיכול לעזור לי ... שיהיה לכם לילה טוב ..
  9. הנמכתי למגבר קצת ובמערכת גם קצת אבל אני מריח כל הזמן ריח שרוף כשאני מגביר למערכת לפול ווליום לחצי שעה משהו כזה ...אז אולי הסאב נשרף ?( דרך אגב הסאב בתיבה פתוחה והתיבה לא תואמת לסאב אז אולי זאת הבעיה )בניתי תיבה אטומה כלפי הוראות יצרן אבל עדיין לא נסיתי אותה האם יותר כידאילי לי להחליף את התיבות ?? תודה מראש
  10. יש לי מגבר פולס אוודיו1600W שמחובר רק על הסאב ...כפי שהבנתי התגובות שעברו שהמגבר הזה קשה לשרוף סאבים ... אז מה דעתך מה אני יעשה בבעיה זו ? האם אני צריך להנמיך מהמגבר קצת או מהרדיו דיסק להנמיך מהבאס ? תודה למי שעוזר
  11. קניתי לפני חודשיים סאב וופר מבית 1100W jbl אתמול הגברתי לו בערכת לפול ווליום לתוך שעה משהו כזה היה משהו חבל על הזמן בקיצור אחרי שעה התחלתי להריח ריח שרוף של פלסתיק הלכתי לסאב הרחתי אותו וזה היה ממינו .. ובכול זאת הוא עדיין עובד כמו שצריל.. השאלה שלי האם הסאב לא טוב או שהוא נשרף או עלול לשרף ? או שזה שכול סאב מוצי ריח אחרי שהוא מתחמם ? למישהו יש תשובה תודה למי שעוזר לי ..
  12. מה אף אחד לא יודע לעשות תיבה אטומה לסאב וופר הזה ?? \ שמישהו יעזור לי
  13. שלום לכם * קניתי אתמול סאב וופר JBL 1100W דגם GT5-12 . ועכשיו אני רוצה לבנות לסאב וופר תיבה שתתאים לה אני מעוניין בתיבה אטומה http://cgi.ebay.com.sg/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=190290544489 מישהו יכול לשלוח לי תפרטים של התיבה איך אני בונה אותה מה הגודל התיבה שצריך לסאב הזה ... אם מישהו יכול לסרטט לי בידיוק מה האורך והרוחב וכו' תעזרו לי מאוד ... (הדיקת שממינו אני בונה הוא סנווצ' ) לא MDF כמו שצריך אני לא רוצה לבנות מחומר MDF רק סנווצ'... תודה מכל הלב למי שעוזר לי ..
  14. מקסימום 1100 שקל לשני סאבים ..דרך אגב אני אוהב לשמוע שירים שיש בהם בומים כמו hip hop ...ולפעמים מזרחית ... ושאלה השנית אם אפשר מה אני יסים בפנים בתוך התיבה איזה קוטנה או ספוג .. מה דעתך איזה יותר טוב או שלא לשים כלום והאם זה משפיע בכלל על הסאונד שלו ? תודה...
  15. אני יודע ***מספיקה ע' אחת בסוף המילה*** אבל אמרתי מקודם ***מספיקה ם' אחת בסוף המילה, לא סתם היא נקראית מ' סופית*** שחבר שלי הביא לי אותה מתנה מה לזרוק אותה תגיד לי ? ***שים לב לצורת הכתיבה שלך. להבא הודעות כאלו ימחקו***
×
×
  • תוכן חדש...