Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6340 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

Guest ספורטמוטורי
פורסם
היום קיבלתי הצעת ביטוח לאקורד, 5800+- למקיף. נראה לי שאני יורד מההונדה אלא אם תגידו לי שכל רכבי ה'מנהלים' יש ביטוח יקר כזה, הבנתי שעלות הביטוח של 407 דומה.

אז על מה אתם להמליץ לי שיהיה נוח, לא יהיה קשה מדי למכור ולא קורע עם הדלק?

 

 

איפה בדקת בדיוק,אני יודע שביטוח הונדה יקר אבל עד כדי כך?!!!!

 

האודי שלי עלתה הרבה פחות,אפילו בכלל לא התקרבתי לסף ה5000,תנסה לבדוק חברות אחרות.

פורסם

שוב שלום לכם,

יש לי כמה אפשרויות ואני צריך את עצתכם שוב.

 

1. C5 ליסינג צבועה ללא תאונות, שנת 2006, אחריות ל 40K ק"מ, 60K ק"מ על השעון. 73K ש"ח.

2. C5 ליסינג נקייה, 2007, אותה אחריות, 77K ק"מ על השעון. 80K ש"ח.

3. C5 פרטית, 2007, נקייה ושמורה, יד 1, 100K ק"מ, ללא אחריות. 75K ש"ח.

4. אאודי A4, יד 2, פרטית, 130K ק"מ, שנת 2002, (יפהפיה..+ גג), ללא אחריות. 70K ש"ח.

5. אאודי A4, יד 1 פרטית, 120K ק"מ, שנת 2004, 85K ש"ח.

 

בבקשה אתם עזרה אני...

בריאות לכולם!

פורסם
לא להעדיף את הפרטית (מספר 3)?

הרכב עבר בשנתיים מה שהוא היה אמור לעבור בשש.100k בשנתיים זה אומר שהרכב לא הפסיק לעבוד ופשוט נסע כל היום וקרוב לוודאי שגם בלילה.לא נשמע לי בכלל.

פורסם

כן אבל משלמים 30K פחות מהמחירון..

 

מצאתי עוד אחת היום, 2006, פרטית עם 44K ק"מ, לא PK, שנתיים אחריות, המחיר קצת גבוה (יחסית כמובן) - 83K ש"ח.

בריאות לכולם!

×
×
  • תוכן חדש...