Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6374 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

 

נאמר לי בטסט שיש חופש בזרוע השמאלית.

 

יש איזו דרך לבטל את החופש בלי להלחליף את הזרוע? זה פשוט מה שהבנתי מהבוחן.

 

ועוד שאלה לידע כללי (מסקרנות) - איפה נמצאת התיבת הגה בסיוויק? בצד של ההגה או בצד השני? (ההיגיון אומר לי שבצד של ההגה - אבל ראיתי אותו עושה משהו בסביבה של הציריה הימנית ואז נזל נוזל כתמתם-בהיר על הרצפה. אני מנסה להבין מה זה, לידע כללי).

 

תודה.

פורסם

תודה.

 

מה שיותר מטריד אותי זה למה הוא התעסק באיזור של הציריה הימנית אם היה חופש בהגה? כלומר האם באמת תיבת ההגה בסיוויק היא לא בצד של ההגה?

פורסם

אז איך התנועה תעבור מההגה לגלגלים ?

יש תיבת הגה, זרועות היגוי וקצוות הגה (תפוחי הגה) שנמצאים כולם לרוחב הרכב למטה ומחברים בין הגלגלים.

פורסם

אבל יכול להיות שיש גם משם נזילה?

 

הוא שיחק עם משהו מעל הציריה הימנית, ואז התחיל טיפטוף רציני. כששאלתי אותו מה זה, הוא ענה לי שזה נוזל הגה.

האם נוזל הגה יכול לנזול משם?

 

עכשיו חזרתי הבייתה ויש נזילה די רצינית מאותו איזור ימני, בגלל זה נראה לי מוזר.

פורסם
אם זה בודאות מהזרוע, זה לא סיפור יקר.

אין אפשרות לבטל חופש, רק להחליף זרוע.

 

ישנה אפשרות לבטל חופש.

אבל לא כדאי להיתעסק עם זה כי העלות זניחה עבור חלק חדש.

 

ירון מאיר

פורסם

בוא נגיד ככה, אסור לבטל חופשים. מכלול שנוצר בו חופש יש להחליפו בחדש.

 

aa123 - אתה בטוח שלא הגעת מהירח לפני שבועיים ? נגעו לך ברכב, עדיין לא הבנתי מי ולמה.

מאז שנגעו לך ברכב יש נזילה. כך יצאת וחזרת הביתה ? לא דרשת ביטול הנזילה ?

לא יודע מה יש לך ברכב כי לא ראיתי אותו אבל בסיפור שלך יש כמה חורים שאני לא מצליח להשלים...

פורסם

היום בבוקר בדקתי, הנזילה נעלמה. כנראה אלה באמת היו שאריות של נוזל הגה.

 

רק לא הבנתי למה כדי לסדר את הנזילה בתיבת הגה, הוא התעסק עם משהו שנמצא בכלל בצד ימין של הרכב.

 

אגב, כשהוא סובב את הגלגלים ימינה ושמאלה יצאו שפריצים מאותו האיזור (ליד הגלגל הימני).

 

סתם מסקרנות - איך מגיע נוזל הגה לצד הימני של הרכב?

 

סליחה על הבורות ותודה.

 

(מה לעשות, הקטע המכני לא מעניין אותי וגם לא מבין שם כלום :) מעדיף להנות מהנהיגה (ברכב השני).

×
×
  • תוכן חדש...