Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6387 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חוקי זה בטוח לא.

הכל אפשרי, זה רק עניין של כסף וכמה כ"ס אתה רוצה להוסיף.

בשביל שנוכל לייעץ לך יותר טוב כדאי שתתן לנו 2 פרטים חשובים:

1) מה התקציב שלך?

2) כמה כ"ס אתה רוצה להוסיף?

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
אה וואלה ? ולעשות סיויק טורבו לא עולה כמו עוד סיויק?

קודם כל תקרא את מה שפותח השרשור רשם, הוא רוצה בכמה שפחות כסף כמה שיותר כוח. ההודעה שלי רמז לכמה עולה פרוייקט כזה.

שנית, פרוייקט כזה על פולו יעלה הרבה יותר מאשר בסיוויק.

שלישית, הרבה יותר עדיף, פשוט וזול לקנות איביזה 20VT.

פורסם

פולו T די שוות ערך לאיביזה טורבו 2001/2002, אז לא עדיף פשוט להשתדרג בדרך הזו?

עלות לא זולה, באיזור ה25K אם כל החלקים חדשים (בהנחה שתישאר על מנוע סגור). וכשתגמור,השאלה כמה קשה/פשוט יהיה לכוון את הרכב?

 

עדיף לזרוק שם את מנוע ה1.8T של הקונצרן ולא לבנות על הבסיס החלש של ה1.4 .

 

בהצלחה.

CONTROL IS NOTHING WITHOUT POWER - GT35R

פורסם

למה לא\ איביזה זו רצפת פולו משופרת

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

היום המכוניות החדשות מגיעות אם מנוע 1.4 וטורבו מוציאות הספק של 160 כ"ס

השאלה הגדולה שנשאלת היא " איך ? "

 

עושה חשק להרכיב שבלול על הרכב.

רק אם זה היה כזה פשוט כמו שזה נשמע...

Polo 16v 6N2 -My Previous ride

EAT SLEEP BOOST

 

פורסם
היום המכוניות החדשות מגיעות אם מנוע 1.4 וטורבו מוציאות הספק של 160 כ"ס

השאלה הגדולה שנשאלת היא " איך ? "

ע"י מגדש על ומגדש טורבו ביחד :roll:

פורסם

אני חושב שהפרוייקט אמור להתחיל ממנוע חדש.

תבדוק אפשרויות של רכבים שהמנוע שלהם יכול להישתל במרכב שלך, ובדוק את אופציות הטורבו, למשל כמו שאמרו אאודי A3 יש להן מנועי טורבו.

 

אם לא תנסה להשתיל מנוע יותר חזק עם יותר כ"ס ותשקיע בצ'יפ, צנרת מורחבת, סעפת פליטה ויניקה, משאבת דלק ווסת דלק, אגזוז , פילטר, גיר קצר?, קפיצים ובולמים בישלוב, כמו אייבך וקוני.

 

אם עדיין לא , אז יעלה לך כסף אין מה לעשות, טורבו אפשרי להרכיב אבל הרבה בלאגן מסביב.

 

נשמע מעניין הפרוייקט, הבאסה שהיום במחיר שמשקיעים אפשר להביא טורבו מקורית בקלות.

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם

קושי? לא עוד, כל צעיר שרק נגמר לו המלווה יתחנן להורים לעוד קצת כסף בכדי לרכוש, הבעיה שהמחיר שתדרוש לא יהיה שווה ערך אפילו לחצי מהכסף שהוצאת על האוטו, ואין מה לעשות.

 

במיוחד ברכבים כאלה שלא באים מוגדשים ומחוזקים בצורה שאתה רוצה , משום שכל אחד "אבל המחירון ככה וככה" ויגידו לך "זה כולה פולו" הייתי כבר בסרט הזה.

בכל אופן כולם תמיד מציעים "קנו כבר רכב טורבו" וכאלה, לפי דעתי אם יש לך כסף כל הכיף זה להשקיע באוטו שלא בא ספורטיבי ולא בא עם בסיס כל כך טוב ולעשות ממנו משהו טוב.

 

ואין מה לעשות הכסף הוא הגורם העיקרי , כסף וחוקיות. ובד"כ את שניהם קשה להשיג (תלוי למי).

 

אני גם דיברתי עם מוסכניק היום והציעו לי להשתיל מנוע GTI 1.8 עם טורבו כמובן על האיביזה שלי, אבל החוקיות פה היא אפסית

וזה מה שהרתיע אותי ובסוף לא הלכתי על זה, אחרת הייתי כבר על הרכב מפרפר בהילוך שלישי D:

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם

ישנם קיטים מוכנים לפולו הנ"ל שמוציאים בין 150 עד 190 כ"ס בגלגל מדוד על דיינו.

הם באים כבר עם ניהול וממש כל מה שצריך עד לצינורות השמן לטורבו ואפילו בנדים :twisted:

ההרכבה פשוטה מאוד ותוך 3 שעות אתה כבר יוצא מהסדנא גודש אבל הם יקרים מאוד ותמיד תישאר בבעיה מבחינת החוקיות.

בכל מקרה קח בחשבון שהמנוע עצמו מאוד מגביל אותך מלהגיע להספקים נורמאלים וכל איביזה עם צ'יפ תיהיה חזקה יותר.


×
×
  • תוכן חדש...