Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

BMW 316 עם מנוע V8


M535I
שימו לב! השרשור הזה בן 5578 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עד כמה מסובך?

תחפש את מגבר הבלם (הבוסטר).

 

למרות שהרכב מזכיר לי מבחינת החוראניות 106 של מישהו, ההסבה נראית סוף הדרך.

כשמישהו צועק טיפש ואני מסתובב, זה אומר שאני טיפש?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני לא אשקר, זה עובר לי בראש הרבה לעשות פרוייקט כזה.

אבל רק מדאיג אותי (כן, רק), זה המשקל של המנוע הזה!

 

אביחי

 

מה שדיברו, על מנוע LS, שוקל בערך כמו המנוע שיש לך בסיירה עכשיו.

לפי איך שהמנוע הזה הראה הוא מרכב ישן יחסית, אולי LT...

 

 

זאהי שלום,

1. סלח לי על הגאונות והטאקט ה"משובח" של חלק ממשתתפי הפורום :?

 

2. אולי אתה יכול להסביר את השידוך הקצת ...מוזר? הרי ברור שמצד אחד היה עדיף להתקין שם V8 מקורי של BMW מאשר הקורווט, אלא אם היה מנוע קורווט פנוי.

אם היה מנוע פנוי, מה גרם להתקנה דוקא ברכב הזה ולא למשל ברכב מתוצרת GM?

 

3. עד כמה היה מסובך שלב ההתאמות לתא המנוע ולצמת החשמל המקורית של BMW?

 

לא ברור בכלל, תחזור לשרשור של ה-M3 עם המנוע הזה, מוטי מיאטה הסביר שם יפה למה וכמה.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני דווקא חשבתי על מנוע יותר פרמיטיבי, של פיירברד מוזן קרב', מה שהופך את ההסבה ליותר פשוטה וזולה.

שוב, רק המשקל של המנועים האלה מדאיג אותי, הרכב לא משרת אותי רק לדריפטים וקו ישר, אלא גם לנהיגה ספורטיבית ושם חשוב לי מאוד האיזון.

ועוד דבר - אני לא מוכן להתפשר ולשים גיר אוטומטי. אני חושב שזה קשה למצוא מנועים כאלה משודכים לגירים ידניים, אאל"ט.

 

 

גרשון - תאיר את עיניי לגבי מנוע ה-LS, וה-LT, בבקשה.

 

אביחי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בארץ!!

מוטי מיאטה,בזמנו, הסביר שבארה"ב זה נפוץ להשתיל מנוע ls1 בכל מיני מכוניות כי הוא נפוץ ויש לו שוק אפטרמרקט עצום.

 

 

חוץ מהמנוע הוא עשה עוד שינויים באוטו?

אכן לא חשבתי לרגע שמדובר על פרוייקט מהארץ אז ח'ח

 

אגב LS1, זה כלום לעומת ההשתלות של HEMI, כל רכב שני שמושתל מקבל המי עם סופר,

ממה ששאלתי כמה אנשים הם מדדו 550-600 בגלגל (גלגל 20"-19") עם מנוע סגור

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני דווקא חשבתי על מנוע יותר פרמיטיבי, של פיירברד מוזן קרב', מה שהופך את ההסבה ליותר פשוטה וזולה.

שוב, רק המשקל של המנועים האלה מדאיג אותי, הרכב לא משרת אותי רק לדריפטים וקו ישר, אלא גם לנהיגה ספורטיבית ושם חשוב לי מאוד האיזון.

ועוד דבר - אני לא מוכן להתפשר ולשים גיר אוטומטי. אני חושב שזה קשה למצוא מנועים כאלה משודכים לגירים ידניים, אאל"ט.

 

 

גרשון - תאיר את עיניי לגבי מנוע ה-LS, וה-LT, בבקשה.

 

אביחי

 

לא יהיה לך כבר יותר פשוט להביא מנוע קוזוורט ואז לגדוש אותו או משהו בסגנון?

אלא אם כן הסיירה שלך כבר קוזוורת (למרות שלפי מה שקראתי בסקאלה אני זוכר שלא) וז לא יהיה יותר פשוט לגדוש אותה?

 

אגב בקשר לפרוייקטים בסגנון הזה ובסגנון המיאטה V8 supercharged:

הרי המנועי V8 האלה מייצרים מומנט מטורף יחסית להספק ונחשבים קצת עצלים באופיים, לא?

ככה שהם אולי יתאימו לאמריקאית כבדה עם שילדה חזקה וצמיגים עבים,

אבל ברגע שאתה משתיל מנוע כזה במכונית קלה וזריזה (כמו המיאטה) יהיה מאוד קשה "להוריד" את כל המומנט הזה לכביש, לא?

אני כמובן מדבר על נהיגה ספורטיבית בפניות ולא ועל קו ישר (אני מניח שהרבה פרוייקטים כאלה בנויים למטרה הזאת).

 

לא עדיף במכוניות כאלה לבחור מנוע עם אופי יותר מתאים? מנוע שייתן קצת פחות מומנט אבל יטפס לסלד"ים יותר גבוהים וביותר "קלילות"?

משהו כמו מנוע של M3 או אפילו מנוע M3 מוגדש.

 

שלא לדבר על כל תוספת המשקל לפרונט.

 

שלא תבינו לא נכון, אני מאוד אוהב לראות כאלה פרוייקטים והשהטירוף ימשך :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו מה יהיה, לא נמאס לאנשים לכתוב השערות?!

 

מי שלא מכיר טכני ועלויות שישב בשקט ויקרא ואולי גם ילמד, אין צורך לכתוב שטויות ששמעתם או כי נדמה לכם שזה ככה.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הרעש והצילצולים זה מנוע L98 TPI שמוציא ביום טוב שנולד איזה 250 סוסים .

התוספת משקל הזה על ה316 .

קיצור הרעיון נחמד הביצוע פחות .

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו מה יהיה, לא נמאס לאנשים לכתוב השערות ולזיין את השכל ?!

 

מי שלא מכיר טכני ועלויות שישב בשקט ויקרא ואולי גם ילמד, אין צורך לכתוב שטויות ששמעתם או כי נדמה לכם שזה ככה.

 

אם לא שמת לב יש סימן שאלה בסוף כל משפט :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מענין איך הרכב מתנהג

 

מנוע אמריקאי על רכב גרמני שבמקור שלו יש לו איזון מושלם של 50:50

 

 

לגבי הערה שכתבו מקודם על זה שיש לערבים ביצים גדולות והרבה כסף זה בכלל לא נכון

הם לא מפחדים ללכלך קצת את הידיים...

 

רוב הישראלים מעדיפים ללכת למוסך לזרוק כסף ואחר כך מתפלאים איך זה שעבדו עליהם

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מספיק .

 

לא רוצה לשמוע עוד הערות על ערבים ויהודים בשרשור הזה .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מענין איך הרכב מתנהג

 

מנוע אמריקאי על רכב גרמני שבמקור שלו יש לו איזון מושלם של 50:50

לגבי הערה שכתבו מקודם על זה שיש לערבים ביצים גדולות והרבה כסף זה בכלל לא נכון

הם לא מפחדים ללכלך קצת את הידיים...

 

רוב הישראלים מעדיפים ללכת למוסך לזרוק כסף ואחר כך מתפלאים איך זה שעבדו עליהם

תרומתו של משפט זה יכולה להיות רק לאוסף השטויות שנאמרו כבר.

בולשייט.

 

 

כל הרעש והצילצולים זה מנוע L98 TPI שמוציא ביום טוב שנולד איזה 250 סוסים..

התוספת משקל הזה על ה316...

קיצור הרעיון נחמד הביצוע פחות....

אני לא יודע על מה אתה מדבר,וגם לא מתיימר להיות מומחה לעינייני GM, אבל המנוע הזה מדגם LS1 '97 ו-340 כ"ס.

אתה יודע מה ,גם 250 כ"ס על 1200 ק"ג זה לא הולך ברגל.(שלא לדבר על מומנט)

 

 

 

זאהי שלום,

1. סלח לי על הגאונות והטאקט ה"משובח" של חלק ממשתתפי הפורום :?

 

2. אולי אתה יכול להסביר את השידוך הקצת ...מוזר? הרי ברור שמצד אחד היה עדיף להתקין שם V8 מקורי של BMW מאשר הקורווט, אלא אם היה מנוע קורווט פנוי.

אם היה מנוע פנוי, מה גרם להתקנה דוקא ברכב הזה ולא למשל ברכב מתוצרת GM?

 

3. עד כמה היה מסובך שלב ההתאמות לתא המנוע ולצמת החשמל המקורית של BMW?

 

1) זה בסדר:-), אשתדל להיות אובייקטיבי מחד , ולא לחסוך את שבט לשוני מאידך.

 

2)נתחיל מזה שהרעיון עוד לא יושם במלואו,כך שיש עוד קיברת דרך ארוכה לעבור.

זה התחיל מקנית רכב בסכום סמלי, והשתלת מנוע וגיר שכבר נמצאים אצל הבחור המקצוען הזה, איש מלא אמביציה וחברותי מאוד.

למען הסר הספק, קוראים לו עופר-למי שעוד לא הבין (ויש כאן כאלה).

 

3)כמו שהוזכר מקודם, אם לדבר במושגים חובקי עולם,זו לא השתלה נדירה בלשון המעטה, ואפילו קיימים פרוייקטים של השתלת V12 על אותו מירכב.

אומנם לא השתתפתי בתכנון,אבל אם ניקח לדוגמא את העברת מערכת הקירור לתא המיטען, העברת מגבר הבלם לחזית, העתקת מסרק הגה, התאמת תושבות מנוע וכו' ניווכח לדעת שנעשתה שם עבודה , ולא קלה.

 

אומנם לא בקרוב, אבל תקבלו עדכונים בהמשך....

 

שבוע טוב. (במיוחד לישראלים שלא יודעים לפרגן)

מועדון BMW ישראל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יהיה לך כבר יותר פשוט להביא מנוע קוזוורט ואז לגדוש אותו או משהו בסגנון?

אלא אם כן הסיירה שלך כבר קוזוורת (למרות שלפי מה שקראתי בסקאלה אני זוכר שלא) וז לא יהיה יותר פשוט לגדוש אותה?

 

אגב בקשר לפרוייקטים בסגנון הזה ובסגנון המיאטה V8 supercharged:

הרי המנועי V8 האלה מייצרים מומנט מטורף יחסית להספק ונחשבים קצת עצלים באופיים, לא?

ככה שהם אולי יתאימו לאמריקאית כבדה עם שילדה חזקה וצמיגים עבים,

אבל ברגע שאתה משתיל מנוע כזה במכונית קלה וזריזה (כמו המיאטה) יהיה מאוד קשה "להוריד" את כל המומנט הזה לכביש, לא?

אני כמובן מדבר על נהיגה ספורטיבית בפניות ולא ועל קו ישר (אני מניח שהרבה פרוייקטים כאלה בנויים למטרה הזאת).

 

לא עדיף במכוניות כאלה לבחור מנוע עם אופי יותר מתאים? מנוע שייתן קצת פחות מומנט אבל יטפס לסלד"ים יותר גבוהים וביותר "קלילות"?

משהו כמו מנוע של M3 או אפילו מנוע M3 מוגדש.

 

שלא לדבר על כל תוספת המשקל לפרונט.

 

שלא תבינו לא נכון, אני מאוד אוהב לראות כאלה פרוייקטים והשהטירוף ימשך :twisted:

 

מסכים איתך בהחלט, אולם כמו שציינתי לפני, הזמינות (ולא של הכוח :wink:) של "האלמנטים" היא זו שניווטה את הפרוייקט.

מועדון BMW ישראל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5578 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...