Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6407 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני נוסע הרבה בכבישים בינעירוניים ונחוץ לי רכב בשנתונים הנ"ל עם בקרת שיוט, אני מכיר רק רכבי מנהלים (כגון:אקורד,C5 וכ"ו) שיש להם בקרת שיוט, אבל רכבים אלו גדולים בנפח מידיי בשבילי, כי חשוב לי החיסכון (יש לי גולף דור4 גיר ידני מנוע 1400 ).

 

אשמח להצעות וכמה שיותר, תודה מראש.

עידן.

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם

יש לך את ההונדה אקורד בדגם האנגלי, קצת יותר גדולה מרכב מישפחתי ,אבל לא אוניה כמו הדגם האמריקאי ובנוסף יש לה מנוע 1800 ,הרכב צורך דלק כמו ה- 1600 וזה מיניסיון והרכב מגיע מאובזר לחלוטין!

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=14&SubModelID=104&FromYear=2001&UntilYear=2002&Auto=6&fromPrice=&untilPrice=&Info=&SubSubModelID=0&OwnerID=&fromKM=&KM=&fromEngineVal=&untilEngineVal=&EngineTypeID=&fromHand=&Hand=

פורסם
יש לך את ההונדה אקורד בדגם האנגלי, קצת יותר גדולה מרכב מישפחתי ,אבל לא אוניה כמו הדגם האמריקאי ובנוסף יש לה מנוע 1800 ,הרכב צורך דלק כמו ה- 1600 וזה מיניסיון והרכב מגיע מאובזר לחלוטין!

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=14&SubModelID=104&FromYear=2001&UntilYear=2002&Auto=6&fromPrice=&untilPrice=&Info=&SubSubModelID=0&OwnerID=&fromKM=&KM=&fromEngineVal=&untilEngineVal=&EngineTypeID=&fromHand=&Hand=

 

מצטרף להמלצה על האקורד רכב מנהלים מפנק ולא גדול כמו הדגם האמריקאי.

 

 

קודם כל תודה!...חשבתי על הדגם הזה (האקורד האירופאית) זו אופצייה לא רעה, איך הצריכת דלק מניסיון? ומה נפח הבגאז' אם מישהו יודע?

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם
בשביל מה ?

אתה נוסע כל יום מינכן-המבורג ? לאילת ב-3-5 בלילה ?

אם לא, זה צעצוע מיותר ומסוכן.(יש לי)

 

 

מה אכפת לך בשביל מה? אתה רוצה להמליץ? אז תמליץ.

אתה רוצה לשאול למה אני צריך? אז תשאל כמו בנאדם.

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם

בהמשך לחיפושיי אחר רכב עם בקרת שיוט מצאתי גם סיטרואן קסרה דור2, מה אתם אומרים?

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם

באופן כללי הקסארה דור II היא אחלה מכונית. קשה מאוד להשתמש בבקרת השיוט בישראל (צפיפות + נהגים חסרי התחשבות בעת סטייה מנתיבם), לא ממש שימושי.

פורסם

בדגמים הישנים של הונדה היתה בקרת שיוט גם במשפחתיות הרגילות, לא יודע אם זה קיים במודלים שאתה מחפש - אבל כדאי לבדוק. כמו שכבר אמרו (והקדימו אותי :p) בקסארה-II אכן יש בקרת שיוט (וגם בקרת אקלים, ABS, ארבע ח"ח, ארבע כ"א וכו').

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אני לא מבין מה רע בפוקוס?

גם לה יש קרוז קונטרול.

 

אבל,

אם אני לא טועה רק בגיסאת ה 2 ליטרים,

ואולי בכמה גירסאות בודדות של 1.6.

 

כנראה שגם במונדיאו יש ולדעתי האוטו הזה פשוט טוב!

אין משהו רע לומר עליו.

Hyundai accent 98 GLS

משתעלת? כן.

משעשעת? תלוי איך מסתכלים עלייה.

אבל היא שלי! :)

×
×
  • תוכן חדש...