Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6421 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

 

התקנתי לפני 3-4 חודשים מערכת לרכב כולל איטום דלתות קדמיות. לצערי הופתעתי לגלות בגשמים האחרונים שיש חדירה רצינית

של מים מאחת הדלתות הקדמיות. הרכב הוא אופל יחסית חדשה 2005 ובחורף הקודם לפני שנגעו ברכב לא נכנסה טיפה אחת.

לפני שאני חוזר למתקין יש לכם רעיונות או נסיון איך ניתן לפתור את זה בצורה היעילה ביותר מבלי לפרק עכשיו את האיטום מחדש ?

 

תודה.

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

פורסם

המתקין שלך כנראה בידד בעזרת החומר הזה את תחתית הדלת - טעות!



 

יש שם פתחי ניקוז להוצאת מים מהדלת - אתה לא אמור לאטום אותה, אתה אמור לבודד אותה.

 

כנראה שהמתקין שלך לקח את המושג "איטום" בצורה חד משמעית.

 

תגיד לו שיקח סכין יפנית ויסיר לאורך כל תחתית הדלת את חומר הבידוד. זה אמור לפתור את הבעיה.

 

ותגיד למתקין שהגיע הזמן לקרוא קצת הודעות בפורום :-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לא ניתן לקבוע בוודאות מה גורם לחדירת המים, האם זה קשור לאיטום או סתם למשהו שקשור לרכב עצמו? ולא משנה איזה מודל הרכב כי גם ברכבים חדשים יש תקלות. בקיצור לפני שקופצים למסקנות צריך לפרק את הדלת ולראות.

פורסם

Vast_27 שלום,

הייתי ביום ההתקנה שלך,

אני יכול להגיד לך שהוא לא אטם את פתחי הניקוז, זה א' ב' בעבודה

מדובר במתקין שיודע את העבודה שלו, הוא בידד 100 מכוניות שונות לפחות

הדלתות שלך זה משחק ילדים...

זה כמו להגיד שאולי הוא לא ניקה את הדלת לפני הבידוד

אין דבר כזה, כתבתי למעלה, א' ב' בעבודה!

 

אני מציע לך לגשת לסוכנות שלך כדי לראות מה הבעייה בדלת.

ואם אני לא טועה אני חושב שהאוטו הזה עדיין לא עבר איתך חורף נכון...?

HU: Clarion HX-D2 F.Comp: Focal K3Power Amp: Genesis Series III Five Channel SubWoofer: Hertz HX250 Front stage

פורסם

חורף לא חורף סוכנות לא סוכנות ברגע שהם יראו חומר איטום חבל לו על הזמן הם לא יגעו בדלת !

 

בכל מקרה בלי קשר דווקא לבחור הרבה פעמים רואים פה פרוייקטים של איטום, שמורידים את הניילון המקורי מבצעים איטום ולא מחזירים שום יריעת ניילון,

 

אם סוגרים את הפתחים עם חתיכת פח או דיקט ואז אוטמים אין בעיה אבל אם נשארים חורים אחרי זה הדלת מלאה במים בחורף וכל המים גורמים לריקבון של הריפוד דלת מבפנים

פורסם
Vast_27 שלום,

הייתי ביום ההתקנה שלך,

אני יכול להגיד לך שהוא לא אטם את פתחי הניקוז, זה א' ב' בעבודה

מדובר במתקין שיודע את העבודה שלו, הוא בידד 100 מכוניות שונות לפחות

הדלתות שלך זה משחק ילדים...

זה כמו להגיד שאולי הוא לא ניקה את הדלת לפני הבידוד

אין דבר כזה, כתבתי למעלה, א' ב' בעבודה!

 

אני מציע לך לגשת לסוכנות שלך כדי לראות מה הבעייה בדלת.

ואם אני לא טועה אני חושב שהאוטו הזה עדיין לא עבר איתך חורף נכון...?

 

עברתי חצי חורף עם הרכב. קניתי אותו בפברואר והיו לא מעט גשמים תאמין לי. אף פעם לא היתה לי בעיה.

חוץ מזה שלא צריך גשם כדי שיכנסו מים , מספיק לשטוף את הרכב עם זרם חזק של מים בצד הזה כדי לראות את זה.

לא בא להאשים פה אף אחד ואני מכיר טוב מאוד את המתקין. הוא עשה לי גם התקנה ברכב הקודם ( אמנם ללא איטום ) ומדובר

באמת במתקין מצויין וזו הסיבה שהתקנתי אצלו. יכול להיות שהוא לא אטם את פתחי הניקוז וישנה בעיה אחרת , צריך לבדוק.

האמת שאני זוכר אותך אבל לא היית מהתחלת ההתקנה. הוא עבד לי על הרכב איזה 5 שעות ואת האיטום הוא עשה ממש מוקדם. לא זכור לי שהיית בשלב הזה , תקן אותי אם אני טועה.

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

פורסם

זו בעיה שנוצרה לאחר ההתקנה?



 

אם כך תחזור למתקין - תפרקו ביחד את הדלת ותעשו בדיקה חוזרת כשהבידוד מפורק ממנה, אין מה לעשות, צריך לעבור על זה בצורה יסודית. יוסי (אלפיין) צודק.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

יכול להיות שהוא יצר תיעול חדש למים. כשיפרק את הדיפון קח כוס מים ושפוך על הצד החיצוני של החלון, לא יהיה קשה לראות לאן הכל מטפטף.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

בכול דלת נכנסים מים רק שאצלך זה מתואר כהצפה. עם זה לא פתחי הניקוז כמו שאמרו קודמיי אולי צריך להחליף גומיות

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

×
×
  • תוכן חדש...