Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6421 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם.

חבר החליף גלגל באיסוזו d-max ולאחר כמה זמן במהלך נסיעה 5 מתוך 6 הברגים נגזרו.

הברגים חוזקו את המפתח מומנט שהיה באוטו(ערכה להחלפת גלגל) ולא בעזרת שום דבר אחר.

 

ממה יכול להגרם הדבר?

 

בן.

Got To love It

פורסם

אי חיזוקו הנכון של הגלגל.

There's not much you could do or say to phase me

People think I'm a little bit crazy

I get it from all angles, even occasionally Doc Dre-zie'll

Have to step in every once in a while to save me

פורסם

לא,הברגים מקוריים של הרכב.

בגלל זה אני\הוא מעוניינים לדעת מה יכולה להיות הסיבה.

הברגים נסגרו כמו שצריך,ברגים מקוריים,ג'נט מקורי,מפתח מומנט של הגלגלים וסגירה של הברגים עם היד ולא קפיצה על המוט וכ'ו..

 

אשמח לקבל עוד חוות דעת מה יכולה להיות הסיבה:-)

Got To love It

פורסם

סיבה נוספת שאפשרית מבחינתי.

ייתכן כשהוא החליף פעם גלגל בגלל פנצ'ר (או כל סיבה אחרת) הוא ביצע את הנעילה של הברגים לא נכון, כלומר, כאשר הוא נעל אותם, במקום רק לסגור אותם אחד אחרי השני ואז להדק ולנעול אותם סופית, הוא פשוט נעל לגמרי את הראשון ואז את השני, השלישי וכן הלאה.

ייתכן שבגלל זה נוצר לחץ לא שווה על הברגים ואחד אחרי השני הם פשוט "נקרעו".

שודד בנקים בפוטנציה8)

פורסם

חיזוק יתר של הברגים יצר מאמצים פנימיים שהובילו לגזירה.

אם אתה אומר שהוא סגר אותם עם הערכה המקורית ולא עם ידית מיוחדת, אז או שחבר שלך ממש חזק או שיתכן חשד לפגם מובנה.

 

יכול להיות שגם אופן סגירה לא נכון שתרם לכך.

פורסם

זאת הייתה תופעה מוכרת מאד בטנדרים של איסוזו הישנים (איפון) משנות ה-90. הגורם היה טיפול תקופתי במוסך שבמהלכו היו מפרקים את הגלגל בשביל לבדוק את הבלמים וסוגרים חזרה. הבעיה הייתה שימוש במפתח פנאומטי שהיה מפעיל עומס על הברגים וגורם לשבירתם לאחר זמן מה.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם

עוד סיבה אפשרית לתופעה - שלא בהכרח מתאימה לדגם הזה - היא שלפעמים הגלגל לא "יושב" במקומו בשעת ההידוק. אם זה המצב, אז ההידוק אינו הידוק, והחישוק מנסר את הברגים.

 

דני

פורסם

משהו נוסף שחשבתי עליו, יכול להיות שהרכבת את האומים הפוך?

לאום יש צד קוני שאמור לעגן את הגלגל ולמנוע תזוזה.

אם האום הורכבה הפוך, הגלגל עלול לנוע ולדפוק את הברגים.

פורסם

הרבה פעמים אנשים שסוגרים את הברגים של הגלגלים, גם עם המפתח המקורי של האוטו, סוגרים חזק מדי.

 

למשל, אנשים חושבים שצריך לדרוך על המפתח כדי שהגלגל לא יתפרק...

 

 

נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

מה הדרך בנכונה להדק ברגים של הגלגלים? תמיד יש ביני לאבא שלי וויכוח כשאנחנו מרכיבים, אני אומר שסיבוב ממש חזק עם הידיים מספיק, והוא מתעקש על להבריג עד שזה לא עושה שריקה של חיכוך ברזל! מה דעתכם?

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
מה הדרך בנכונה להדק ברגים של הגלגלים? תמיד יש ביני לאבא שלי וויכוח כשאנחנו מרכיבים, אני אומר שסיבוב ממש חזק עם הידיים מספיק, והוא מתעקש על להבריג עד שזה לא עושה שריקה של חיכוך ברזל! מה דעתכם?

 

הסגירה היא בהצלבה.

סוגרים בכוח הידיים חזק וזהו.

לא חזק מידי כי אז הברגים עלולים להיגזר או שההברגה תאכל.

 

לפותח האשכול, יתכן ופירקו והרכיבו הרבה פעמים את הגלגל הזה והברגים "התעייפו" ונמתחו.

 

אחרי כמה פתיחות וסגירות מומלץ להחליף את הברגים ולסגור עם מפתח מומנט.

×
×
  • תוכן חדש...