Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גדישה של 306


kizis
שימו לב! השרשור הזה בן 5446 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מה שאני ראיתי מגיע המקור עם מנוע1800

יכלה להיות בעיה רצינית לאשר אותו?

נ.ב:אין עוד תמונות?

הנה אחת שהתחילה כ-1.8 והיום יש לה RGX ברשיונות

 

 

http://www.psi.co.il/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=35879

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 150
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורק שמחזיר אויר לתוך המערכת יקל על הטורבו בזמן פתיחת המצערת כי האויר כבר דחוס אבל הוא לא עושה את קול העיטוש האהוב כל כך (האמת שהוא עושה, אבל נשמע עמום ובתוך תא הנוסעים - לא בחוץ).

פורק שמוציא אויר לאטמוספירה דרוש רק בגדישות גבוהות באמת. הוא גם יכול לבלבל את ה MAF אבל אצלך יש MAP.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גיר לקחתי שלי, כי המקורי גדול מידי וארוך בהילוכים. גלגל התנופה והקלץ' גם שלי 215 מ"מ

!

 

 

באיזה קלאץ השתמשת לפרוייקט?

מקורי ,מחוזק , קראמי?

 

 

יוגב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פרוייקט מבורך ,שיהיה בהצלחה אצלי יש חיבה מסויימת לצרפתיות גודשות.

אחלה רכב ואחלה מנוע (שמועות מספרות שהמנוע תומך הרבה כוחות סוס כשהוא סגור , מישו יכול לאשר ?)

גם אצלי הייתה 306 טורבו אחלה רכב טורבו שזמין מאוד.

אולי מעשה נבון היה להרכיב טורבו "אמין" יותר כדוגמת ה-TD04 וכו' כי אין לדעת מה מצב הטורבו שם , וכמעט לא קיימים אנשים שנוסעים על הטורבו המקורי מסיבות אלו או אחרות.

וכמו כן כמו כמו ש-AVIA רשם אתה יכול לקחת דוגמא את הרכב של אדי שבנה מ-0 והיום אפשר לומר שהוא ה-306 הכי חזקה היום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באיזה קלאץ השתמשת לפרוייקט?

מקורי ,מחוזק , קראמי?

 

 

יוגב

השתמשתי בקלץ' המקורי של ה XSI קוטר 215 מ"מ.

הוא לא מחוזק ולא קרמי, לבנתים הוא יספיק.

בהמשך ישודרג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פורק שמוציא אויר לאטמוספירה דרוש רק בגדישות גבוהות באמת. הוא גם יכול לבלבל את ה MAF אבל אצלך יש MAP.

 

זאת אומרת שאני יכול לשים פורק שיפרוק אחוצה, הוא לא יפריע לתפקוד של המחשב אבל כך אני מקדם את הבלאי בטורבו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתעלק עם שאלה.

אם יש רכב עם מנוע 1800 קוד מסויים, אטמוספרי.

יש אפשרות להחליף למנוע 1800 עם קוד אחר שכולל טורבו?

 

יש הגבלה לקודים מסוימים? ליצרנים מסויימים? איך זה הולך?

 

סתם לדוגמא: אודי 1800 אטמוספרי להשתיל את ה1800 טורבו רק ע"י אישור של קוד המנוע שנעשה בכל מכון טסטים?

עוד דוגמא: סובארו טנדר 1800 אטמוספרי(EA82/EA81) למנוע 1800 טורבו של EA82T XT ?

 

עומר.

 

12345

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן עומר, לפי ידעתי וכמו שנאמר ע"י כמה מחברי הפורום, אין בעיה להחליף קוד מנוע מאותו נפח.

אם אתה משנה נפח, זאת בעיה, שאפשר לנסות לפתור אותה בתחנה מס'1 במשרד הרישוי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא לא יגביר בלאי, אבל הוא יגביר טורבו-לאג.

 

או שלא, בטורבו פיצפון כמו המקורי אין לאגים. לפחות לא כאלה שמרגישים.

הפורק החיצוני לא מגביר בלאי, פשוט מבחינת יעילות הפנימי טוב יותר.

שי אסרף - Team Kobi-Racing

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מניסיון בסובארו נהוג להשתמש בפורק חלופי מעל 25 פי אס אי.

 

לדעתי לא תהיה שום בעיה להשתמש בפורק חלופי מלבד העובדה שתקבל יותר דלק.

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני פשוט נדהם איזה סרטים אתם נמצאים שם בארץ.

רק להחליף מנוע צריך אישור ,עמדה מס 1 בלה בלה בלה

וואי איזה בלאגן,חבל על הזמן.

פה רק תחליף שים מה שאתה רוצה וסע לשלום ( או לא לשלום ).

כל עוד יש אורות ווינקרים אתה במצב טוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן אין מה לעשות אבל לפחות אנחנו לא במשבר כלכלי עמוק (בינתיים).

זה חמשיר: מעשה במצלמה מז@י&ת,כל היום נהגים מצלמת, כשיסע השוטר

אז אותה ננסר ונוכל לחייך על באמת

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5446 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...