Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מימוש אחריות של האמר אלפא ביבוא אישי


oren2001
שימו לב! השרשור הזה בן 5711 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מימוש אחריות של האמר אלפא ביבוא אישיהרכב אצלי בקושי חודש וכבר יש לי בעיה,הלך טרנספר 4X4 ברכב ,שעליו לפי תעודת האחריות יש 5 שנים.

לאחר שיחה עם G.M. ארה"ב אמרו לי שרק הדילר בארץ (כלומר UMI)יכול לעזור לי במימוש האחריות.

לאחר שיחה עם שירות לקוחות UMI סירבו בכל תוקף לעזור לי בטענה שהרכב הוא ביבוא אישי ומכיון שלא ניקנה דרכם הם לא מוכנים לתת לי כל שירות הקשור באחריות.

האם יש למישהו עצה מה עושים?

אלפא  H3 האמר.jpg

טרנספר האמר H3 פגום.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

נדפקת, אין לך הרבה מה לעשות. זה החסרון בייבוא של רכב מחו"ל.

תאלץ לנסות לדבר ללב של אחד ממנהלי המוסכים המורשים של UMI כדי שיקח את רכבך תחת חסותו.

המוסך צריך להזמין את החלק על חשבונו, לשלוח את החלק התקול לחו"ל ואז לקבל זיכוי על החלק (או לחלופין להחזיק את הרכב מפורק אצלו במוסך עד שיגיע החלק החדש). עכשיו תשים את עצמך כתור בעל מוסך ממוצע שבסך הכל רוצה להרוויח כמה שיותר כסף, האם היית מוכן להכניס את עצמך לסיפור הזה?

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השיטה היחידה היא להזמין מחו"ל את החלק שאתה צריך ותסכם עם החברה בחו"ל שזה במסגרת האחריות והשיבואן לא רוצה לטפל בך.

יש מצב שהם יבינו והם יתנו לך הנחה מסויימת על החלק.

במרצדס של אבא שלי הלך הקומפרסור של המנוע לפני 60 אלף קילומטר ובמרצדס אמרו לא שזה 16 אלף ש"ח להחליף אחרי בירור עם היצרן בגרמניה הם אמרו שבגלל שהתקלה לא היתה צריכה לקרות לפני 80 אלף קילומטר הם נותנים לו את הקומפרסור ב8 אלף ש"ח (חצי מחיר).

 

תנסה לדבר עם החברה בארה"ב שהם ינסו ללחוץ על UMI לתת לך שירות, בחו"ל יותר אכפת להם וחשוב להם שהלקוחות יהיהו מרוצים ובצדק. פשוט לUMI לא אכפת.

S2000

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעיקרון הם חייבים לעזור לך לפי מיטב ידיעתי.

מה שאתה צריך לעשות זה לתת להם צ'ק דחוי ואז הם מבקשים מהיצרן לשלם להם.

במידה והוא לא משלם להם הם פודים את הצ'ק שלך ואתה תובע מהיצרן את עלות הטיפול.

 

*זה מה שהסבירו לי לגבי קרייזלר, יש מצב שלא בכל מקום זה עובד ככה.*

מי נתן לך אישור טיפול ברכב כדי לקבל אישור ייבוא?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחר בדיקה כאן UMI מוכנים לתת את השירות אך לא לממש את האחריות,למרות שהם יכולים והסיבה היא למנוע את היבוא האישי של רכבים לארץ.

 

המחיר שהם רוצים על החלק הוא כ27,000 לפני מע"מ ו1500ש"ח לפני מע"מ עבודה כשהחלק בארה"ב עולה כ 1500$

 

פשוט גניבה! ואף אחד לא יכול לעשות כלום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע מה זה אלפא. אם זה כמו ההאמר 3 הרי שבנסיעה של 11-12 שעות לכל כוון מקונאקרי (גינאה) לפריטאון (סיירה ליאונה ) לפני כחצי שנה הוא התגלה כדאווין בלי כיסוי. אין להשוות לעבירות של ההאמר הצבאי ואפילו לא לניסן פטרול. הוא התקשה במקומות שכל 4X4 שעולה חצי צחק.בהמה כבדה וחלשה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפיתרון לבעייתך יגיע רק דרך GM ולא דרך UMI.

 

לא רק של-UMI לא כדאי לתת לך שירות, הם לא רוצים, הם אפילו מעדיפים לקחת את הדוגמא שלך ולהביא אותה ללקוחות פוטנציאלים של ייבוא אישי למען יראו וייראו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שכתבו מעלי,אתה אמור לתת צ'ק דחוי,החברה בארץ מתקנת ו"תובעת" את היצרן,לאחר התשלום מחזירים לך את הצ'ק,זה פשוט הביטחון שלהם,בכל מקרה מכיוון שבארץ לא מוכנים לעזור לך,פנה ליצרן במייל או טלפונית תסביר את הבעייה והם אמורים לתת לך פיתרון,מקסימום תבקש שישלחו לך את החלק ותשלם רק 1500 עבודה,הרע במיעוטו.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה די מוזר כי לפני שבאת את הרכב היית אמור לקבל אישור שירות מהייבואן אם אני לא טועה

אם החלק עולה 1500$ לדעתי שווה לך לקנות אותו מ-EBAY ופשוט לשלוח אותו לארץ...

 

ואם UMI לא תומכים בייבוא אישי אז היית צריך להסביר להם שאם הם היו מוכרים את ה-H3 אלפא אז היית קונה אותו מאצלם...

 

הגיע הזמן שהייבואן הזה יגלה כמה כסף עושה עליו הייבוא אישי בגלל שהוא לא מייבא דגמים.

יש היום למעלה מ-15 קורבט C6 בארץ, כמה מכובדת של קאדילק אסקלייד ושברולט טאהו וגם מספר לא מבוטל של פונטיאק סולטיס (שיכלה להמכר בארץ בתור אופל GT)....והרשימה יכולה להמשיך...

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איציק, מה שאתה רושם זה שטויות.

אני בעבר התעניינתי עם מנהל מותג אופל בארץ לגבי ייבוא של כמה רכבים שונים (אופל ספידסטר, קורסה ברמת איבזור מיוחדת וכו') והוא אמר לי שהוא יתן יעזור לכל אחד ואחד בתנאי שהוא מוכן לשלם.

אף יבואן לא ימכור בארץ קורבט בשביל 15 חתיכות בשנה (ואם הוא כן ימכור זה יהיה במחיר שחיטה ואז הבכיינים יתלוננו שביבוא אישי זה יותר זול), אתה שוכח שהיבואנים הפרטיים לא צריכים להחזיק מלאי חלקים ל-7 שנים ולא צריכים להכשיר מכונאים וגם להביא ציוד דיאגנוסטיקה יעודי.

ד"א, אתה יודע כמה יעלה לשלוח כזה דברלארץ? לפחות כמו העלות של החלק (חלק גדול וכבד). אתה בטוח גם תרצה לבטח אותו כי זה חלק יקר מאוד. עכשיו תוסיף גם 50% מכס על ה-3K$ (הערכה גסה של עלות חלק + משלוח + ביטוח) ואישור ממוסך מורשה על החלק (שכמובן לא תקבל) ותראה כמה יצא.

אורן, צר לי שהתשובה היא לא מה שאתה רוצה לשמוע אבל היית צריך לקחת את זה בחשבון כשקנית את האוטו. לקחת הימור והפעם לא זכית.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואלה אני ממש לא רואה סיבה שלא תזמין את החלק מאיביי תשלם עליו קצת מכס ותתקין אותו אצל מוסך מסויים.

 

בחיים לא שמעתי על חלק אחד בודד לאוטו שעולה 27 אלף שקל ובכלל מאיפה יש להם אומץ להגיד למישהו אחרי 27 אלף שקל שיש גם דמי התקנה.

 

קנה לבד תתקין לבד (מוסך הכוונה לא לבד לבד).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדגם שצריך הוא transfer case 5.3L NR6 4494 לרכב hummer h3 alpha

הבעיה היא שאין את החלק באיביי וחבר שהיה בטיול שם ברר לגבי המחיר ואמרו לו שזה בסביבות1500$

hummer h3 alpha 5.3l transfer case catalog number.JPG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על תיקונים במסגרת האחריות ליבואן או למוסך לא יוצא שקל מהכיס, היצרן מזכה את המוסך\יבואן על הכל.

 

ועד כמה שזכור לי ההתניה ליבוא אישי זה אישור שהיבואן יטפל ברכב, כדי ליבא אישית היבואן הרשמי צריך לתת אישור שאכן הוא יתן שירות טיפולים ואחריות לרכב. בשביל לנסות לצמצם את היבוא האישי, היבואנים הרשמיים נוהגים לגבות סכומים אסטרונומים על מתן האישור.

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סתם שאלת הדיוט.

למה לא לתקן? הרי אין בתיבת העברה משהו יוצא דופן, קצת גלגלי שיניים איזה מנוע קטן וכמה חיישנים.

למיטב הבנתי פירוק של התיבה (לא ממש מסובך) מהרכב ובירור מעמיק של התקלה יאפשר לך להזמין בדיוק את החלק ששבק ובעלויות הרבה יותר נמוכות.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5711 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...