Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6488 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
על דופן הצמיג רשום מה הלחץ (PSI ) המירבי המותר לצמיג

בסובארו שלי מותר לשים עד 58 PSI, זה אומר שאני ישים אפילו 50 PSI ? לא, מה הקשר הלחץ המירבי לכמה שצריך ? הוא יבלום עם 50PSI הוא יכול להגיד להתראות לרכב ושלום לעץ הקרוב.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

חבר טוב נתן לי את העצה הבאה.

למרות שיש לי את ספר הרכב, העובדה שאני משתמש בצמיגים אחרים מצריכה לחץ אויר אחר.

 

מספר גורמים המשפיעים על לחץ האויר המומלץ בצמיג:

* ככל שהרכב כבד יותר, לחץ האויר גבוה יותר.

* ככל שהצמיג צר יותר, לחץ האויר גבוה יותר.

* אין לעבור (מומלץ 5 PSI מתחת) את לחץ האויר המכסימלי הרשום על דופן הצמיג

* על הצמיג להיות בעל דופן ישר, לא מעוגל.

* אם לחץ האויר גבוה מדי, הדבר יורגש בקושי בשמירה על הרכב בקו ישר, בנסיעה במהירות גבוהה. יהיה צורך בתיקוני הגה תכופים מבדרך כלל.

* אם לחץ האויר נמוך מדי, הצמיג יאבד אחיזה במהירויות נמוכות.

* לאחר נסיעה, בעקבות התחממות הצמיג, הלחץ יעלה בכ - 2~ PSI.

 

עצה לכיוון לחץ אויר בצמיג:

* להתחיל עם לחץ אויר של 30 PSI (במידה והרכב כבד מרכב משפחתי מודרני, להתחיל עם יותר גבוה, 35).

* לבדוק את צורת הצמיג. אם הוא אינו "ישר", להוסיף אויר.

* לקחת את הרכב לנסיעת מבחן, ולבדוק אחיזה ע"י:

* לנסוע "מהר" בקו ישר, ולבדוק לחץ אויר גבוה מדי.

* לנסוע ב"עיגולים" במגרש ריק, ולבדוק השפעת לחץ אויר על רדיוס הסיבוב.

 

אייל

-----

1972 Dodge Charger

פורסם

הוא רשם הכל-

דודג' צ'ארג'ר 1972 .

אני לא יודע עם יש שם מדבקה כי זה לא רכב חדש.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

×
×
  • תוכן חדש...