Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6511 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ולא לא להרוס את הפלסטיק שהוא עשוי ממנו ?

 

הפלסטיק (שנמצא בלוח המחוונים ובפאנלים של הדלתות) מלא בשכבת ........ "שומן" מגעילה כזאת, אם אני מגרד קצת עם האצבע השיכבה הזאת יורדת, האם סקוץ' וסבון כלים לא יהרוס את הפלסטיק ?

פורסם

טרמפטין מדולל או טינר יכולים לעשות את העבודה מכוון שהם חומרים שפוגעים בפלסטיק חשוב לקחת את הרמות הנמכות יותר של החומר ולדלל אותם מעט במים הם ממיסים שומנים בצורה טובה. לעבור מעט ולנגב.

לא להשאיר טיפות של החומר על הפלסטיק ויש לבדוק במקום שלא נראה לעין תחילה.

 

אפשר גם להשתמש בחומר לחלונות אבל התוצאה לא תיהיה טובה ישארו סימנים מכוון שזה פלסטיק.

 

אל תנסה מגבונים או סבון בכל אופן זה ישאיר סימנים שקשה מאוד להוריד.

 

בהצלחה.

S2000

פורסם

אפשר להשתמש בסבון כלים רגיל ובצד העדין של הסקוצ'ברייט.

אני לא רואה שום טעם להשתמש בממיסים חזקים יותר,

זה בסך הכול פלסטיק עדין למדי.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

שכבת שומן מעצבנת?

אתה יכול לקחת חולצה ישנה, סמרטוט/מגבת מכותנה/נייר מטבח - אבל לא סקוטש, אתה לא רוצה לשרוט את לוח השעונים (ואם יש שריטות ישנות, אתה לא רוצה שיהיו עוד).

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

קודם כול תודה רבה על העזרה, הפורום הזה מוכיח את עצמו שוב ושוב כאחד האיכותיים בארץ.

 

בלוח השעונים עצמו אני בכול מקרה לא נוגע, אני מדבר על הפלסטיק העליון והפאנלים של הדלתות בצדדים, ננסה את כול מה שהציעו פה מהקל לכבד ונראה מה תופס.

פורסם

תזהר מטינר!!!!! בשום פנים ואופן לא!!!!!

 

טינר רחוק מאוד מטרמפנטין! שני דברים שונים לחלוטין, טינר מנקה את זה יופי ועושה את זה כמו חדש רק שלאחר שהטינר מתייבש הוא עושה לך את הפלסטיק או את המשטח שניקת בצבע לבן "ושורף" אותו, מפה זה סיפור! תזהר.

טרמפנטין זה יותר טוב תנסה איתו לנקות את הפלסטיקים.

 

ובקשר לשכבת שומן תנסה עם מנקה חלונות קצת וסמרטוט ולבסוף וילדה של המכונית.!

Seat Ibiza MK3 :twisted:

×
×
  • תוכן חדש...