Jump to content

supermanman

  • הודעות

    201
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי supermanman

  1. לא לוקחים הלוואה על רכב, לעולם. אתה תמשיך לשלם ריביות על משהו שהערך שלו רק יורד, זו השקעה כלכלית גרועה - עדיף להתפשר ולקחת משהו בתקציב שאתה יכול לעמוד בו בלי הלוואה.
  2. לא לא ולא. הייתה לי כזאת שנה וחצי וסבלתי כל נסיעה, הגיר רועד ֿֿֿ(לפעמים כן ולפעמים לא) ומתחמם בפקקים כבדים בחום, הייתי צריך לעצור בצד הדרך פעם אחת כדי לתת לגיר להתקרר ולהמשיך נסיעה. שומר נפשו יירחק, יש אופציות יותר טובות כולל ספורטאג׳ עם גיר פלנטרי רגיל.
  3. נסעתי על הרכב, הרגיש לי מאוד צפוף ובכלל לא נראה שהוא סחיר או מוכר מספיק בחוץ. אני מעדיף רכב יד שנייה כדי לחסוך ירידות ערך על רכב חדש. יש הצעות אחרות? לא סיניים בבקשה, לא מתחבר.
  4. מה עדיף למשפחה קטנה (ילדה אחת בת שנה ועוד אחד בדרך)? אהבתי את הגודל והמרחב של המודל Y ונראה מאוד פרקטי אבל קראתי שהנסיעה בהיילנד יותר נוחה משמעותית וגם האוטו משודרג טכנולוגית חומרה חדשה ככה שהוא יותר Future Proof. מישהו נהג על שניהם ויכול לחוות דעה? תקציב בערך בין 170-180 אש״ח ** כמובן מדובר על רכבים מיד שנייה **
  5. ככל הנראה עוקצים ככה אנשים בלי קשר לרכב גם לדוגמא אנשים שמוכרים טלפונים סלולריים. התקשר אליי מישהו ביום שישי בצהריים שרצה אייפון שאני מוכר ביד2 טען שזה ממש דחוף ורצה לעשות לי העברת זה״ב ביום שישי ולשלוח לי אסמכתא שההעברה בוצעה, אמרתי לו שיילך לחפש וניתקתי את הטלפון. העברת זה״ב מתבצעת אך ורק בימי ושעות עסקים של הבנקים ועד שלא רואים את הכסף בחשבון לא מוסרים את המוצר או עושים העברת בעלות. לא ליפול בפח.
  6. אותו דגם של רכב אצלי (רק 2020) - בדיוק אותן בעיות שפותח הפוסט כותב. שומר נפשו יירחק מהדגם הזה, ״שידרגתי״ מספוראטג׳ 2016 אורבן והאורבן היה הרבה נעים לנהיגה, בין אם בפקקים או בנסיעה בכביש מהיר ולפחות בתחושה שלי הרבה יותר אמין.
  7. כרגע אני משלם כמעט 7000 שקל ביטוח על קיה ספורטאג, אז כמה זה כבר יכול להיות יותר גבוה?
  8. שוקל לקחת את הרכב הנ״ל בעסקת טריידאין, יש המלצות או דיס? משהו שצריך לדעת או לבדוק לגביו? ראיתי שיש בפורום פוסט על ריקול אבל לא כל כך הבנתי מה הסיפור. תודה
  9. איך זה טבעי? היה לי ספוראטג 2016 לפני הרכב הזה ומעולם לא נתקלתי בתופעה כזו, זה ממש מרגיש כאילו המנוע רוצה להיכבות, הטורים לא רק עולים למעלה, יש גם ירידות כלפי מטה.
  10. היי חברים, תופעה שהחלה בתקופה האחרונה ככל הנראה עם הכניסה לחורף. בהנעה קרה אחרי הלילה הטורים ברכב עולים ויורדים בצורה קיצונית ולרגעים נראה כאילו המנוע הולך להיכבות, לא קורה כשאני מניע אחרי יום עבודה, רק בבוקר. היום פתחתי תא מנוע וראיתי שגם המנוע רועד ונראה כאילו הוא לא מקבל מספיק אוויר (יכול להיות דבר כזה?) אחרי כמה שניות הטורים עולים כדי להביא את המנוע לטמפרטורת עבודה והכל נראה תקין. בנסיעה או עצירה אין את התופעות האלה, הטורים יציבים והמנוע מגיב יפה, אין גימגומים. לפני שאני מכניס את הרכב למוסך לבדיקה, יש משהו שאפשר לעשות עצמאית כדי לנסות להבין או לטפל בבעיה? בברכה
  11. עם סוויצר כבר חמש שנים, עובד פגז ללא בעיות מיוחדות. התקנתי לבד ולא זוכר ענייני פאזה וכאלה, מחברים בדיוק כמו שכתוב בהוראות התקנה שהגיעו.
  12. ברוב טיפשותי הצלחתי לגלח עמוד ביציאה מהחנייה בבניין. יש נזק לדלת שצריך לתקן אז אני זקוק לפחח איכותי באזור נתניה. דכמו כן פס קישוט אחורי צד נהג לקיה ספורטאג 2020, בדקתי בקאיה והם רוצים מחיר שערורייתי של 600 ש״ח + מע״מ, חשבתי אולי להביא מפירוק אז זקוק גם למגרש חלפים באזור נתניה
  13. זה היה קורה גם כשהמזגן לא היה דולק, היה קורה אקראי לחלוטין, פשוט חדירה של מים לתוך מעגל חשמלי.
  14. אצלי המזגן גרם לזה, מים היו חודרים ללוח פיקוד (בעיקר בחורף אבל לא רק) וגורמים לפקק הראשי לקפוץ. אחרי שהורדתי את הפחת של המזגן ראיתי שזה לא קורה. פשוט אטמתי את הלוח פיקוד עם מסקינג טייפ וזה פתר את הבעיה, שווה בדיקה.
  15. יש בכלל משמעות למה שכתוב שם בבדיקה רגילה שאעשה? כל מה שקשור למעיכות וכו או שזה סתם כסתח?
  16. הוא בכלל אמר לי שזו בדיקה שהיבואן שלח אותו כדי לעשות טריידאין
  17. על פניו הבדיקה נראית טובה אבל ריקה בצורה חשודה, יש מה להגיד על זה מעבר? 20240410140625000.pdf
  18. באיזה קטע יש ללוי יצחק מונופול על המחירון? האפליקציה שלו מזעזעת וכמעט אי אפשר לעבוד איתה - איטית, לא אינטואיטיבית ומפוצצת פרסומת בכל מעבר עמוד, שלא נדבר על החוסר זמינות מתי שמתחשק. המדינה לא אמורה לייצר איזשהוא מנגנון של מחירון רכב רשמי?
  19. קראתי את המאמר אבל לא הצלחתי להבין אם זה רלוונטי עבור הדגמים של 2019 - 2020 (צורה ישנה) או רלוונטי לכל הדגמים? להבנתי עושה 1 ל 13 אחרי שהסוללה נגמרת, זה מה שאני מקבל היום עם הקיה שלי (ספורטאג׳ 2016)
  20. היי, יש המלצות או דברים ששווה לבדוק ברכב הזה או לחשוב עליהם? מחפש פיתרון לחיסכון בדלק שיאפשר גם הטענה וגם נסיעה על בנזין, בדקתי את הנירו אבל היה לי קטן וצפוף. ראב4 היברידי לא בא בחשבון מבחינת מחיר, התקציב עד 125 אש״ח. מבין שבאאוטלנדר ברגע שנגמרת הסוללה הרכב תכלס הופך להיות בנזין אבל נראה שבחצי שעה של נסיעה המנוע ממלא את הסוללה במלואה. עוד דעות? אשמח לשמוע מאנשים בעלי הרכב או שנתון אחר ומה הניסיון שלהם
  21. רלוונטי גם לטוסון 2020? אני מחפש צורה ישנה, האם גם ב1.6 טורבו התיבה רובוטית ובעייתית?
  22. לא ביצעתי בדיקה כזאת כי לא ראיתי טעם להתקדם עם הרכב. ביצעתי בדיקה של הרכב במאגר הרכבים הלא פעילים כאן: https://data.gov.il/dataset/rechev_le_pail_with_degem
  23. בדיוק מה שאמרתי לו, הוא חושב שהוא מסיים את זה בלשלם
  24. כנראה שבאמת לא שילמו, עברו 13 חודשים והרכב עבר למאגר של רכבים לא פעילים, פשוט מנסה להבין איך מחזירים אותו לסטטוס פעיל, בגוגל כתוב שזו עבירה של 6 נקודות ו1000 שקל קנס.
×
×
  • תוכן חדש...