Jump to content

supermanman

  • הודעות

    201
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי supermanman

  1. שלום לכולם, אחותי לקחה את הרכב וכשחזרה מצאה את המכה בתמונה ופנס שבור (מצורפות תמונות), כנראה ממשאית שעשתה רברס, כמובן לא השאיר פרטים. הייתי היום בסוכנות קיה בנתניה כי הגיע הזמן לטיפול ראשון בכול מקרה וביקשתי הצעת מחיר - נתנו לי הצעה של פחחות + פנס סה"כ 2600 ש"ח (כולל מע"מ) מה שנראה לי קצת מוגזם. האם במקרה של תיקון עדיין תהיה ירידת ערך לרכב אם בכלל ? האם בכלל לתקן או להוריד במחיר כשיגיע יום המכירה של הרכב ? תודה מראש לעוזרים, שבת שלום. תמונות
  2. תודה, לא ידעתי את זה (חברת הביטוח לא יידעו אותי בכלל על אופציה כזאת).
  3. תודה רבה, מדובר בקיה פיקנטו, אני אלך לדורון מוטורס ולא למה שהמליצו בחברת ביטוח. מטריד כרגע ירידת הערך של האוטו, האם בכול מקרה גם אם אין פגיעת שילדה תהיה ירידת ערך (שהרי בכול זאת הרכב היה מעורב בתאונה, לפי מה שאני רואה זה בעיקר פחחות - אין דפיקות או שברים בטמבון) ?
  4. היי, שלום לכולם, הבוקר נכנס בי משהו מאחור כשבלמתי בכיכר (לא שמר מרחק, טוען שהבלמים לא עבדו ) האוטו דנדש - חודשיים על הכביש (אפשר להבין איזה כאב לב זה), יש שריטות וכמה מכות קטנות מאחורה אבל לא יותר. הביטוח מכסה והכול בסדר אבל השאלה שלי האם שווה לקחת את האוטו למוסך של הסוכנות כי הם מכירים את הרכב יותר טוב ולא לאיזה מוסך הסדר. בעיקרון מה שהביטוח הציעו לי לעשות זה "דרישת תשלום" כלומר לתבוע את הפוליסה שלו דרכם אבל לא להפעיל את הפוליסה שלי (ואז אין רישום עבר ביטוחי), בעיקרון הסיכונים בלקחת למוסך של הסוכנות הוא שבמקרה שדרישת התשלום לא תעבוד ואצטרך להפעיל את הפוליסה ההשתתפות העצמית תהיה גבוהה בהרבה מאשר אם אקח את האוטו למוסך הסדר. נ.ב. אלה רשימת מוסכי ההסדר באיזור נתניה, יש המלצות למישהו במקרה ? דורון מוטורס בע"מ פינקס 36 נתניה 09-8626666 ניסים ארביב שכטרמן 12 נתניה 09-8622184 רכב נתניה פנקס דוד 26 נתניה 09-8600600 רכב ה 100 ברקת 10 נתניה 09-8627693 שיא יונדאי ומיצובישי המסגר 13 נתניה 09-8821550
  5. שייקח ! אפילו ייקבל ממני עץ ריח ...
  6. אז במקרה הכי גרוע ייקחו את האוטו ? שיהיה להם לבריאות. אוקיי, אנסה ביום ראשון, תודה
  7. לא, לא רשום כלום על הרישיון רכב
  8. טוב המון תודה קודם כול אני פשוט לא יודע אם כול זה שווה (ימי עבודה, עצבים וזמן ..) על אוטו שהשווי שלו 1500 ש"ח. השאלה פשוטה, מה הצד שלי בעניין החוב כאן ? הבנתי שבמיקרה והמישכון עדיין קיים יכולים לעקל את האוטו אבל מה קורה אם אני משבית את האוטו ומוכר אותו לפירוק, משרד הרישוי אומר לי לדבר עם רשם המשכונות ורשם המשכונות אןמר לי לדבר עם משרד הרישוי ... בירוקרטיה ישראלית טיפוסית, עדיין יכולים לבוא אליי בדרישה לתשלום חובות מבנק הפועלים ??? הרי אני בכלל לא צד בעניין העיסקה הזאת ...
  9. שאלה טובה, אני אתן לך את הפרטים כי אני באמת לא מבין את הטופס הזה : נושה : בנק הפועלים חייב : תאגיד ישראלי - בית יוסף ממשכן לטובות חיובו של אחר : השם שלה
  10. תודה, כרגע ניסיתי לאתר אותה ב144 לפי השם על טופס המישכון שהוצאתי בדואר אבל לא מצאו, מה עוד אפשר לעשות ?
  11. לטובת מי הרכוש ממושכן אני יודע - זאת הבעלים הראשונה של הרכב, ה"מכר" שקניתי ממנו בכלל לא ידע על העניין הזה, הוא בטוח לא ייטפל בזה ואם היא לא תסכים לעזור לי אז אני כנראה אלך באמת להשבית את האוטו ולתת אותו לפירוק בכמה שייתנו, השאלה אם יוכלו לבוא אליי בטענות ממס הכנסה מהבנק או מאלוהים יודע איפה ..
  12. דיברתי עם רשם המשכונות והוא אומר שרק מי שהמישכון על שמו יכול לעשות את זה, או שלא הבנתי נכון ?
  13. ובכן לא ייאמן (ויצאתי אהבל) אבל אני בא למכור את הפיאסטה 98 ולתדהמתי מגלה שהרכב ממושכן (קניתי אותה ממישהו שהכרתי ולא טרחתי לבדוק, הרכב ממושכן לבעלים הקודמים - כלומר אני יד שלישית והוא ממושכן ליד הראשונה). עכשיו לאור העובדה שהערך של האוטו הוא בסביבות ה1500ש"ח (מלא תקלות), נשאלת השאלה מה קורה עכשיו אם אני משבית את האוטו ונותן אותו לפירוק ? האם הבנק שאליו האוטו ממושכן יכול לבוא עליי בדרישות לכסף או עיקולים ? (על השם שלי אין כלום ברשם המשכונות תודה לאל ...) נ.ב. בכלל אני לא מבין איך נכס שלא בבעלותך יכול להיות ממושכן על שמך ... זה פשוט הזוי.
  14. היי, המחיר הזה זה לגירסה הידנית ?
  15. אני מחפש מישהו אמין שמתעסק בזה ומוכן להעביר בעלות ולעשות את זה כמו שצריך, הרכב הוא פורד פיאסטה 98.
  16. האוטו תמיד סבל מבעיות עם התיבת הילוכים הרציפה שמעולם לא תיקנתי + נזילת מים שהחלה בזמן האחרון ואני פשוט לא רואה טעם לתקן. יש לו טסט לעוד חצי שנה. אני מרמת אביב.
  17. 1000 ש"ח נראה המחיר המקסימלי שאפשר לקבל עליה וזה מבחינתי בסדר.
  18. לא ממש לא, אמרתי לו שזה לא נראה לי וניתקתי. במידה ואני משבית את הרכב, יש בכלל משמעות להעברת בעלות ?
  19. אני מתנצל, לא התכוונתי לסוחר רכב אלא למישהו שמתעסק בפירוקים ואליו התקשרתי.
  20. מדובר בפיאסטה 98 שעשתה את שלה ולא בא לי להשקיע בתיקון שלה יותר (זמן, כסף, עצבים ... נמאס). התקשר סוחר רכב ואמר שלא צריך להשבית את הרכב ולא להעביר בעלות, הוא בא נותן כסף מזומן ולוקח את האוטו מה שנשמע לי הזוי לגמרי.(כצעד ראשון אני אלך בהקדם להשבית את הרכב) ֿ כשמוכרים את הרכב לפירוק האם לא מעבירים בעלות ? תודה מראש.
  21. הוא לא רשם את מספר הרכב הנפגע. הוא עשה טעות ורוצה לתקן אותה. האם יש לו איזושהיא דרך לחפש את בעל הרכב שנפגע ?
  22. מה זה אולי ? זה תלוי בבעל הרכב הנפגע לא ? ובמידה והמשטרה מאתרת אותו אז מה קורה ? אגב, הוא יכול ללכת כבר למשטרה בעצמו ולבקש לראות אם היה דיווח על התאונה או לדווח עליה בעצמו ?
  23. היי, חבר שלי נסע ישר בטעות בבנתיב שהוא רק שמאלה, הוא שפשף רכב שבא מימינו שגם לקח שמאלה תוך כדי נסיעה. הנזק מינורי - שיפשוף בצד. אבל הוא עשה טעות ולא עצר אלא פשוט המשיך לנסוע ... עכשיו הוא מרגיש ממש גרוע ואשם וכמובן לא רוצה שזה ייגרר לבתי משפט או כלא חס וחלילה. איך אפשר לאתר את הרכב שנפגע ולקוות שהוא יסכים לסגור הכול דרך הביטוח. תודה מראש.
  24. הרכב אכן עושה נסיעות קצרות. וכן בד"כ צריך להניע כמה פעמים ביום (עקב תקלה אחרת) - יכול להיות מצב שהמצבר חזק מספיק כדי להניע את החלונות חשמל, רדיו, אזעקה וכו' אבל לא להניע ?
×
×
  • תוכן חדש...